Bobblehead Bunny

30 Aralık 2013

Makyaj Düzeni-25- Ece Gücel ve Makyaj Çekmeceleri

"Bir Pazartesi günü yine bir makyaj düzeni yazısı var bloğumda. Geçtiğimiz hafta sevgili Nazlı bloğuma konuk olmuştu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum makyaj malzemelerinin düzeniyle sevgili Ece Gücel. Bakalım o düzenini nasıl sağlamış ^_^"



Herkese merhabalar :) Alice'in bu haftaki konuğu benim, bana bu fırsatı verdiği için kendisine çok çok teşekkür ediyorum. Öncelikle düzenimden kısaca bahsetmek istiyorum. Kendi düzenimi düzensizlik içinde düzen olarak tanımlayabilirim. Çünkü diğer arkadaşlarım gibi ürünleri allık, pudra, kapatıcı olarak ayırmadım. Daha çok fonksiyonelliğe önem verip en çok kullandıklarımı ön plana çıkardım. Bakalım benim düzenim nasılmış? :) 
Gördüğünüz gibi makyaj malzemelerimi şifonyerimin üstünde tutuyorum.



Bunlar en sık kullandıklarım. Şifonyerin ilk çekmecesinde ise daha az elimin gittiği ürünleri turuyorum genelde. Ancak şunu söyleyebilirim ki çekmece ve şifonyerin üstü sürekli sirkülasyon halinde.
İ
lk olarak sol tarafta sık kullandığım cilt bakım ürünleri ve lip balmlar ve arkadaki kutunun içinde de deodorant, parfum ve diğer kremler var. 
 
Sağ tarafta ikeadan aldığım iki adet saksı ve şirin mi şirin bir cupcake duruyor. Onun önünde de en sık kullandığım iki parfüm. İlk saksının içinde kalem formunda olan makyaj malzemelerini tutuyorum. Diğerinde ise fırçalarım var. 


 
İlk saksının içindeki en sık kullandığım ürünler Loreal'in eyelineri, Collection'ın kapatıcısı ve Rimmel London'ın kalem farı. 




Cupcakein içinde ise Mac'in Paint Pot'u ve Essence'in siyah jel eyelineri bulunuyor. 




Ortada ise benim en büyük yardımcım olan organizer bulunuyor.




En sık kullandığım ürünleri buna yerleştirdim. Fondöten olarak bourjois healthy mix'i, kapatıcı olarak Mac Pro Longwear'i göz kalemi olarak da Flormar'ınkini burada tutuyorum. Rujlarım ise genelde Mac, Sephora ve Rimmel London. Arada bir tane Revlon ve Flormar da görebilirsiniz. Arkada ise bu ara bitirmek için kullandığım rimelim var.



İlk çekmeceyi açtığımızda olmazsa olmazım Mac Studio Fix Pudra, Wet'n Wild far paleti ve Mac'in Studio Finish kapatıcısı var.


 
İkinci çekmece de ise en sık kullandığım allıklar olan The Balm Down Boy, Nars Angelika ve Essence'in krem allığı bulunuyor.


  
Şifonyerin çekmecesini açtığımızda ile böyle bir görüntü karşılıyor bizi.


 
İlk olarak daha büyük organizer'a bakalım.




İçinde Rimmel ve Clinique'in pudraları, Rimmel'in bronzeri ve Estee Lauder aydınlatıcı pudra var.




Burada ise The Balm aydınlatıcı, iki adet Mac allık(stubborn, sunbasque) ve Bourjois'in bayıldığım bronzer'ı var.



Göz grubu olarak 3 adet kapatıcı, far paleti, jel eyeliner ve krem far bulunuyor.




Yüz grubu olarak bir adet bb krem, Mac Studio Fix pudra ve Rimmel'in fondöteni var. 



Bir de 3 adet far paleti var biraz önce kenarda gördüğünüz.




Küçük organizer'ın içinde ise bu aralar elimin daha az gittiği rujlar bulunuyor.




Bu küçük kutunun içinde ise denenmeyi bekleyen tester ürünler var. Testerlar Kiehls, Clinique ve Down Under Naturals'tan. 




Sırada en sevdiğim 5 ürün var :)



Bunlar da uygun fiyatlı ve sevdiğim 5 makyaj ürünü



Benim makyaj düzenim bu şekildeydi. Cilt bakım ürünlerim ve ojelerim başka yerlerde durduğundan onları bu yazının içine katmadım. Umarım beğenmişsinizdir ve okumaktan keyif almışsınızdır. Alice'e tekrar teşekkür ediyorum :) 





2 yorum :

  1. ikili çekmeceyi nereden aldınız acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Kadinindunyasi diye bir instagram hesabından almıştım

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...