Bobblehead Bunny

6 Aralık 2013

Karakutu Etkinliği- Kutularımız Sınırsız Sayıda!


Lilakutu sebebiyle her ay sıkıntı yaşadığımız ortada. Başında beklesek bile alamıyoruz bazılarımız. Satıldığı saatte evde olmak bazılarımız için imkansız. Ben de bu yüzden espriyle karışık bir etkinlik yapmaya karar verdim :) Lilakutu alınmasın lütfen, kutularını almak mümkün değil ne yazık ki. :)

Katılmak için blogger olmanız ve lilakutu alamamış olmanız yeter. Lilakutu alamayanlar olarak üzülmeyelim, biz birbirimize kutu yollarız diye başlatıyorum çünkü bu etkinliği :)

Peki nasıl olacak? Lilakutu için gereken meblağ 19 lira biliyorsunuz ki. Biz de bu yüzden kutularımızı 19 lira harcayarak oluşturacağız. Hediyeleşmelerde çok aksilik yaşanabiliyor. O yüzden lütfen en az gerektiği kadar harcayın, kimse kimsenin hakkına geçmesin. Ben bunu indirimde üçe aldım ama aslında beş lira beşten sayayım diye bir şey de yapmayalım lütfen. 19 lirayı da aşmayalım lütfen mümkün olduğu kadar :)

Kutulara neler koyalım? Her türlü kozmetiği koyabilirsiniz. Makyaj, oje veya cilt bakım ürünü olabilir. Kutu sisteminden esinlendiğimiz için deneme boy ya da tester ürün koyabilirsiniz. Ama lütfen kimsenin kullanmayacağı şeyler koymayalım. Hepimiz birbirimize kullanabileceğimiz şeyler hediye etmeye çalışalım. En az bir tane tam boy ürün koyalım bir de :)

İşin esprisi ama lilakutu gibi fiyat tablosu (piyasa fiyatları, bizim aldığımız fiyat değil) da koyalım diyorum. Hani yazıyor ya tam boyunun fiyatı şu veya bu diye. Ama derseniz ki uygunsuz olur yapmayalım, yapmayız :) Bu konuda fikrinizi de belirtirseniz sevinirim. Ama ben uygunsuz olacağını düşünmüyorum, hepimiz ortalama fiyatını biliyoruz sonuçta her şeyin. Tam kutu havası olur :)

Ben beş lira harcar yollarım amaaaaaan, ay eskileri de koyayım, eşim bana dünyaları alsın yapacak kimseler katılmasın lütfen. Kimse mutsuz olsun istemiyorum. İlk defa bir etkinlik başlatıyorum, gerçekten kimse benim yaptığım bir etkinlik yüzünden üzülmesin. 

Katılmak istiyorsanız yorum olarak katılmak istediğinizi ve bloğunuzu (aktif bir blog olmalı) ve mail adresinizi atarsanız ben de sizi listeme eklerim. 10 Aralık'ta katılımlar kapansın, eşleşmeyi de ben el ile çekerek yapacağım :) Kutularımızı kargolayacağımız zamanı da mail atacağım ve buradan duyuracağım. (Ayın yirmisinden sonra olacak muhtemelen)

Karakutular sınırsız sayıda. Bitmeyecek ve bloğum almaya çalışırken kitlenmeyecek, gönlünüzce başvurabilirsiniz :)

Sevgiler ^_^



72 yorum :

  1. Daha önce böyle bir etkinliğe katılmamıştım ,benim için bir ilk olacak Alice'cim.
    Sana ve izleyicilerine güvendiğimden cesaret ettim sanırım.
    Kimsenin mağdur olmayacağı bir etkinlik diliyorum ve hayırlı olsun diyorum.
    Sevgiler
    bilgi@gontheblog.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de daha önce hiç yapmamıştım, umarım bir sorun yaşanmaz :)
      Teşekkür ederim katıldığın için :)
      Sevgiler ^_^

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ya :D Ben katılmak istiyorum ama kutuları ne zaman göndereceğiz, çünkü ayın 27'sinden sonra 2 hafta burada olmayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda söylemedim ama lilakutulara denk getirmek istiyorum :) Sanırım o tarihten önce yollarız :)

      Sil
    2. Ben varım o zaman :)
      http://eyireltia.blogspot.com/
      eyireltia@gmail.com

      Sil
  3. Uzun zamandır böyle bir etkinlik bekliyordum ve tabii ki katılıyorum. Umarım düzgün ve dürüstçe davranır herkes ki böyle etkinlikler devam edebilsin.
    purenthetimelady@hotmail.com
    purenthetimelady.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur canım. Ekliyorum seni :)

