Bobblehead Bunny

30 Aralık 2013

Derin'den Karakutum Geldi ^_^


Lilakutuzadeler için Karakutu etkinliği düzenlediğimi biliyorsunuzdur :) Etkinlik sahibesi olarak sorunsuz bir etkinlik yapmak için elimden geleni yapsam da yine de bir iki sorun çıkmadı değil. Olsun yine de umuyorum ki çoğumuzun mutlu olduğu, güzel insanlarla tanıştığı bir etkinlik olmuştur :)

Benim karakutum geleli birkaç gün oldu ama anca paylaşabiliyorum. Kutum sabah geldi, heyecanımdan uykusuz olduğum halde uyanıp kargoma koştum :D Derin bana neler yollamış bakalım mı ^_^


Bu hediyelerimin toplu görünüşü. 


Cilt bakımı diyebileceğim ürünler bunlar. Body Shop el dezenfektanı (ne diyeyim bilemedim) en sevindiğim ürün oldu herhalde. Böyle bir ürüne bakıp duruyor, hiçbir yerde bulamıyordum çünkü :) Vanilyalı dudak balmlarının çok tatlı bir kokusu var. Ben de aynısından ona almıştım, kalp kalbe karşıymış :) Sephora duş jelini ise merak ettim, acaba nasıl kokuyor :)


Essence XXXL dudak parlatıcısını beğendim. Az lipglossum vardı, aralarına arkadaş geldi :) Yanındaki Glossy lip balm ise çok şeker, kokusuna bayıldım :) Nedense hiç Essence tekli farım yoktu koleksiyon ürünleri dışında. İlk defa olmuş oldu. Bugün kullandım makyajımda, kaş altı için güzel bir aydınlatıcı :)


Golden Rose ojenin rengine aşık oldum. Bu seri ojelerini pek sevmem, yalan söylemeyeceğim ama öyle güzel bir rengi var ki seve seve kullanacağım. Tam bana göre bir renk seçmiş Derin :) Flormar şeffaf cila ise her eve lazımlardan zaten, çok iyi oldu :)

Tester ürünlerimin ve mektubumun olduğu zarf ise kargonun azizliğine uğramış. Derin poşetle vermiş ama poşetten çıkarıp yollamışlar sanırım onun da dikkatinden kaçmış. Poşetin içinde de zarfım varmış :( Olsun sağlık olsun ne yapalım :)

Bu güzel hediyelerin için çok teşekkür ederim Derin, hepsini severek kullanacağım ^_^

Bu güzel hediyeleri seçen güzel insanın bloğuna gitmek için tıktık. 

8 yorum :

  1. Ben niye kaçırmışım bu etkinliği :(

    YanıtlaSil
  2. Hep kullanıp beğendiğim ürünlerden seçtim senin de beğenmene çok sevindim kuzum güzel günlerde kullan hepsini^^ Kargocularla ilgili ise daha fazla cümle kurmak istemiyorum onlara karşı hala kırmızıya bakan boğa gibiyim-.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim hepsini ben de beğendim :) Kargocuları anmayalım artık :/

      Sil
  3. Güle güle kullan güzel günlerde hediyelerini.Hepsi çok güzel.Özenle seçilmiş,belli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) En az senin zamanında benim için seçtiklerin kadar özenliler ^_^

      Sil
  4. Bu ayon Lila Kutusu'ndan çok daha güzel bir kutu olduğunu söylemem lazım :) Güle güle kullan! Sevgiler, Başak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun beni çok mutlu etti :) Bu ay da Lilakutu alamayınca üzülmüştüm ama çıkanlara bakınca üzüntüm geçti :) Teşekkür ederim sevgili Başak ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...