Bobblehead Bunny

25 Aralık 2013

Bitenler&Çöpe Gidenler-9


Bu ara neden ve nasılsa ürün bitip duruyor :D Ben de bir yazısını yazıp çöplerimden kurtulayım dedim :)


Bitenlerin toplu bir görüntüsü.


1-NYC Turbo Dry Top Coat- Onsuz oje süremez hale geldim sanırım. Bittikçe yenisi geliyor.
2- Yves Rocher Sexy Pulp Maskara- Çok severek kullandığım bir maskara oldu. Yapısı değişti gibi ama artık ömrünü doldurdu. Fiyatı biraz daha az olsa yeniden alabilirdim. 
3- Nivea Vişneli Lip Balm- Kullanırken çok sıkıldım. Eski Nivea balmlarını arattı. Sonunda bitti de kurtuldum:)
4- H&M Portakallı Lip Balm- Bunu çok severek kullandım. Portakal kokusu harikaydı. Bitti ama kutusunu atmaya kıyamam :)


5- Rival de Loop Kaktusfeige Gece Kremi- Nemlendirmesinden memnundum. 9 ay kadar kullandım ama yarılayamadım bile. Vücut kremi olarak kullanıp bitirdim. 
6- Rival de Loop Kaktusfeige Gündüz Kremi- Gece kremiyle aynı  gibiydi. Bu daha az kalmıştı içinde. Yine vücut kremi olarak kullanıp bitirdim. Bu seriyi beğendim ama daha iyisini arıyorum :)
7- Rival de Loop Hydro Göz Kremi- Severek kullandım. Nemlendirmesi yeterli geliyor. Yine alacağım muhtemelen. 
8- Clarins Foot Beauty Treatment Cream- Duşta ayağımı ponza taşıyla törpüleyip, bu kremi sürdüm çıkınca. Çekilişte gelmişti. Kullanım tavsiyesi buydu :) Tüpü annem bulup atmış bitmiş diye ama neyse ki kutusu vardı. 2 hafta kadar kullandım. Beğendim, ayaklarımı yumuşattı ama fiyatından dolayı alacağımı sanmıyorum. 
9- Purederm Oxygen Bubble Mask- Çok değişik bir maske. Yazısını yazmayı planlıyorum :) Cildinizi yumuşacık yapıyor. Temizliyor sanki bir de. Tekrar alırım. 
10-NPW Eye Gel Pads- Göz altları için maskeydi. Kokusu kötüydü. Bir etki de gözlemleyemedim. Muhtemelen tekrar almam :/


11- Soffio Islak Mendil- A101'den almıştım üçlü şekilde. Kokusu falan güzel. 1.25 lira mı ne fiyatı da, uygun, çantaya atmalık bir şey arıyorsanız tavsiye edebilirim. 
12- Benri Islak Mendil- Makyaj yaparken ellerimi falan silmede ve makyaj masamın falan temizliğinde kullanıyorum. Yine alırım.
13-Benri Yuvarlak Pamuk- Severek kullanıyorum. İndirim olursa yedekleyeceğim.
14- Benri Mangolu Aseton- Bunu Ceren hediye etmişti :) Kokusu güzeldi. Tırnaklarımı kurutmadı. Yedeğini almıştım, açıldı bile :)
15- Sensodyne Hassas Dişler için Diş Macunu- Bir ara dişlerim çok hassastı. Gerçekten iyi geldi. Dibinde biraz daha var ama bekletmek istemediğim için koydum :)

Bu arada bitirdiğim şampuanlar saç kremleri de oluyor ama biter bitmez her şeyi atan bir annem olduğu için yakalayamıyorum genelde. Bunları da dolabın tepesinde saklıyorum zaten bulsa çöpe atar :D

Bu ay bitirme konusunda başarılıyım sanırım. Darısı gelecek aya diyeyim :)

Siz biten ürünlerinizi nerede saklıyorsunuz? Yoksa hemen atıyor musunuz (blogger değilseniz muhtemelen öyledir :)) ?

