Bobblehead Bunny

5 Aralık 2013

Maybelline Color Tattoo- On and on Bronze


Bugün size severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim. Maybelline Color Tattoo'ların ilk aldığım rengi On and on Bronze. Bakalım hakkında neler düşünüyorum?

"Today I will talk about a product that I love. It is On and on Bronze that is the first one which I have from Maybelline Color Tattoo products. Let's see my opinions about it. "


Ürün cam bir kavanoz içerisinde. 

"The product is in a glass jar"


Kavanozu açınca karşılaştığımız görüntü bu. Çok da ilgi çekici durmuyor değil mi? İlk izlenimin sizi yanıltmasına izin vermeyin :)

"This is how it looks in the jar. It doesn't look attractive, does it? Don't let first impression to confuse you :)"


Swatchlandığında metalik, bronz ve ilgi çeken bir renge dönüşüyor :)

Ben genelde parmağımla sürmeyi tercih ediyorum. Göz kapağıma parmağımla dağıtıp koyu kahverengi bir farı da crease bölgeme uyguluyorum. Sonra da karıştırma fırçamla farı dağıtıyorum. Harika duruyor ^_^ Color Tattoo'ları kullanması kolay ve bütün gün dayanıyorlar. Diğer renklerini de alabilirim. Çünkü bu ürünü çok sevdim ^_^

Color Tattoo'ları Gratis, Rossmann ve Watsons'larda bulabilirsiniz. Yanılmıyorsam 15 lira gibi bir fiyata satılıyorlar. 

Daha önce Maybelline Color Tattoo'ları denediniz mi? Sizde hangi renkleri var?


"When swatched it look like this. It turns into a metallic, bronze and attractive color :) 

I usually prefer to apply it with my fingers. I apply this color to my eyelids with my finger. Then I use some dark brown eyeshadow in my crease area. Then I use my blending brush to blend it. It looks wonderful ^_^ It is easy to use Color Tattoos and they last long. I may buy other colors. Because I loved it a lot ^_^

You can find Color Tattoos in Gratis, Rossmann and Watsons. I think they are sold for about 15 Turkish Liras (In Turkey).

Have you ever tried Maybelline Color Tattoos? Which colors do you own?"



18 yorum :

  1. özellikle bu rengini bende çok sevdim, bazen altın rengiyle karıştırıp sürüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altın rengiyle de çok güzel olur. Denemek lazım aslında :)

      Sil
  2. Güle güle kullan bu renk tonlarının hastasıyım harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu renkleri seviyorsan sen de beğenirsin :)

      Sil
  3. Bende 3 rengi var. Pink Gol, Permanent Taupe ve On and on bronze. Üçüne de bayılıyorum. Hatta blogumda da yazdım ; http://sargitaderki.blogspot.com/2013/11/maybelline-color-tattoo-24-hourlarm.html

    Bu da uygulama videom :) http://sargitaderki.blogspot.com/2013/11/maybelline-color-tattoo-farlarmla-minik.html

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pink Gold bende de var :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Kahve ve tonlarına bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. En kısa zamanda istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  6. Aşığım buna aşık! Keşke tüm renkleri TR'ye gelseydi :/ Pembe olan oldukça pigmentsiz alma derim. Siyah olanında dağıtması zor.. Altın rengi güzel ama tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihih :) Pembe olan bende var canım, onu da sevdim ben. Burada olmayanlardan Pomenagrate Punk var ya o aklımda :) Siyahı zaten kullanamam. Altın da benim rengim değil. Yine de teşekkür ederim bilgi için canım :)

      Sil
  7. altın rengi var benden bu tonlara aşıkken neden onu aldım hiçbir fikrim yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan bazen farklı renk olsun diye beğendiğini almıyor. Ama yine de en iyisi sevdiğini almak sanırım :)

      Sil
  8. Kozmetik diyeti bitti ya al bakalım hepsinde Alice

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...