Bobblehead Bunny

4 Aralık 2013

Mimlendim- Hakkımda Beş Bilgi




Sevgili Biricit beni mimlemiş :) Hakkımda beş bilgi vereceğim size :)

1- Çok düzenliyim.

Öyle böyle değil tam düzen delisiyim. Dağınık şeylere, yamuk duran eşyalara pek tahammülüm yoktur. Düzen konusunu hayatımın her alanında da sağlamayı başarırım genelde. Uyku düzenim hariçtir :D Bloğumun bile belli bir kalıbı vardır, onun dışına çıkmam pek. Yaptığım ödevler de çok düzenlidir. Sık sık düzenleyecek şeyler bulurum odamda sonra. Her şeyde düzen yani, düzen, düzen :)
2- Uyumayı çok severim

Uyumayı o kadar çok severim ki 15 saat uyumuşluğum olmuştur. Bazen annem bir şey mi oldu diye korkarak uyandırır beni. Sabah erken saatte dersim varsa hayata küserim. Çünkü akşam erken yatmayı hiç sevmem. Çok az uyuyup da hayat dolu olan insanlara hayranım :)

3- Mükemmeliyetçiyimdir.

Yaptığım her iş mükemmeldir demek değil tabii ki bu. Ama yaptığım şeyi yapabileceğimin en iyisi olana kadar düzeltir dururum. Aslında yaptığın şeyi önemsemek güzel ama bazen yıpratıcı olabiliyor. Size ulaşana kadar 3 kere okuyorum yazdığım yazıları mesela. Ya da her şeyi tekrar tekrar yapıyorum. Okul konusunda da aynıyım. Ders çalışır dururum. Elimden daha iyisi geliyorsa bir eksiğini yapmak beni rahatsız eder :/

4- Alerjilerim var.

Alerji benden sorulur :D Toza ve polene alerjim var çocukluğumdan beri. Şu an eskisi kadar rahatsız etmiyor ama yine de rahatsız ediyor. Tüy, yün, evcil hayvanlar, sigara dumanı vb. şeylerle aynı ortamda bulunmam hoş olmuyor. Hapşırıp duruyorum. Bunların haricinde yüzüme içinde aloe vera olan bir şey sürdüğümde kızarıyor. Bir de mantara karşı hassasiyetim var. Ateşim çıkıyor gibi, bir tuhaf oluyorum. Mantarı da çok severim ama yine de yiyorum ne yazık ki.

5- Tam bir oburum.

Yemek yemeyi çok severim. Sürekli canım bir şeyler ister. Kalkıp yaptığım da olur, üşenmeyip gidip aldığım da. Yemekte sevdiğim bir şey varsa heyecanlanırım. Ne yazık ki kolay kilo aldığım için başıma bela oluyor bu yemek sevdası :( Bir zamanlar kiloluydum neyse ki şimdi iyiyim. Umarım oburluğum bu durumu bozmaz :D

Benim anlatacaklarım bu kadardı. Umarım severek okumuşsunuzdur.

Ben kimleri mimliyorum?

Pek Bilmiş
Marstan Düşen Kadın
Koyu Kırmızım
Aycelce Hayat
Hayattan Payetler



8 yorum :

  1. Kişisel mimleri okumayı çok seviyorum.
    Yazılarıyla az çok blogger hakkında bilgi sahibi olabiliyorsun ama bu mimlerle bloggerı daha yakından tanıyormuşum gibi geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde düşünüyorum. O yüzden böyle mimleri yapmaya çalışıyorum :)

      Sil
  2. Çoğu özelliğimiz benziyormuş valla. Benim komple bir günü uyuyarak geçirmişliğim bile var. Salı bi uyudum kalktığımda Perşembe olmuştu :'')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o kadar uyumadım hiç, benden kötüsü de varmış :D Yine de uykuyu sevmemiz benziyor sanırım :)

      Sil
  3. evet en son benim yaşanmaz odamı düzeltti zuzuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, Uğur Dündar'ı çağıracağım bir dahakine :D

      Sil
  4. Dersimde işimde düzenliyimdir de odamın dağınıklığı beni benden alıyor. Bazen en dibe kadar batıyorum sonra tekrar zirveye. Neyim nerde bulamayacağım an tamam zamanı geldi kalk odanı topla İlke!!! =D
    Annemin aşırı titizliği beni o kadar bıktırdığı için ben daha da pasaklı oluyorum sanırım, psikolojik geri tepme bu eheh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, işinde düzenli olmak da iyi bir şey. Oda toplanır ama insanın hayatını toparlaması zor oluyor :) Ben de annemin aşırı titizliği yüzünden temizlik yapmayı hiç sevmem. Ama düzenlemeyi seviyorum :) Sanırım titiz annelerin çocukları böyle oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...