Bobblehead Bunny

4 Aralık 2013

L'oreal Infallible Kalıcı Ruj- 399- Beyonce's Red


Bugün sizlere ne yazık ki ülkemizde satılmayan bir ürünü tanıtacağım. Yurt dışında bulunur belki diye yazıyorum. Aslında burada satılıyordu sanki yıllar önce ama şu an satışı yok. 


Ambalajı çok şık. Ayna gibi, parlak. Tavanımı ve duvardaki aynamı görüyorsunuz ambalajdan :D


Bendeki ruj 399 numaralı olan. Adı Beyonce's Red. Yanlış hatırlamıyorsam serideki her ruj bir ünlüye adanmıştı.


Böyle ikili bir ürün. Bir tarafında likit ruj var. Fırçası ve yapısı Rimmel London Apocalipsleri andırıyor. Kalıcı olan bir başka seride normal rujdu bir tarafı.  Diğer tarafı ise dudak balmı. Önce ruju sürüp, üzerine dudak balmını sürüyoruz. Arada bir de tekrar sürmemiz gerekiyor balmı, aksi takdirde ruj dudağınızda çatlayabiliyor. 


Rengi böyle canlı mı canlı bir kırmızı. Ben ruju çok sevdim. Kesinlikle bulaşmıyor. Şu kırmızılıkla birini şap diye öpseniz bile hiçbir şey çıkmıyor. Siz çıkarana kadar dudağınızda. Sadece arada bir nemlendirmek gerekiyor, yoksa dudağı çok kurutuyor ve çatlayabiliyor. Çıkarmak da çok zor. Bioderma temizleyemedi mesela. Yağlı bir temizleyiciyle çıkıyor. 

Ben bu ruju Amerika'dan 6 dolara mı ne almıştım. Ama buradaki satış fiyatı 45 lira falandı. Umarım yine getirirler ama daha "normal" bir fiyata.

Bu kadar etkili olan bir çıkmayan ruj varsa piyasada önerilerinizi bekliyorum :) 



14 yorum :

  1. rengi harikaymıs canım gulegule kullan.
    mimledim seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. Ben bundan 4 sene önce Ankara'ya yaptığım bir gezide almıştım. Fuşya rengiydi, özellikle balm tarafı çok iyiydi. Ha ama diğer tarafı da stick ruj şeklindeydi böyle likit ruj değildi. Güzel bir üründü ,artık yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de teyzem kullanırdı aynı şekilde olanı :) Keşke yine olsa :/

      Sil
    2. geçen gün aklıma gelmişti nerede acaba benim o rujum diye, şimdi senin yazını görünce şaşırdım hatta :) neden kaldırıldı acaba.. gerçi taa o zaman 47 milyon bir fiyatı vardı pahalıydı yani o zamana göre, yeteri kadar satılmamış olabilir o yüzden..

      Sil
    3. 5-6 katına satarlarsa alıcı bulamaz tabii, kaldırılır :)

      Sil
  3. evet yaklasik 3 yil oncesine kadar benim favori ve vazgecilmez rujumdu, loreal kiss proof. Yani burada senin gosterdiginin ruju likit olmayan,normal ruj olani. Ama nedense kaldirdilar, artik uretilmeyecek dediler. o gunden beri kalici ruj arayisindayim ama hic bir markada bu kadar kalicisini bulamadim malesef :/
    O kaliciliga yakin olan bir sephora markali rujlar var bir de max factor likit kalici ruju var. Tabi yine de bu loreal serisi kadar degil :(
    Sen bulursan blogunda yazarsan cok sevinirim. En azindan ben de denerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar da seveni varmış keşke kaldırmasalarmış. Max Factor'ü ben de duydum ama Sephorayı bilmiyorum. Kalıcı ruj var ama böyle dokununca çıkmayan ruj duymadım ben başka.

      Bulursam yazarım tabii ki :)

      Sil
  4. Max Factor Lipfinity kesinlikle! Renk seçenekleri çok tatmin edici değil ben sadece 1 rengini severek kullanıyorum ama kalıcılığı mükemmel kesinlikle, indirimlerde fiyatı 20 tlye kadar düşebiliyor tavsiye ederim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydum ben de onu bakmak aklımda :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Çok şı görünüyor. Ben bu tarz bir ruj kullandım. Gerçekten bütün gün kalıyor ama sürekli nemlendirmek ve nemlendiremeyince dudaklarımda oluşan o gergin his beni çok rahatsız ettiği için devam etmedim. Şimdi NARS'ın kalem rujunu kullanıyorum. Kırmızı rengini... Gerçekten çok memnunum. Bu da ben silmeden çıkmıyor ve yumulacık, bazen sürdüğümü unutuyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tek eksisi verdiği o gergin his olabilir sanırım :) NARS'ın kalem rujuna da Sephora'ya uğrarsam bakayım bir, nasıl duruyor. Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...