Bobblehead Bunny

16 Aralık 2013

Makyaj Düzeni Serisi-23- Melis ve Düzeni

"Her Pazartesi bir blogger arkadaşımı kozmetik düzeniyle bloğuma konuk etmeye devam ediyorum :) Geçtiğimiz hafta Ezgi'nin yazısını kaçırdıysanız okumak için tıktık. Bu hafta ise bloğumun konuğu Melis in Neverland bloğunun sahibesi sevgili Melis. Bakalım onun düzeni nasılmış ve favorileri nelermiş?"


Herkese merhabalar,
Uzun zamandır severek takip ettiğim Alice'in Makyaj Düzeni serisinin 23. hafta konuğu ben oldum :) Alice in yeni konuk yazar ilanını görünce biraz korkmakla beraber hevesime yenik düşerek direk kendisine mail attım ve o kadar güzel bir dönüş aldım ki çok çok memnun oldum.
Bugün için size biraz bol fotoğraflı bir post hazırladım, umarım keyifle okuyacağınız bir yazı olur. Bakalım benim makyaj düzenim nasılmış..

Öncelikle aynalı şifonyerimden başlayalım. Odamdaki mobilyalarımla alakasız olsa da (sonradan ekleme kendisi) çok seviyorum. Üzerinde parfümlerimi, deodorantlarımı ve yeni aldığım pisiciklerimi tutuyorum.


Çekmecelere geçersek..
İlk çekmece gördüğünüz üzere ojelerimin mabedi :) Ayrıca nail art malzemelerim, manikür malzemelerim, yüz, el ve vücut kremlerim, takma kirpiklerim var.


İkinci çekmecem bir yerlere sığdıramadığım takı kutularım, aseton, pamuk, günlük sık kullandığım tokalarım var. Gördüğünüz pembe kutu sevgiliciğimin hediyesi ve sıkıştırılmış deniz kabuklarından yapılmış. Çok narin olduğu için çekmecede saklıyorum :)


Üçüncü çekmecem pamuklu çubuk, selpak, makyaj temizleyici gibi ürünlerimi tuttuğum yer. Ayrıca karton kutuda pek sık kullanmadığım tokalarım var. Bir ara kaplayacağım kendisini ancak henüz fırsat bulamadım. Şeffaf kutuda ise fırça koruyucularım var.


Dördüncü çekmecem yok çünkü kendisinde çamaşırlarımı tutuyorum. Ne alaka derseniz gardrobum öyle çok doldu ki çamaşırlar dışarıda kaldı :)

Beşinci çekmecem yine pek kullanmadığım takıların yeri sayılır. Ayrıca makyaj çantalarımın bir kısmı var. Gördüğünüz mincik penguenler ise pastacılık merakımın sonucu olan şeker hamuru eserlerim. Jelatinledim sardım burada saklıyorum :)


Makyaj masama geçelim artık :) Aslında kendisi esasen bilgisayar masasıydı ancak dizüstüne geçince boşa çıktı ben de değerlendirdim :) Üstteki rafta gördüğünüz kutularda yakında yapmayı planladığım çekilişim için ciciler biriktiriyorum :) Rafa takılı zımbırıklar İkea dan. Onlardan birinde manikür seti ve iki palet var, diğerinde ise fotoğraf makinesi koleksiyonu yapıyorum onlar var :) 


Masamı biraz daha detaylı incelersek, masamın üzerindeki kutular da farlarım ve rujlarım, dudak balmlarım, dudak kalemlerim var. Çok fazla değiller ancak artacaklar :) 


Çekmecemde ise cilt ürünlerim, maskara ve rimellerim var. 


Masamın üzerindeki gözde bulunan pembe kutu takı kutusu. Evet takılar konusunda biraz kontrolsüzüm kabul ediyorum :) Hasır sepetimde yazısı bekleyen biten ürünlerim var. Turuncu çanta kendisi ısı geçirmez bir makyaj çantası ve içinde daha küçük makyaj çantalarım var. Gördüğünüz minik deftere ise blog ile ilgili notlarımı alıyorum ve yanımdan hiç ayırmıyorum.


Banyo dolabıma geçersek, bana ait iki dolap var banyoda ve ilkinde ağız bakım ürünlerim, pamuklarım, cilt temizleyicilerim var. Diğerinde ise görüldüğü üzere depoaladığım Biodermalarım, sabun, diş fırçası vs var, fön makinalarım, maşa, saç ürünlerim de burada.


Son olarak favori 5 ürünüme gelirsek :) Revlon Lipbutter harika tek kötü yanı zor elde etmemize rağmen çok hızlı bitiyor olması. Wet'n Wild farlar hem uygun fiyatlı hem de çok çok kaliteliler. Çok pigmentliler ve renklerini tam veriyorlar. Bu iki ürün de Türkiye de yok ama ben de Instagram aracılığı ile aldım o yüzden var sayılır diyerek rahatlıkla ekledim. Mega Effects maskarıyı aldığımdan beri elim başkasına gitmiyor. Kendisi için They're Real'a rakip diyenler bile var. Maybelline Super Liner ve asansörlü göz kalemi de yine vazgeçilmezlerim diyebilirim. Her ikiside tam siyah, akma, dökülme yapmıyorlar, kolay uygulanıyorlar. Galiba en çok göz ürünlerini seviyorum :)


Oldukça uzun yazımın sonuna geldim :) Hepinize okuduğunuz için teşekkür ederim. Ayrıca sevgili Alice'e de bir kez daha teşekkür ediyorum bu güzel seride bana da yer verdiği için.
SEWGİLER..




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...