      Sil
  4. Seni ilk etkinliğinde yanlız bırakırmıyım hiç :) Benide yaz bitanem :) er_a_kon@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, bırakmazsın ki biliyorum ^_^ Yazıyorum hemen :)

      Sil
  5. çok sevdim bu fikri:)) sanırım bu ay lila kutular siyah kutularda gelmiş bir kaç blogda öyle okumuştum :) etkinlik ismiyle de bütünleşmiş :))) geçtiğimiz yıl yaşadığım kötü deneyimden sonra bu tarz etkinliklere katılmamaya karar vermiştim ama çok güzel anlatmışsın :))
    e bende varım o halde:))
    begum-salurvan@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah mı gelmişti hatırlamıyorum :) Karakutu tabiri komiğime gitti ondan bunu seçtim :) Umarım kötü şeyler olmaz, kimse kimseye kötü ya da kullanılmış şeyler yollamaz ne diyeyim :) Ekliyorum seni de :)

      Sil
    2. canım Aliceciğim:) fiyat etiketleri koyalım demişsin ya ona yorum gelmemiş hiç. şişirme fiyatla düşünüp kutuyu tamamlamak isteyen olabilir. ondan kaynaklı yazalım diyorum fiyatları bakalım ne kim dürüst davranıyor? sonuçta hepimiz herşeyin fiyatını biliyoruz

      Sil
    3. Canım, fiyat etiketi koysak da piyasa fiyatlarını koyacağız, aldığımız fiyatları değil. Bence şu kadara aldım demek ayıp :)

      Sil
    4. siz bilirsiniz tatlım fark etmez benim için :) karakutumu hazırladım ben zaten :) eşleşmeler ne zmn belli olacak meraktayım :)

      Sil
    5. Aaa keşke hazırlamasaydın :( Belki eşin çok farklı biri çıkar, özel olarak seçmek daha iyi değil mi? Tabii bu benim düşüncem, genel şeyleri herkes beğenebilir :) Yarın katılım için son gün. Çarşamba açıklamayı düşünüyorum eşleşmeleri.

      Sil
    6. genel ürünler tatım yani herkesin kullanabileceğini düşündüğüm şeyler eğer eşim bu ürünleri kullanamayacak biriyse kullanabileceği ürünleri alıp değiştiririm :)

      Sil
    7. Eşin belli olunca bakarsın artık :)

      Sil
  6. Eveet ben de katılmak istiyorum değişik bir fikirmiş gerçekten deneyebiliriz :) :)
    kitapveguzellik.blogspot.com
    kitapguzellik@gmail.com
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekledim seni de listeye, teşekkür ederim :)

      Sil
  7. bende katilmak isterim severim hediyelesmeyi ;) stavasoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir etkinlik bu. Lila kutuyu almayı bir türlü becerememiş biri olarak ben olmazsam olmaz diyorum :))

    Bloğum : sargitaderki.blogspot.com

    sargitasargita@gmail.com

    Beni de hemencik ekleyiverin :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Aayyy ehehe senin tepkini yerim yahu^^ Ben de varım tabii ki^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh, kızdım artık 1.5 senedir alamayınca ne yapayım :)

      Ekliyorum hemen :)

      Sil
  10. Merhaba Alice,

    Ben Lilakutuyu aldım ama etkinliğe de katılmak istiyorum :) Bence fiyat olayı da anlaşılabilir sonuçta piyasada bulmak pek de zor değil ki. Haksız mıyım ama :) ama kendi adıma da söylemek isterim ki içi tamamen deneme boyu olan bir kutu istemem :) buna bir sınırlama getirmeni isteyebilirim :D

    bayanvertigonisa.blogspot.com

    nnisailgaz@gmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Bayan Vertigo :)

      En baştan lilakutuzadelerin yani bir türlü kutulanamayanların etkinliği olduğunu belirttiğim için seni listeme ekleyemiyorum. Ama umarım böyle bir şartı olmayan bir hediye etkinliği yaparsam sen de katılırsın. Sakın kırılma, baştan böyle bir şart koştuğum için yoksa şahsi bir şey değil :)

      İlgin için çok teşekkür ederim

      Sevgiler ^_^

      Sil
  11. Ama ben de önceki aylarda alamamıştım ki :( toplantıdaydım bir baktım Kasım kutuları uçmuş :( sonuçta bir tür kumar gibi, Aralık'ı aldım ama Ocak garanti bile değil :D yakma beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafamı karıştırdın ama aynı kişisin sanırım :D Umarım güzel bir etkinlik olur, önümüzdeki aylarda sen de katılabilirsin, sonuçta hiç belli olmuyor alıp almamak :) Şimdi kendimle çelişmeyeyim :)

      Sil
  12. Merhabalar çok sevgili Alice.

