Bobblehead Bunny

29 Aralık 2013

Alice Instagram Diyarında-6


6 hafta ne ara geçti diyerek attım başlığı ^_^ Zaman çok çabuk geçiyor. Bakalım bu haftam nasılmış?


Almanca çalıştım yine :(


Eeose Kaş ve Kirpik Serumuna başladım. 17 Aralık'ta başladım unutmayayım :)


Takı çekmecelerimin düzensiz hali. Onu düzenlemeye giriştim. 


Düzen güzel şey değil mi ^_^


Kendimi çikolata ve cevizle besledim :)


Blogda 900 kişi olduk. Hepiniz iyi ki varsınız, çok teşekkür ederim desteğiniz için ^_^


Rossmann'dan alınacaklar listesi yaptım :)


Sık kullanmadığım ürünlerle makyajımı yaptım ki unutulmasınlar. 


H&M'den göz ve dudak kalem aldım. Tanesi 8.95. Dudak kalemi güzel ama göz kalemini çok beğenmedim, tavsiye etmiyorum :/

Benim bu haftam böyle geçti Instagram'da. 

İyi pazarlar ^_^

2 yorum :

  1. Aslında benim gibi bloglovinden takip edenleri de hesaba katarsan 900den fazlayız sanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, GFC harici takiplerle bini bile aşmışızdır belki :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...