Bobblehead Bunny

5 Kasım 2013

Rimmel London Kate Ruj-113


Bugün sizlere sık sık kullandığım bir ruju tanıtacağım. Daha önce favorilerime girmişti. Geçtiğimiz hafta bir izleyicim yazısını isteyince hemen yazayım dedim. Bugünkü konuğum Rimmel London'ın meşhur Kate serisinden.


113 numara Rimmel London'ın kırmızı ambalajlı serisinden. İkinci çıkan seri bu olmuştu yanılmıyorsam.


Numarası bahsettiğim gibi 113. 


Azıcık hırpalanmış olsa da nude bir ruj olduğu  her halinden anlaşılıyor :)


Bu da elimdeki görünüşü. 113 numara dudak rengine çok yakın, neredeyse yok gibi duran bir ruj. Ben göz makyajını abarttığımda sıkça tercih ediyorum bu ürünü. Benim dudaklarımdan biraz daha açık renkte bu ruj, silik dudaklar istediğimde çok yardımcı oluyor bana :)

Ürünü genel olarak seviyorum. Sevmediğim tek yönü dudakları kurutması. Kate serisinin genel bir eksisi ama bu zaten. Onun dışında değişik bir kokusu var, koku hassasiyeti olanlar sevmeyebilir. Kalıcılığı ve pigmentasyonu ise orta derecede. 

Rimmel London rujları Watsons'larda 12 lira gibi bir fiyata bulabilirsiniz. Nude renkleri seviyorsanız bir bakın derim. Sevmiyorsanız da emin olun ki Rimmel London standında herkese göre bir ruj var :)

Siz Kate serisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Hangi renklerini kullanıyorsunuz?

NOT: Ürün sürüldükten bir süre sonra çizgilenme sorunu yaşatabiliyor. Herkes yaşıyor mu bu sorunu bilmiyorum ama rujunuzu sık tazelemekten hoşlanmıyorsanız sorun yaratabilir. 

19 yorum :

  1. bu ruj bende de var çok begenerek almıştım fakat beni çok hayalkırıklığına uğrattı.. dudagımda hiç hoş durmuyo ince bi yapısı var ve hemen çizgilere doluyo. dudaklarıma peeling yaptıktan sonra uyguladığımda bile berbat duruyo :( çok büyük umutlarla almıştım ama kate serisinin beni en cok hayalkırıklıgına ugratan ruju oldu malesef ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürüldükten bir süre sonra dudak çizgisine dolma yapıyor sanki. Ben rujlarımı yediğim için sık sık tazeliyorum zaten, çok fark edemiyorum belki de. Bunu eklememişim not edeyim sona :) Teşekkür ederim hatırlattığın için :)

      Sil
  2. Güzelmiş rengi tatlım güle güle kullan sürüştür;)

    YanıtlaSil
  3. Rengi güzel olduğu kadar,tehlikeli de:şöyle,dudakların bütün kusurları gösterebiliyor.Kıraz kokması çok hoşuma gidiyor.
    Güle güle kullan,canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet açık bir renk olması o yönden bir eksi sayılabilir :) Ben kokusuna bir isim verememiştim kiraz kokusu mu bu :) Teşekkürler canım ^_^

      Sil
    2. Bence,kiraz kokuyor.Ama benim tahminim.

      Sil
  4. Kate serisine bayilmama ragmen bu ruj beni soguttu diyebilirim. Benim rujum mu bozuk cikti bilmiyorum ama ne rengini verdi, ne örtücülük sagladi üstüne bir de kurutmasi eklenince benim icin cope giden bir urun oldu malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk ve kurutma açısından sorun yaşamadım ben. Belki ten rengiyle alakalıdır renk meselesi. Ama en üstteki yorumdaki gibi bir çizgilenme sorunu mevcut :/

      Sil
  5. Rimmelin rujlarını ben çok beğenirim kırmızı ve pembesini almıştım çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kırmızı ve pembeleri var :)

      Sil
  6. ben hiç süremedim bu ruju, kaskatı kalıp yayılmadı, rengi harika ama yapısı aşırı kuru geldi bana ve elimden çıkardım. mat ruj hiç süremiyorum zaten fenalık geliyor dudağımda çimento tabakası gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kate serisinde hep var kurutma zaten. Ben de pek sevmiyorum ama dudağı kurutan rujlar daha kalıcı oluyor sanki, kullanıyorum o yüzden :)

      Sil
  7. çok güzel bir nude tonunda ruj :) Benim nude rujum da bu ; http://sargitaderki.blogspot.com/2013/11/flormar-deluxe-cashmere-lipstick.html :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bahsettiğin ruj da güzel görünüyor :)

      Sil
  8. Canım yazı için teşekkür ederim. Ben daha ne watsonsa ne gratise gidebildim nude renklere bakmaya :// benim için süper oldu bu yazın, teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım :) Fırsatın olunca bakarsın sen de olsun :)

      Sil
  9. Harika bir renk :) Kate rujları çok beğeniyorum her ne kadar 1 taneye sahip olsam da :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hangi rengi var peki sende, merak ettim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...