    Yaptığın bu güzel etkinlikte seni yalnız bırakmayacağımı bildirir ve kucak dolusu sevgiler gönderirim :D ♡♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız bırakmayacağıı tahmin ettim zaten bir durum olmadığı sürece :) Kocaman öpüyorum :)

      Sil
    2. Hihi evet hep seninleyim bitanem ♡♡♡

      Sil
  13. bende katılmak istiyorum
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/12/alisveriss.html
    wother17@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Hahaha,
    Alamayıp çok üzülmüştüm bunu görünce gülmeye başladım. Aklınla binm yaşa 'Kara Kutu' =)))
    Belki devamı gelen hoş bir kutulaşma olur bu.
    Ben varım, fikir çok hoşuma gitti.
    Sevgiler,
    melishhe@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de kendi fikrime çok gülmüştüm :)
      Ekledim :)

      Sil
  15. geçen ay alamamıştım sayılır mı :))) şaka bir yana süper tepki..tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, bu ay lilakutuzade olmuş olmak gerekiyor :) Türkçeye yeni bir terim soktum, iyi mi :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  16. Bende katılmak ısterım lila kutuyu hep bekleyıpde alamayan biri olarak :)
    mavidukkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. ahh dün yine lilakutu alamadım diye üzülürken kara kutu beni sevindirdi :) bende katılmak istiyorum :) pisilimisili@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de ekliyorum canım :) Eşini hayvanlar üzerinde test yapan markalar kullanmadığına karşı uyarmayı unutmayalım olur mu, ben unutursam mutlaka sen söyle :)

      Sil
    2. peki :) dikkatin için çok teşekkürler Alice :)
      Ayy çok am açok heyecanlıyım ilk kez böyle bir etkinliğe katılıyorum :)
      Sana da çok teşekkürler :) bence çok güzel bir etkinlik olacak ben öyle hissediyorum ^_^

      Sil
    3. Ne demek :) Umarım memnun kaldığın ve herkesin mutlu olduğu bir etkinlik olur :)

      Sil
  18. Ne kadar güzel düşünülmüş bayıldım :) etkinliğe katılmak istiyorum. www.makyajdunyam.com
    akdnzduygu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, seni de ekledim :)

      Sil
  19. Bende katilmayi cok isterim :)
    http://makyajesyalarim.blogspot.com
    angel_pelin96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Lilakutu almak için bilgisayarın başında bekledim ve alamadım üstüne senin twitterda ki tweetleri görünce iyiden derbeder oldum.Senin etkinliği gördüm ah ne güzel kesin katılmalıyım dedim ama yorum atmayı unutmuşum ^.^
    Sonuç itibariyle ben de varım :)
    http://pollyannamakyajaleminde.blogspot.com/
    pollyannamakyajaleminde@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim bu kadar isteyerek katılmana. Umarım güzel bir etkinlik olur. Ekledim listeme. Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  21. Merhaba Alice :)

    Uzun zamandır buralarda yoktum ama takip ediyordum takibi :)
    Bende katılmak istiyorum.
    Daha önce böyle bir etkinliğe katılmadım ve korkuyorum açıkçası okuduğum tecrübelerden ötürü.
    Şişirme fiyat falan kimsenin yapacağını düşünmüyorum çünkü sonuçta 19 liraya ne kadar şişirme yapılabilir.Çünkü en uygun bir rimel bile 10 lira falan benim bildiğim.
    19 lira tutsa hepsi ama belli bir ürün miktarı olsa mesela biri 19 liraya tanesi 1 liradan 10 oje 1 ürün koyup,diğeri 5er 5erden 4 ürün koysa karşı taraf ben 10 ürün koydum da sen 3 ürün koydun falan diyebilir.

    Birde ben elinde çok fazla tester bulundurmayan etrafa dağıtan biriyim bu konuda da sorun olur mu ki acaba? ._.

