Bobblehead Bunny

22 Aralık 2013

Alice Instagram Diyarında-5


Alice Instagram kullanalı beş hafta olmuş :) Bakalım bu hafta neler yapmışım?


Dr. Oetker mozaik pastayı denedik :)


Almanca ile baş edemedim. Çok da iyi olmayan çizim yeteneğimle resim çizerek çalıştım :)


Bu da bir başka Almanca kelime çalışma sayfası :) İsim olan kelimelerin büyük çoğunluğunu çıkardım. Fiilleri nasıl öğreneceğim bilmiyorum ama :)


Bir ara GFC gitti ama neyse ki geldi :)


Derslerden ve blogdan vakit bulunca çeviri yaptım :)


Lypsyl dudak balmını denedim. Kokusunu çok tutmadım ama nemlendirmesi başarılı ^_^


Böyle dilimleyerek portakal yedim. Çocukken öyle yerdim, çok seviyorum böyle yemeyi :)


Marstan Düşen Kadın bloğunun sahibesi Ceren'in yakın arkadaşım olduğunu bilirsiniz. Uzun zamandır iş, güç, okul derken görüşememiştik. Beraber alışveriş merkezi gezmece yaptık. IKEA'ya gittik. Yemek de yedik tabii ^_^ Çok özlemişim, umarım daha sık görüşürüz ^_^


IKEA'da bu kutu setine aşık oldum. Almayı çok istedim sonra aman harcamayayım paramı yine kutulara dedim. Sonra ikinci kere çıktı karşıma. Aman neyse almayayım dedim yine. Sonra içimden üçüncü kez çıkarsa kader diyip kucaklayacağım dedim. Kasanın yanında görünce de kaderime razı geldim :D


Ayakkabı kutusundaki servetimi açıkladım :D Birkaç gün önce aklıma gelseydi espri tam oturacaktı ama ayakkabı kutusunda çeyizlerimi sakladığımı unutmuşum :D 

Benim bu haftam böyle geçti. Umarım severek okumuşsunuzdur ^_^

10 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum ama bence yaz tatlısı :)

      Sil
  2. Haha çok hoş olmuş en sonuncusu :) Almanca fiiller konusunda kolay gelsin hem ne olduklarını ezberle çekimleri istisnaları falan filan.. Ben de çok severim portakalı öyle yemeyi, soymak falan hiç samimi gelmiyor ö.ö :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Fiiller canımı sıkıyor bu ara sorma :D Yalnız değilmişim portakal konusunda :)

      Sil
    2. Kolay gelsin de yaparsın sen :) Evet hatta babacığım kendi elleriyle dilimlerdi benim için :))

      Sil
    3. Umarım canım, teşekkürler :) Ben kendi işimi kendim görüyorum valla ne güzel :)

      Sil
  3. canım bloğumda mimin var tatlım öptüm:)

    YanıtlaSil
  4. mozaik pasta candır yaa. her mevsim gideri var :)) ayakkabı kutuna çok güldüm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben soğuk olduğu için yaza daha çok yakıştırıyorum :) İlk aklıma geldiğinde ben de çok güldüm :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...