Bobblehead Bunny

11 Aralık 2013

Essence Long Lasting Lipstick- Natural Beauty


Bugün size son zamanlarda aldığım ve çok severek kullandığım rujumdan bahsedeceğim. 


Essence'in Long Lasting ruj serisi çıkalı çok olmadı. Bir rengini alayım dedim ve sonuç olarak doğal renklerde  olan bir rengini aldım. Bu serinin ambalajı siyah, oradan tanıyabilirsiniz :)


Rujun numarası 07. Adı Natural Beauty. 


Rujda Essence logosu var. Ben çok şık buldum :)


Gün ışığında ruj kolumda böyle duruyor. 


Dudağımda duruşu ise böyle. Doğal, tatlı bir pembe. 

Ben Essence'in bu rujunu beğendim. Dudağı kurutmuyor. Sürümü kolay. Pigmentasyonu ve kalıcılığı da orta derecede. 7.75 gibi uygun bir fiyata alınabilecek en güzel rujlardan olduğunu düşünüyorum. Bu renkleri seviyorsanız bir bakın derim ^_^

Siz Essence'in hangi rujlarını kullanıyorsunuz? Favorileriniz hangi renkler?

28 yorum :

  1. Dudağın kendi rengiymiş gibi duran rujları çok beğeniyorum çok hoşmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynıyım. Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Bu seri gerçekten güzel ama ben bu rengin testerını görmedim çok güzelmiş güle güle kullan canım, bulursam bende alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka mağazalara da bak canım mutlaka bulursun. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Long lasting serisinin renkleri bir çok insana hitap edecek türden fiyatı açısından da tabiki :) Bende de natural beauty var oldukça seviyorum biter diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi hem fiyat hem renk çeşidi açısından herkese hitap ediyor. Bitse de yenisi alınır ki ruj dediğin şey kolay kolay bitmez, dilediğince kullan :)

      Sil
  4. Bu rengi ben de kullanıyorum ve özellikle dumanlı makyajları kombinlemede muazzam olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı görüşteyiz. Ağır göz makyajına yakışıyor:)

      Sil
  5. Bu rujun ambalajı cezbetti beni nedense.
    Dün Forum İstanbul'daki Gratis'te pek renk seçeneği yoktu alamadım ama en kısa sürede bende alacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahı seviyorsan ondan belki de :) Çabuk tükeniyorlar sanırım ama bulursun eminim :)

      Sil
  6. Bende bir tane aldım bu seriden oldukça başarılı vede şık :) Sende güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan canım teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ben de bu seriden 1-2 renk almıştım ama bilinen bir gerçek ki Gratis'teki Essence standları ölümüne yağmalanıyor ve ben bu rengi ilk kez görüyorum. :O Çok güzelmiş! Sende de çok hoş durmuş. ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence standları çok çabuk boşalıyor :) Elbet denk gelirsin bu renge de. Çok teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  8. Rengi gerçekten çok güzelmiş. Ben böyle doğal renkleri seviyorum zaten :)

    YanıtlaSil
  9. Bu ve bu serinin 05 numarası var bayılıyorum ikisine de. Bunların dışında bir de All About Cupcake var üçü de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 numaraya da bakmalıyım o zaman <3 All about cupcake de çok güzel dediğin gibi ^_^

      Sil
  10. Cok tatlı bir renkmiş. Benim ruj kullanma alıskanlıgım yok ne yazik ki pek. Nemlendiricimi surmeyi unutmuyorum bir tek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nemlendirici rujları kullanırsın o zaman anca :) Bu da öyle bir ruj, bak bir istersen :)

      Sil
  11. Çok şık ama! Bu tür rujlara bayılıyorum, ben buradayım diye bağırmıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Ben de çok seviyorum senin gibi ^_^

      Sil
  12. bana da bu ruju bir arkadaşım hediye etmişti. çok seviyorum :)
    bir türlü fırsat bulup da bu serinin diğer renklerine bakamadım. Bu seriden başka tavsiye edeceğiniz renkler var mı?
    http://secilll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullanın siz de :)
    Ben de başka rengini kullanmadım ama hoş renkler var, mağazada denemek lazım ^_^

    YanıtlaSil
  14. Ben bu seriyi çok sevdim. Hele bir "Dare to wear" rengi var ki aldığımdan beri başka ruj sürmedim gerçekten. Nude arayışım sona erdi ;) Bir de hafif bir pembe tonu arıyordum bu olabilir. Gratislerde tester olmadığından renklere bakamadığımdan mı yoksa stokların ayda yılda bir yenilenmesinden mi bilmiyorum ama fazla renk çeşidini deneyemedim bir nude bir de kırmızıları en fazla.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar güzel bir renkse ben de bakmalıyım sanırım :) Gratis'lerde bütün testerlar olmadığı gibi bütün rujlar da yok. Sanırım çok çabuk tükeniyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Evet gerçekten beğenilen bir seri olmalı. Koyu renk makyajlarında söyle çok açık olmayan kendi dudak rengin gibi hafif duran bir renk arıyorsan kesinlikle bakmalısın :)

      Sil
    3. Aslında elimde o renkten çok var ama nude ruja doymak bilmediğimden neden olmasın :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...