24 yorum :

  1. ben de hep düşünüyorum ve istiyorum bitenler yazısı yazmak ama bitirdiğimi hemen çöpe atıyorum sonra ahlanıp vahlanıyorum, hoff :) saklayacak bi yer bulmam lazımdı, dolabın üstü mantıklı.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yazmalısın. Neleri beğenip beğenmediğin için genel bir yazı oluyor :) Dolap üstü yatak altı, her türlü tenhaya saklayabilirsin :)

      Sil
  2. En güzeli bitenler yazısı :) kafama takılan ürünler oluyor, bakıyorum bitenler yazısında "tekrar alırım" diyorsan bende alıyorum :) Zaten bir kaç üründe fikirlerimiz uyuşuyorsa hemen hemen aynı beklentilerimiz oluyor ürünlerden :)
    İnşallah öbür ayda bir sürü ürün biter yer açılır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitenler yazılarından faydalanıyor olman ne güzel bir şey :) Hemen hemen aynı beklentilere sahipsek beğenip beğenmeme durumu da örtüşüyor zaten dediğin gibi :)
      İnşallah daha çok yer açılır :)

      Sil
  3. o maskarayi çok merak ediyorum.yenileri gule güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir maskara bir de fiyatı güzel olsa :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ben de Nivea'nin visneli lip balmini kullaniyorum su an ama tadi pek hosuma gitmedi. Bundan once narli kullanmistim onun muhtesem tadindan sonra garip geldi. Ben dolabimin dibine koli koydum orada sakliyorum ama zaten ortada olsa da annem dokunmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narlı olanı mı güzel :) Belki ben de denerim. Ne güzel annen dokunmuyormuş, benimki hemen atıyor :D

      Sil
    2. Ben bayildim narlisina. Biraz daha koyu renk veriyor visneliye gore, tadi da cok guzel :D Annem genel olarak odama dokunmuyor baslasa o da atar hepsini

      Sil
    3. Elimdeki bolca lip balm biterse deneyebilirim o zaman :) Ne güzel :)

      Sil
  5. Biten ürün saklamak gerçekten zor işmiş, resmen atılmasın diye evde saklayacak köşe arıyorum :)
    Bir maske tutkunu olarak Purederm'in maskesini merak ettim, denenmek üzere not alındı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de aynı benim gibisin :)
      Ben sevdim. Memnun olanı da çok. Mutlaka bak :)

      Sil
  6. tebrikler baya ürün bitirmişsin darısa başıma bende bitenleri yazmak için biriktiriyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Darısı başına :) Bloggerlar hep biriktiriyor sanırım :)

      Sil
  7. Bende kutum var ona koyuyorum tatlim :)
    Gelsin yeniler

    YanıtlaSil
  8. Ben yves rocher torbasinda biriktiriyorum . Kartonumsu oldugu icin egilip bukulmuyor da rahat oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher torbası güzel fikir :) Ama annem onu bulsa torbayla beraber çöpe yollar :D

      Sil
  9. Şirin kapları olan ürünler bitse bile bende atmaya kıyamıyorum :) Süs diye duruyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı ben :) Atılır mı ama sanat eseri :D

      Sil
  10. Rival de Loop kremlerin kapakları çok şekermiş:) Karışma sorununa son!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o açıdan çok iyilerdi ama ben bunları bile karıştırmayı başardım :D

      Sil
  11. Okumayı en sevdiğim yazılar bitenler ve alışveriş yazıları :)
    NYC Turbo Dry Top Coat'tan herkes çok bahsedince ben de aldım sonunda, galiba ben de bağımlısı olacağım :)
    Gratis'te Benri indirimi var diye aseton ve pamuk stoklama istedim ama gittiğim Gratis'te bir tane bile Benri ürünü yoktu, ne ara bitirmişlerse :(
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyle :)
      Eminim pişman olmamışsındır :)
      Gratis iki indirimdir güvenimi sarsıyor sanki. Hem stok yok hem de pahalandırıp öyle indirim yapıyorlar. O yüzden pamuk bulursam alırım sanırım bir tek.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...