Bobblehead Bunny

19 Aralık 2013

Golden Rose Ruj- 55 Numara


Bu aralar elimde ruj yazısı birikmiş durumda ^_^ Neden anlamadım ama sanırım uzunca bir süre ruj yazmadım, şimdi hep ruj yazısı kaldı :) O yüzden sık sık görürseniz bana kızmayın olur mu?


Bugünkü rujumuz Golden Rose'dan. Siyah, ortalama bir kaliteye sahip bir ambalajda. 


Elimdeki rujun numarası 55. Ürün 4.2 gram ve 24 ay kullanım ömrü var.


Ne kadar harika duruyor değil mi? Eminim içinizden tam kışa yakışacak bir bordo diyorsunuzdur ^_^


Ama sürülünce hoş bir kırmızıya dönüşüyor. Çiğ değil, koyuya dönük bir kırmızı. Ayrıca mat bir yapıya sahip.


Dudaklarımda duruşu ise böyle. Ruj yazıları çok sıkıcı olmasın diye dudaklarımı da koymaya başladım sanırım :) 

Ruju genel olarak beğendim. Çok nemlendirici değil ama kurutmuyor da fazla. Pigmentasyonu güzel diyebilirim ama kesinlikle kutusunda durduğu gibi değil sürüldüğünde. Kalıcılığı ise orta seviyede. Golden Rose ürünlerini pek çok kozmetikçide bulabilirsiniz. Bulamazsanız da online satışları için tıktık. Bu ruj bana Ceren'in çekilişinden hediye gelmişti ama fiyatına baktım siteden 11.5 liraymış. İndirim yakalarsanız çok daha uygun bir fiyata edinebilirsiniz :)

Golden Rose ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Sevdiğiniz/ sevmediğiniz ürünleri neler? 



8 yorum :

  1. Güle güle kullan Golden Rose un bu serisi güzel. Bu arada bende aynı durumdayım ruj yazıları fazlasıyla birikti güneş de olmayınca swatchlar çok kötü oluyor =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Güneş olmaması kötü oluyor ya fotoğraflar kötü çıkıyor :(

      Sil
  2. ben de görüntüsüne kapılıp almıştım. ama dudakta öyle durmayınca attım bir köşeye. dudakta zaman geçtikçe pembeleşip çizgilere doluyor. o yüzden benden sınıfta kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki dudakta aynı durmuyor, denemek lazım :) Arada bir tazelemek lazım, öyle bir sorun yaşatabilir :)

      Sil
  3. Renk dudaklarında çok güzel durmuş..
    Ben çok sevdim dudakta duran rengi

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş rengi canım güzel günlerde kullan :) bu arada bende bloğuma beklerim:) http://www.modaderyasi.com/

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...