Bobblehead Bunny

25 Kasım 2013

Makyaj Düzeni Serisi-20- Pinki Maydanoz ve Düzeni


"Makyaj Düzeni Serisinin 20. yazısı geldi bile. 20 hafta nasıl geçti hiç anlamadım :) Geçen hafta Yasemin Jess konuğum oldu. Yazısına gitmek için tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Pinki Maydanoz. Yine bir öğrenci eviyle karşı karşıyayız. Bakalım o düzenini nasıl sağlamış?"


Herkese merhabalar :)
Alice'in bu seferki konuğu benim. Bunun için ona çok teşekkür ederim. Odamda ki en sevdiğim bölüm olarak makyaj düzenimi sizinle paylaşacağım :) Alice'in bu yazı dizisini özellikle seviyorum çünkü her seferinde değişik bir düzenle sanki arkadaşlarımla çekmeceleri falan kurcalıyoruz gibi geliyor. Her neyse...



Genel olarak makyaj malzemelerim böyle bir şifonyerin üzerinde duruyor. Bu eve taşındığımda vardı ama ben rengini beğenmediğimden kapladım ama yukarı bölüm eksik kaldı :D düzelcem de daha elim gitmedi. Malumunuz öğrenci evi, anca :)

Burada tüm makyaj malzemelerim ve neredeyse bakım ürünlerimin hepsi var. Banyoda olanlar kil, yağ falan önemli görmediğimden göstermedim.


Bu kutuda BB kremler, allıklar, kapatıcılar falan var. The balmlar benimde favorim genelde onları kullanıyorum.


Bu üç kafadar benim saç ürünlerim. Saçlarım için çok çok fazla bir bakım yapmıyorum. Sadece uçları işlem gördüğü için Pantene serumu uçlarına uyguluyorum.


Bunlar da cildim için kullandığım ürünler. Garnier nemlendiriciyi geçen bayram alışverişimde çok uygun bir fiyata öylesine almıştım ama şaşırtacak derecede çok memnun kaldım. Tonik olarak gül suyu kullanıyorum. 


Şifonyerimin ilk çekmecesinde de ojelerim, makyaj süngerlerim ve daha kullanılmayı bekleyen ürünler var. Snoppyli pembe çantada farlarım ve eyelinerlarım var.


Farlarıma genel olarak bakarken fark ettim ki daha fazla nude ton ve kahveli bir şeyler almamalıyım :)


Lipglosslarımı ve rujlarımı ayrı koymayı seviyorum ve rujları genelde ters koyuyorum ki neyi ne olduğunu görebileyim çünkü genelde aceleci bir tipim :/


Kutuların içinde tipleri pek belli olmadığından şöyle bir sıraya dizip fotolarını çektim :)


Son olarak favori ve uygun fiyatlı 5 ürünüme gelecek olursak. Kesinlikle bu muhteşem beşliyi seçerim. Yukarda ki bir yığın ürün arasından da en çok bunları kullanıp çıkıyorum zaten evden.

1-The Balmları indirimden aldığımdan uygun oluyorlar :) 
2-Essence eyeliner 3,75tl gibi bir fiyat için çok çok iyi   
3-Aynı şekilde Essence rimel de 10tl.ama bence çok başarılı
4-Flormar rujum da pembe tonlarında ama daha çok nude olduğundan her şeye uyuyor.seviyorum

Benim hazinem de bukadar.Paylaşmak keyifliydi.Teşekkürler ve öpücükler.

6 yorum :

  1. Bende nude tondan vazgecemıyorum :) bu serıyı cok sewvıyorum hıc bıtmesıın :)

    YanıtlaSil
  2. Ay bayıldım bu seriye :) gerçekten çekmece kurcalar gibi hissettiriyor :'))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı şekilde hissediyorum :)

      Sil
    2. kesinlikleee.gelsin yeni çekmeceler ozamaan.Alicee devam :D

      Sil
  3. Tatlım ne cok seyin var oyle maşallah :) Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler :D bende bu seriyi okurken başkaları için hep böyle düşünüyorum nekadar çok şeyleri var oh oh diye:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...