Bobblehead Bunny

8 Aralık 2013

Alice Instagram Diyarında-3


Bu hafta Instagram'da pek takılmamışım sanırım :) Hızla geçen bir hafta oldu nasıl geçti anlamadım. Bakalım neler yapmışım ^_^


Golden Rose Rich Color 06'yı sürecektim ki ojeyi alıp yatağıma oturdum baktım 10 numarayı almışım. Ben de onu sürdüm :)


Yine okul yollarına düştüm :)


Patates köfte yedim :) 


Daha önce odamda kolonya bulundurmazdım. Ama anladım ki cımbız falan temizlemede çok kullanışlı oluyormuş :) Eyüp Sabri Tuncer'in kullanım kolaylığını sevdim :)


Aynı günde 3 kargo birden geldi. 3 kat mutluluk yaşadım :)


Makyaj ve kozmetik çekmecelerimi temizleyip düzenledim. 2-3 haftada bir yaptığım bir şey :)

Ben bu haftamı böyle geçirmedim ama pek bir şey paylaşmamışım. Aslında dün Eminönü Şark Han'a gitmiştim keşke resim çekseymişim :) Neyse bir dahakine artık :)

Umarım severek okumuşsunuzdur.

İyi pazarlar ^_^

10 yorum :

  1. O Yaprak Toka çok güzel nerden aldın canım Güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yüzük o, mihera.com yolladı :) Katıldığım etkinliğe kargo yetişmemiş, eve yolladılar :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. kargo almak nasil bi mutluluktur yareppimm. Hayirli olsun hepsi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir şey <3 Herkeslere kargo gelsin bol bol :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. MUA Palet yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme aşamasındayım. Yazısı gelecek :)

      Sil
  4. Golden Rose un bu ojesini pek sevdim bende :) ne güzel anlatmışsın :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kullanışlı değil mi ^_^ Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu yazı dizisini de seviyorum hatta bayılıyorum :)Çekiliş kazanmışsın tebrik ederim güzel günlerde kullan hediyelerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. :) Her hafta yazacağım artık :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...