Bobblehead Bunny

24 Aralık 2013

H&M Nudes Far


H&M kozmetik ürünleri mağazalara geldi geleli benim gönlümü çalıyor. Zaman zaman uğruyorum ve değişik şeyler görüyorum. Bu farı ve grisini de görünce çok beğendim ve hemencecik aldım :)


Ambalajına vuruldum resmen. Evet çok kaliteli değil ambalajı ama o danteller yeter :)


İçerikleri hiç hoş değil tabii ki. Ama bu fiyata iyi olmasını beklemiyordum zaten :)


İçi bu şekilde görünüyor. Tozlu olduğu için özür dilerim. Temizini de çektim ama o bulanık çıkmış, bunu kullanmak zorunda kaldım :(

İçinde bir krem rengi, bir sedefli şampanya rengi, bir de mat kahverengi bir far var. Günlük makyajda kullanılabilecek en temel 3 renk yani :)


Sürüldüğünde ise böyle görünüyorlar.

Ben bu paleti genel olarak beğendim. Renkleri kullanışlı. Biraz tozutabiliyor. Pigmentasyonları ise orta seviyede. Ortadaki far diğerlerinden daha iyi yalnız. Sanki daha yumuşak, daha az tozutuyor ve pigmentasyonu da daha iyi.

Bu minik paleti H&M mağazalarında bulabilirsiniz. Kalmamış olabilir ama yakalarsanız kaçırmayın. Fiyatı 7.95 liraydı. 

Siz H&M ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?



10 yorum :

  1. ya ne zaman bişeyi görüp bu benim olmalı diye H&M'e gitsem kalmamış oluyor, çıldırıyorum. Çok begendim bunu da şimdiden korktum yine bulamayacağım diye. bi çözüm bulsalar buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çok büyük sorun gerçekten. Haftada bir falan gitmek lazım bir şeyler yakalamak için :)

      Sil
  2. Elimde kahve tonlu far çok diye kendimi tuttum almadım aklımı çelme şimdi :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşündüm ama güzelliğine vuruldum :D Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. Pigmentasyonu çok iyi olan far arayışındayım. Bu paleti eledim ama ambalajı ve renkleri gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pigmentasyon açısından The Balm Nude Tude'dan memnunum :) Dediğin gibi, çok güzeller :)

      Sil
  4. h&m in kozmetik ürünlerini bende merak ediyorum. özellikle allıklarını:)) ilk gördüğüm yerde çakılı kalabilirim :))) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle her ürünü olan bir mağazaya denk gelirsen kendini kaybedebilirsin :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. O dantelli tasarımını yerim ben onun, nasıl güzel bir şey o öyle! Dantel zaafı biri olan benim için "acil alınmalı" olarak etiketlendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan mutlaka bak canım, tasarımı da kendi de çok güzel :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...