    Mail adresim: tekask.a@hotmail.com
    tekaska.blogspot.com

    Öpücükler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tek aşk'a ek olarak bazı fikirlerimi belirteyim dedim. bence gratis, watsons gibi yerlerde satılan minik boy ürünler de tester diye geçmeli ama onlara para verip aldığımız için 19 liraya eklenmeli. diğer oradan buradan gelen testerları fiyata eklememeliyiz zaten parasız aldığımız için onları. hem elimizde varsa koyarız yoksa koymayız diye düşünüyorum hem de kutuyu bunlarla dolduran da olacaktır. bir de arkadaşın dediği gibi herkesin elinde tester bulunmuyor, malum türkiye'deyiz :) ayrıca kutu içeriğinin lila kutu'ya uygun olarak kozmetik ve bakım üzerine olacağını üstüne basarak belirtmeni tavsiye ediyorum çünkü kutuyu ıvır zıvırla dolduran da çıkacaktır. bunlar benim problemli hediyeleşme etkinliklerinden görüp tecrübe ettiğim nacizane tavsiyelerim canım, şimdiden kolay gelsin sana :)

      Sil
    2. Merhaba :)

      Katılmak istemene sevindim :) Bence özen ve iyi niyetle hepimiz birbirimizi mutlu edebiliriz. Umarım kötü şeyler yaşanmaz :)

      Yani, tabii ki meblağ az olduğu için çok da şişirmek mümkün değil. Ama benim anlatmak istediğim herkesin eşi için 19 lira harcaması gerektiğiydi. İndirimde 9'a aldım ama aslında 18 diye, oldu bu paket demesin kimse. Onu anlatmak istedim :) Bence indirim ve biraz çabayla 19 lirayla da harikalar yaratılabilir. Karşıdaki kişi çok mutlu edilebilir :) İsteyen 3 ürün yollar, isteyen 5 ama harcanan miktar aynı olduğu için kimse üzülmez diye düşündüm ben :)

      Küçük deneme boyu ürünler falan çok uygun fiyata satılan şeyler canım dilersen öyle bir şey alabilirsin. Ya da elbet geçer eline tester :) Benim yapmak istediğim hem deneme boyu, hem tester, hem tam boy ürünler olan minik kutular yapmamızdı :)

      Teşekkürler ^_^

      Sil
    3. Tamam canım umarım sorunsuz geçer bu kutu etkinliği ve ne senin gibi cici bir kızı ne de bizi üzmezler umarım. :)
      Beni de yazarsan sevinirim. :)

      Sil
  22. @eyireltia canım testerların fiyata eklenmemesi konusuna katılıyorum. Bize de ücretle gelen şeyler değiller sonuçta. Ama deneme boyu ürün özellikle alındıysa eklenebilir. Eşleşmeler yapılsın bu konuyu mailde etraflıca konuşuruz. Kozmetik olması gerektiğini de tekrar belirtirim canım :)

    @ Tek Aşk A Umarım öyle olur. Yoksa hediyeleşme etkinliklerine de tövbe ederim komple :D Ekledim seni de :)

    YanıtlaSil
  23. Merhaba Alice :)
    10unda kapansın demişin ama ben yeni karar verebildim, kapanmadıysa katılmak istiyorum etkinliğe..
    gizem.aramizda@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni de ekliyorum ama bir kişi eşsiz kaldı onu halletmem lazım şimdi :)

      Sil
    2. ayy :s bir kişi bulmaya çalışalım hemeeeeeen!! :D

      Sil
    3. https://www.facebook.com/gizeminsaksisi
      https://twitter.com/Gizemzcn
      G+ her yerde duyurdum ya, bulunur elbet :\

      Sil
    4. Bulundu canım, kapattım artık, isimleri yazdım çekiliş yapıyorum :)

      Sil
  24. Merhaabaaa :) Harika fikirmiş! Ben de Karakutu almak istiyorum ne yapmalıyım? ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıda belirttiğim gibi ayın onunda katılımlar sonlandı. Eşleştik biz hediyelerimizi göndereceğiz yakında :) Umarım bir daha yaparsam ona katılırsın :)

      Sil
  25. Yaa ama hani sınırsızdı? :( İlk KaraKutu mağduru da ben oldum sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayın 10'una kadar sınırsızdı :) Ama elbet sonlandıracağız ki katılım tarihini, eşleşip yollayalım değil mi ^_^

      Sil
    2. O zaman 2. geleneksel kara kutu da olmalı ama :)

      Sil
    3. Bir sorun yaşanmazsa neden olmasın :)

      Sil
  26. bunu kaçırdım ama 2. ye bende katılmak ıstıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha yapmayacağım sanırım emin değilim ama :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...