Bobblehead Bunny

6 Aralık 2013

Alix Avien Lipgloss-817


Bugün bloğumun konuğu Alix Avien Lipgloss. Geçen gün katıldığım etkinlikte verildiğinden bahsetmiştim. Meraklı Alice durur mu hemen denedi tabii ki :)


Ürünün ambalajını şık ve sağlam buldum. 


İçerik listesi bu şekilde. Özellikle aşağıdaki harfli maddeleri anlamadım. Araştırdım ki renk veren maddelermiş, isimlerinin anlaşılmamasına bakmayın :)


Fırçası bildiğimiz lipgloss fırçası. 


Kolumda tek katta duruşu bu. Rengini kolayca veriyor. Şeffaf değil. Bu açıdan likit ruja benzettim ben parlatıcıdan çok. Rimmel London Apocalipslere benziyor hatta :)


Bu da dudaklarımdaki duruşu. Ben bu parlatıcıyı genel olarak sevdim. Pigmentasyonu iyi. Tek katta bu rengi veriyor. O yüzden hata kabul etmiyor, dikkatli sürmek lazım. Bitişi ıslak tıpkı bir parlatıcı gibi. Yapış yapış parlatıcılardan değil ama hafif bir yapışıklığı var tabii gloss olmasından dolayı. Kalıcılığı normal. Arada bir tazelemek gerekiyor. Fiyatından emin değilim ama internette 11-15 lira arası fiyatlar vardı. Kırmızı bir dudak ürünü alayım, hem tek katta rengini versin, hem de ıslak bitişi olsun diyorsanız bir bakın derim ben :)

Siz Alix Avien ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

13 yorum :

  1. Dolgunlaştırıcılı olanmıydı bu canım güzelmiş etkilimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım dudaklarımda öyle bir etki yapmadı, dolgunlaştırıcı değil normal parlatıcı :)

      Sil
  2. inanılmaz yakışmış rengi bayıldım! güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Yakışmış sana kuzum güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
  4. avien den pek hoşlaşmıoruz birbirimizle eyeliner ı yüzünden ama dudak ürünlerini hiç denemedim sende süper durmuş valla denemek lazmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her firmanın iyi ya da kötü ürünleri oluyor. Bir ürünü yüzünden düşman olmayıp genele bakmak lazım. Deneme yanılma yöntemi lazım biraz :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. çok yakışmış canım süper :))

    YanıtlaSil
  6. sence yanaklar için hafif bir şekilde kullanılabilir mi ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...