Bobblehead Bunny

15 Aralık 2013

Alice Instagram Diyarında-4


Instagram kullanmaya başlayalı dört hafta olmuş bile. Bu haftaki paylaşımlarım genelde keçeler üzerineydi. Geçtiğimiz hafta toptan keçe falan aldım da bu haftayı genelde onlarla geçirdim. Daha çok acemiyim. Ama umarım seversiniz ^_^


Tester kutumu paylaştım. Deneyecek o kadar çok şey var ki hem heyecanlanıyorum hem de kullanmaya kıyamıyorum ^_^


Filiz makarnalardan ortaya karışık makarna yaptık :) Twitter'da da söylemiştim, buraya da yazıyorum. Makarnanızı pilav gibi pişirmeyi deneyin. Yağını koyun, salçasını kavurun, makarnaları iki çevirin, üzerini bir parmak geçecek kadar su koyun. Ara sıra karıştırıp suyu yeterli mi diye bakın. Yeterli değilse sıcak su ekleyin. Makarnalarınız suyunu çektiğinde harika olacak! (Çok az ıslak bırakın makarnaları, dibine yapışmasın)


Keçelerden ilk yaptığım şey Totorolardı. Totoro ile DGS arifesi bir izleyicimin önerisi ile tanışmıştım. Sınavım harika geçtiği için, istediğim yeri de kazanmış olduğum için Totoro benim gözümde uğurlu. Pelinn. isimli izleyicim, çok teşekkür ediyorum sana ^_^


Hello Kitty'den magnet yaptım. Çok büyük oldu sanırım ama yine de şirindi ^_^


Başlattığım Karakutu etkinliğinin eşleşmelerini yaptım ^_^


Dırırııııııım :))) TARDIS anahtarlık yaptım :) Daha güzelini de yapacağım, bu muntazam olmadı :) Güzel bir şeyler yaparsam satabilirim ama Alice bana bundan yap dediğiniz bir şey varsa mail atabilirsiniz ^_^


Bu haber ilginç geldi, paylaştım :)


Totoro katili oldum! Battaniye dikişini tam beceremiyorum. Dikişleri attığı için Totoro'ları baştan diktim ^_^ Dikişi yine atan bir Totoro rafımı süslüyor, diğeri ise annem tarafından sıkıca dikildi :)


Cupcake magnetler yaptım. En çok ilk ikisi beğenildi. Aslında daha güzeller ama telefonum güzel çekmiyor resimleri :)


Bu kadar keçe yeter dedim ve Cumartesi günü oturup final ödevlerimi yaptım ^_^

10 yorum :

  1. totorolar çok şeker olmuş :) o gün iyi ki izlemişsin.

    rica ederim bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, yazdığın için çok mutlu oldum ^_^

      Sil
  2. çok begendim keçeyle yarattıklarını, özellkle cupcakelerii, çok şekerler :) güzel bir uğraş olmalı, aklımın bi köşesine yazdım bile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok severek yapmaya başladım ^_^

      Sil
  3. Keçeyle baya güzel şeyler çıkarmışsın ortaya :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmene sevindim ^_^

      Sil
  4. Tardis sevdalısı ben bayıldım o anahtarlıga çok ama çok güzel olmuş gerçekten=) keçe olayını bende çok seviyorum hatta keçe bile aldım yapayım diye ama üşengeçliğimden baslayamadım. bide kalıp yok elimde ondanda sanırım biraz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Üşenme aslında, çok kafa dağıtıcı bir uğraş :) İnternette kalıp bulabilirsin. Ya da resim çıktısı alıp ondan çıkarabilirsin :)

      Sil
  5. Keçeleri çok sevdim özellikle cupcake'leri, eline sağlık (: habere de gülsem mi ağlasam mı bilemedim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^_^ Ben de şaşırdım habere ne yapsam :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...