Bobblehead Bunny

12 Aralık 2013

NYC Smooth Skin Pudra- 701A- Translucent


NYC ürünleri ülkemize geleli çok olmadı. Benim çok merak ettiğim ürünlerinden biri pudrasıydı. Doğum günümde Tuba'dan hediye gelince deneme fırsatı buldum ^_^


Ambalajı gerçekten kalitesiz. Açılıp kapanırken sorun yaratabiliyor. Çantaya atmalık değil, kolayca dağılabilir:)


İçinde bir aynası ve süngeri var. Kabartmalı NYC logosu ise hoş duruyor. 


Bendeki tonu 701A- Translucent. 9.4 gram ve içeriği pek de hoş değil tabii ki. 


Parmağımdaki beyazsımsı duruşu sizi korkutmasın çünkü bu transparan bir pudra. Yani pek de bir renk vermiyor ve kapatıcılık sağlamıyor. 


Kolumda dağıtılmış halini görüyorsunuz. 

Ben genel olarak pudrayı sevdim. BB kremden sonra sabitleme amaçlı ve bazen çok makyaj yapmadığım günlerde parlamayı önleme amaçlı kullanıyorum. Çok kalıcı bir şey değil ana fiyatına oranla başarılı buldum ben. The Balm Sexy Mama'ya uygun fiyatlı bir alternatif olabilir ama aynı performansı göstermiyorlar tabii ki :) NYC markası Watsons'larda satılıyor. Yanılmıyorsam bu ürünün 5-6 lira gibi bir fiyatı vardı.

Siz NYC'nin hangi ürünlerini denediniz? Memnun kaldığınız ürünleri var mı?



10 yorum :

  1. Ben eyeliner'ını ve chubby stick benzeri bir dudak ürününü kullanıyorum ikisinden de memnunum. Bir de ruju var ama daha hiç kullanmadım. Pudraları hakkında pek olumlu şey duymadığım için hiç denememiştim. Ama sunny isimli bir bronzerları var, henüz Türkiye'ye gelmedi, o bayağı bir övülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chubby benzeri olan rujunu merak ediyordum ben de, alsam mı acaba :) Ben kötü bulmadım pudrasını, işini yapıyor bence :) Sunny isimli bronzerlarını ben de duydum ama bronzer kullanmadığım için merak etmedim açıkçası ^_^

      Sil
  2. Oysa çok hoş görünüyor :) Pudra kullanmaya alışamadım, sanırım biraz daha deneyimlemem lazım ^,^

    YanıtlaSil
  3. NYC'den bugüne kadar aldığım tek ürün, likit eyelinerı. Bir alana bir bedavaydı, benim de eyelinerım bitmek üzereydi, o yüzden el atmış bulundum. Pişman değilim. Ama herkesin kullanabileceği bir şey değil çünkü epey ince bir fırçası var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce eyelinerının güzel olduğu söyleniyor zaten. Çekebileceğime güvensem ben de denerdim :) İyi ki almışsın o zaman sevdiysen ^_^

      Sil
  4. NYC ürünlerini hiç denemedim ben oje hariç.Neden denemedim bende bilmiyorum ama pek çekici gelmiyor sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller bence fiyatlarına göre, ben kullandığım ürünlerini beğendim :)

      Sil
  5. Alicee yaptın mı bilmiyorum ya da ben göremedim ama mimledim seni :*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...