Bobblehead Bunny

1 Aralık 2013

Alice Instagram Diyarında-2


Instagram'da neler paylaştığımı her Pazar sizinle paylaşacağım artık :) Bakalım bu haftam nasıl geçmiş?


Yves Rocher siparişim geldi.  Çok cici bir çanta da vardı ama eklemedim resme :)


Instagram butonum oldu. Kendisini sağ tarafta bulup profilime ulaşabilirsiniz ^_^


Dr. Oetker kazandibini denedik. Hem pratik hem de lezzetliydi :)


Canım çorba istedi ve üşenmeden kalkıp yaptım. Şehriye çorbası bu. Limonu da sıktım içine ohhh :)


En sevdiğim beş farı paylaştım. 

1-H&M Smoky Brown 
2-Rimmel London Glam Eyes- English Oak 
3-Essence Quattro-to die for 
4-Maybelline Color Tattoo-On and on Bronze 
5-Maybelline Color Tattoo- Pink Gold


Güne Nesfit ile başladım.


Born Pretty Store denemem için tırnak süsleme ürünleri gönderdi. Denemeye başladım. Kısa zamanda yazısı gelecek ^_^


Sevdiceğim için kıtaları aştım. Çok uzak yaşıyoruz biz ama ayrı kıtalarda olsak da birbirimize ulaşabiliyor olmak yeter ^_^

Benim bu haftam böyle geçti. Umarım severek okumuşsunuzdur.

İyi Pazarlar!


8 yorum :

  1. Yvesden kozmetik alışverişi yaptınmı canım sen hiç ? yaptıysan en hoşuna giden ürün hangisiydi .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım makyaj ürünü almadım hiç ama bir çekiliş kazanmıştım. Sexy Pulp maskarasını çok beğendim :) İkili bir pudrası var o da güzel :)

      Sil
    2. Bir indirimim var da nasıl değerlendirsem diye sorayım dedim çok sağol tatlım,bakacağım artık iyice belkide kalır kullanmam. (:

      Sil
    3. Neye ihtiyacın varsa onunla değerlendirebilirsin. Çok güzel bakım ürünleri de var bir bak derim :)

      Sil
    4. Bb krem ama renk tonu yok banada uymuyor :) fondötenleride hoş aslında bb krem formundalar ama onlarda 45 tl ye geliyor indirimimle , mağazaya bir giriyorum yarım saat düşünüyorum,gene öyle yapıp kararımı vereceğim {=

      Sil
    5. Dene bol bol kararını ver :) Sonra pişman olma da, iyi araştır :)

      Sil
  2. Kazandibini denemek lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karamelli gibi çok hoş bir tadı var, tavsiye ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...