Bobblehead Bunny

26 Aralık 2013

Born Pretty Store Tırnak Süsleme Diski- Decoration Wheel


Daha önce Born Pretty Store'un tırnak baskı setinin yazısını yazmıştım. Okumak için tıktık. Bugünkü yazımda ise Born Pretty Store'un tırnak süsleme diskiyle bir nail art yapacağım. 

I have written about Born Pretty Store's nail stamping set before. To read please click. Today my post is about a nail art which I used a decoration wheel from Born Pretty Store. 



Kullandıklarım bunlar. Pastel'den iki renk oje ve içinde pek çok süsleme ürünü barındıran disk. İçinde hem rengarenk inciler, hem üç boyutlu çiçekler, hem de minik kurdeleler var. 

I used these. Two nail polish from Pastel and the decoration wheel which has different decoration materials. You can find coloured pearls, 3D flowers and some bows in it. 


Yapacağım nail art için inci ve kurdeleler seçtim. Bakalım bu süslemeleri nasıl kullandım?

I have chosen some pearls and bows for my nail art. Now let's see how I used them.


İlk olarak tırnağıma baz rengi uyguladım. Biraz kirletiyorum ojeyi sürerken :) 

Firstly, I used the base nail color to my nails. I work a bit messy :) 


Sonra diğer rengi çaprazlamasına uyguladım. 

Then I applied the other color diagonally. 


Oje kurumadan önce seçtiğim süslemeleri tırnağıma cımbız yardımıyla koydum. Sonra diğer tırnaklarıma da aynı adımları uygulayıp top coat ojesi sürdüm. 

Before it dries I put the decorations on my nail with tweezers. Then I did same steps to all of my nails. Finally I applied top coat to my nails. 


Sonuç bu. Renkler çok benzer olmuş, biraz yanlış seçim olmuş ama ben yine de beğendim. Siz ne düşünüyorsunuz?

This is how it looks when finished. The colors look similar. I could choose better colors but I think it still looks beautiful :) What do you think?




Bu süsleme diskini ve daha pek çok nail art ürününü Born Pretty Store'da bulabilirsiniz. Alışveriş yaptığınızda %10 indirim kodunu kullanmayı unutmayın. Ayrıca kargo da ücretsiz ^_^

You can find this decoration wheel and more nail art items from Born Pretty Store. Don't forget to use 10% off code when you shop from there. Besides, the shipping is free ^_^




10 yorum :

  1. Evet renkler çok benzer ve açık kaldığı için belli olmamış güzelliği ama yakından bakınca ne kadar cici olduğu anlaşılıyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renk seçimim kötü olmuş :( Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. bu siteden bi ürün sipariş ettiğinde kaç günde geliyor Alice, bi de hersey sorunsuz ilerliyor mu?? inceledim de çok hoş şeyler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım site bana bunları denemem için gönderdi. Ben kozmetik yazmamalarını tembihledim. Bir de hediye demelerini. Hediye yazmış ve elektronik demişlerdi ne alakaysa :D Bir aya gelir dediler bir de ama iki haftaya geldi ve kapıya teslim ettiler. Alışveriş yaptım kesin biliyorum desem yalan olur şimdi :)

      Sil
    2. hmm kozmetikte sorun çıkıyor gümrükte sanırım, iyi fikirmiş :) kargoları iyiymiş de emin de olamadım şimdi.
      seninkileri çok begendim, renk seçimin de kötü değil bence, gri biraz daha koyu olsaymış tammış bence.. :)

      Sil
    3. Genel olarak başvurulan yöntem bu zaten :) Kargonun ücretsiz olması çok güzel :)
      Evet renk değil de ton seçimi olmamış dediğin gibi :)

      Sil
  3. Beğendim :)
    Çok narin duruyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, beğenmene sevindim :)

      Sil
  4. Hi dear,

    I like your pretty blog, I'll be back more often =)
    Do you want to follow each other on GFC and maybe social media?
    Let me know so I can follow you back.
    Kisses, Ana
    http://xoxocitygirl.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  5. Hello :)

    Thank yoı very much, you made me happy :)
    I I will look at your blog :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...