Bobblehead Bunny

12 Aralık 2013

Ön yargım Yıkıldı! Günün Ojesi- Golden Rose Rich Color- 10


Normalde Golden Rose ojelerle pek anlaşamam. Paris serisini pek sevmediğimden ne çıkarmış olurlarsa olsunlar gidip almayı tercih etmem. Geçen sefer Ceren'le buluşup Rossmann'a gittiğimizde (iki blogger nereye gidebilir) ojelerden konuşuyorduk (başka bir şey konuşsak şaşardım :)). O bu seriye güzel dedi. Tek katta renk veriyor falan dedi. Ben de o söyleyince hemen merak ettim, kafaya yazdım tabii. Kozmetik diyetimiz de bitince hemen beğendiğim bir rengini aldım.


Öncelikle rengine tam anlamıyla bayıldım! O kadar kibar durdu ki tırnaklarımda anlatamam. Her kıyafetle gidecek çok güzel nude bir oje. 


Bu güzelliğin numarası 10. 

Gelelim oje hakkında düşüncelerime. O kadar beğendim ve heyecanlandım ki anlatamam. Oje çok kolay sürülüyor, geniş fırçalı. Bir katta renk vermesine inanamadım. Evet, yanlış duymadınız bir kat! Tek katta oje bu rengi verdi. O da yetmiyor top coat ile birlikte 2 gün dayandı. Bayıldım, delirdim, hasta oldum! Çok daha fazla rengini almayı da kafaya koydum. Kesinlikle Golden Rose ojelerine olan ön yargımı yendi, bitirdi, beni kendine aşık etti ^_^

Rich Color serisi ojeleri pek çok yerde bulabilirsiniz. Tam çıkaramadım nerelerde var :) 2.5 lira olan fiyatını sonuna kadar hak eden bir oje olduğunu düşünüyorum. Sizin de ön yargılarınız varsa bir kereliğine yıkın, bir rengini deneyin derim. Pişman olmazsınız :)

Siz bu ojeler hakkında ne düşünüyorsunuz?




8 yorum :

  1. Ay alisim,bende ilk rich ojemi aldı 2tl ye geçen rossmandan daha sürmedim ama yazın sayesinde çok heyecanlandım bak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence ojeni siler silmez bunu kullan. Her renginde durum aynıysa sen de bayılırsın bence :)

      Sil
  2. canım benimde senin gibi ön yargılarım var kendime asla almıyorum özellikle paris serisinden nefret ediyorum hem şişelerindeki iticilikten hemde fırça boylarından, koyu renklerdeki iz bırakmalarından. ama hediye alıyorum benim dışımda herkes çok beğeniyor anlayamadığım bir şekilde:// bu renkler gerçekten çok hoş herşeyle kullanılabilir. eğer nude seviyorsan pastelin kartelasına da bakmanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin ojeden beklentisi aynı olmuyor. Belki o yüzden beğenen oluyordur. Ben kalın fırça seviyorum. O yüzden de sinir oluyorum biraz :D Pastel ojeler favorim zaten. Onlara da bakabilirim canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Ben yoğun yapılı ve geniş fırçalı ojeleri pek sevmiyorum canım. İki rengi var bende de ama ben pek sevemedim:( Ama tabi rengine göre yapısı da fark ediyordur. Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı yoğun ama ben de onu sevdim ^_^ Renkten renge değişebilir de tabii :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. Benim de en sevdiğim seri oldu bu rich color :) iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi sevdin ^_^ Teşekkür ederim canım :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...