Bobblehead Bunny

4 Aralık 2013

Alışveriş-21-Blog Alışverişi


Geçtiğimiz gün Eyireltia'nın bloğundaki satışta kaç zamandır istediğim paleti görünce dayanamadım aldım. Yanına da arkadaş olsun diye ecotools far setini aldım. Kendimin var ama arkadaşıma aldım bunu. Eyireltia'nın çok dürüst olduğunu diyebilirim. Ebay'den aldığını, yani orjinallik güvencesi olmadığını üstüne basa basa söyledi. Ben de bunu bile bile aldım. Çünkü kendimde de orjinalliğinden emin olmadığım iki set var ama severek kullanıyorum :)


Ürünler çok güzel bir şekilde paketlenmişti. Yanına 3 tane de tester eklemişti. Resimde birisi eksik çünkü kırışık dolgusu olduğu için anneme verdim :) Mua undressed palete 15 lira verdim. Fırçaları söylemeyeyim :) Bloğumu okuyan bir arkadaşıma aldım çünkü (Sen de açıp bakma arkadaşım) (Fırçalar kullanılmamıştı, ufak bir hediye olarak aldım. Arkadaşına ne almış demeyin içinizden :)

Eyireltia'ya dürüstlüğü, hızı ve özeni için teşekkür ederim. Bloğuna şuradan ulaşabilirsiniz. 

14 yorum :

  1. Güle güle kullan Alice'cim

    YanıtlaSil
  2. Gule gule kullan canım paletten bende de var severek kullanıyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Umarım ben de severim :)

      Sil
  3. Paletten çok memnun kalacaksın hatta başka fara ihtiyacın olmayacak güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de heyecanla dışarı çıksam da kullansam diye bekliyorum :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. zuzum senin varlığın yeter bana şirin hediyen için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de ki :) Ne demek, çok ufak ama seversin umarım :)

      Sil
  5. Hem arkadasın hem sen güle güle kullanın o zman =)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...