Bobblehead Bunny

5 Aralık 2013

Günün Ojesi- Pastel 11- Simli Nail Art


Pastel ojelerimi yaz yaz bitiremedim biliyorum ama yine Pastel bir oje ile karşınızdayım. Evde 15 tane falan var en az. O yüzden sık sık göreceksiniz sanırım :)


Sade oje kullanmamayı tercih ettim bu sefer ve simli bir oje ile desen yaptım. Kullandığım oje- yazar burada yerinden kalkıp ojeyi aramaya gider- Golden Rose'un Fantastic Color serisinden gri simli olandı. Numarası yok üzerinde ne yazık ki. (Teşekkür ederim Ceren, çok beğendim ^_^)


Hiç uğraştırmayan bir çalışma oldu. Ojeyi sürdükten sonra eğimli şekilli sim sürdüm kafama göre, o kadar :) Her bir tırnak da farklı oldu.

Pastel 11 numara ise sonbahar ve kış aylarında sık kullandığım bir oje. Çok güzel bir lacivert. Mat ama içinde ışıltıları var sanki böyle çok az. Fotoğrafta yakalayamadım, öyle belli belirsiz. 

Benim sevdiğim bir manikür oldu, umarım siz de beğenmişsinizdir. 

Not: Ojeyi kendim aldım. Pastel ojeleri beğendiğim için övüyorum (her Pastel yazımda görebilirsiniz) , firma hediye de etse, kendim de alsam düşüncem aynı olacak :) (Geçen etkinlikte bir tane hediye geldi o yüzden not ettim)

Sevgiler ^_^

10 yorum :

  1. Pastel ojeleri bende çok seviyorum. :)
    Buda çok güzel olmuuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değiller :)
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. benim coook sevdigim kish ojem.cok guzel olmush.

    YanıtlaSil
  3. Alicecim cok guzel olmus canım. Bende az once palement mavisi oje surup uzerine simli oje surdum. Senin yazını gorseydim once simlerini boyle surerdim :)) ( Ozentilikte son noktayım herhalde :))) ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Keşke önce görseydin, basit ve güzel bir süslemen olurdu. Birbirimizden bir şeyler öğrenelim diye varız değil mi ^_^

      Sil
  4. Ben renge bayıldımm :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...