Bobblehead Bunny

9 Aralık 2013

Nail Stamping- Tırnak Baskısı Yapımı


Born Pretty Store ürünlerini bir aydan önce beklemememe rağmen sadece iki haftada elime ulaştı. Ben de baskı setini hemen denedim tabii ki sizin için :)

I was not expecting the package which was sent by Born Pretty Store before one month but it came in  only two weeks. Of course I tried nail stamping tools immediately to write a rewiew :)



Bunlar tırnak baskısı için gereken malzemeler. 2 renk oje, damga, sıyırıcı ve imaj diski. Benim imaj diskim Maruko-chan'lı olan. Bugün deneyeceğim desen ise yıldızlı desen ^_^

These are the supplies we need for nail stamping. 2 colors of nail polish, nail stamper, scraper and an image plate :) My image disk is the one with Maruko-chan and I will try to use stars for today. 


Tırnağınıza zemin rengi uyguladıktan sonra kullanacağınız diğer rengi imaj diskinden istediğiniz desene sürüyorsunuz ve sıyırıcı ile fazlalığını alıyorsunuz.

After painting your nails with your base nail color you should apply the other color to one of the images from the image disk. Then you should swipe excess nail polish with your scraper.


İmaj diskine damgayı bastırdığınızda desen damgaya gelecek :) Hızlı olmayı ve damgalama işlemini yaparken elinizi sabit tutmayı unutmayın ^_^ Ayrıca tırnaklarınız düz olmadığından damgayı tırnağınız üzerinde yuvarlayarak gezdirmeniz lazım. (Süper anlattım :D) 

When you stamp to the image disk with your stamper the image will be on your stamper. Don't forget to be fast and try not to shake your hands while stamping :) And since your nails are not flat you should roll the stamper on your nails. 


Tüm tırnaklarınıza uyguladığınızda böyle bir sonuç alacaksınız. Bu benim ilk denememdi. Mükemmel olmadı ama sanırım yaptıkça güzelleşecektir :)

Born Pretty Store'dan gelen bu baskı setini ben beğendim. Ülkemizde çok saçma fiyatlara da satılabiliyor. Oysa Born Pretty Store'dan 1.5 dolara sıyırıcı ve damgayı, 1-3 dolar gibi bir fiyata da imaj disklerini edinebilirsiniz. Ben gümrük sorunu yaşamadım. Hediye olarak işaretlemelerini ve kozmetik yazmamalarını tembihleseniz iyi olur :)

After doing the same step for all of your nails the result will be something like this. This was my first nail stamping application so it was not perfect but I believe that it will get better :) 

I liked this nail stamping set which is from Born Pretty Store. In Turkey this tools may be sold for ridiculous prices. But you can stamper and scraper set from Born pretty store for around 1.5 dollars. Besides image disks are sold between 1-3 dollars. (The rest of the text is about Turkish customs) 



Alışveriş yaparsanız %10 indirim kodunu  kullanmayı unutmayın! Ayrıca kargo da ücretsiz ^_^

Don't forget to use 10% off code! And the shipping is free ^_^




24 yorum :

  1. Yıldızlar bir harika nefis nefis olmuş ! güle güle kullanmalar tatlım, bende geçen denedim ama net çıkmadı çok sinir oldum ((: ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım :) Damgayı çok iyi bastır canım belki düzelir :/

      Sil
  2. Çok beğendim tatlım :) Bu siteyi daha önce hiç duymamıştım ama sorunsuz eline geçmesine çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben daha önce de duymuştum, ilerde alışveriş yapmayı planlıyorum, çok güzel şeyler var :)

      Sil
  3. Ben bi başaramıyorum şu damgalama işini :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da zor değil aslında, diskteki jelatini çıkardın değil mi? Ben onu çıkarmayı unutmuşum neden olmuyor diye kafayı yiyordum :D

      Sil
  4. En acilinden kredi kartı istiyoruuuum :) Güle güle kullan tatlım yıldızlara bayıldııım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurt dışı alışverişi için ne yazık ki gerekli şu kart :/ Teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  5. İlk yapışına göre bence çok iyi :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Bencede ülkemizde malesef bazı şeyleri çok pahalı satıyorlar ve bende yurt dışından aldım hemde iki set :) gümrük sorunu yaşamadan geldi baskı setim.
    Yıldızlar çok güzel olmuş. Ben 1 sene önce almama rağmen bi kaç denedim sonra bıraktım bak görünce heveslendim, eve gidince denerim bende :)
    Güle güle, çeşit çeşit kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu baskı malzemeleri bir ara 50 lira falandı sanırım. Sen de en güzelini yapmışsın :)
      Beğenmene çok sevindim. Uğraştırdığı için insan acelesi olunca tercih etmiyor. Ama arada bir yapmak lazım :)

      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  7. ilk yaptigina gore cok guzel ish cikartmisin bence.bende cok guzel diskler var ama gel gor denedim istedigim gibi olmuyor .usheniyorum artik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Neden acaba, disklerde mi sorun var :(

      Sil
  8. An itibariyle aydınlanmamı sağladın canım:)))) Jelatin tabiii yaaa!!!! İşte benimki ondan bu kadar zor oldu:))) jelatin aklıma bile gelmedi:))) haftasonu hemen yeni deneme yapacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim seni aydınlatmış olmama. Başta ben de delirdim bozuk mu bu ay neden yapamıyorum diye :D Kaldır jelatini süper olacak bak :)

      Sil
  9. Ayyy cok tatlıı olmus ya ben de istiyorum bu disklerden ama normal oje surmeye useniyorum bunla ugrasabilit miyim supheliyim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında en tembel işi tırnak süslemesi bu bence. Sadece bir iki tırnağa da yapılabilir. Desen hazır, ojeyi sür, sıyır bas tırnağına. Benim 10-15 dakikamı aldı tüm tırnaklara :)

      Sil
  10. Mickey Mouselu kısmı görmeyi çok isteriim :)
    Yıldızlarda çok güzel olmuş.Ama ben kesim beceremem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de yapmak istiyorum çok :)
      Teşekkür ederim :) Bence becerirsin :)

      Sil
  11. Ya okudum, böyle ne güzel yapmış Alice dedim, tekrar baktım sonra elimdeki stamp ve plate ile ben denemeye kalktım sonuç rezalet böyle ne olduğu belirsiz bir oje birikintisi. -_- Bu sendeki palete bayıldım bu arada, bir de bunu alıp deneyeyim bakayım bazen plateler sorunlu olabiliyormuş sanırsam. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ojeyi çok iyi sıyır. Jelatinini çıkarmayı unutmadığını varsayıyorum tabii :) Ona rağmen sorunluysa yenisini al tabii, belki palet sorunludur :)

      Sil
  12. bence ilk uygulamaya göre çook iyi olmuş :) bayıldım :) ben ilk denemelerimde doğru düzgün elde edememiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Diğer elimde oldu bir iki kaza. Yıldızları da tam çıkaramadım bazı yerlerde ama genel olarak ben de sevdim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...