Bobblehead Bunny

18 Kasım 2013

Makyaj Düzeni Serisi-19- Yasemin Jess ve Düzeni

"Bu Pazartesi 19. düzen yazımızı okuyoruz. Geçtiğimiz hafta konuğum Aslolan Güzellik'ti. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Yasemin Jess. Kendisi bize kozmetik düzenini anlatıp favorilerinden bahsedecek. Bakalım onun düzeni nasılmış :) "


Herkese merhabalar.

Ben Yasemin'in Kozmetiği blogunun yazarı Yasemin. Uzun süre önce sevgili Alice ile konuk yazar etkinliği hakkında konuşmuştuk. Benim de yazımın sırası geldi ve bakalım neler döktürmüşüm :O

Konumuz, makyaj düzeni ve favori ürünler.
Aslında makyaj düzenimde biraz sıkıntı var gibi. Çünkü malzemelerim tek dolapta değil ya da aynalı bir makyaj masasında değil.Çünkü odam biraz kısıtlı bir alan ve maalesef düzenli yerlerde değiller :/


Size gösteremediğim için sizden özür diliyorum çünkü inanın bir kısmı bir dolapta,diğeri üst tarafta, diğerleri annemin odasına böyle baya bir karışık durumdayım :/


Makyaj masa düzenimi sağladığım an sizlerle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz :)


Ama anlatacak olursam şöyle izah etmem gerekecek ;


6 gözlü bir dolabım var kocamaaan :) 2 göz kapaklı,biri sağa doğru açılıyor diğeriyse aşağıya doğru.Benim malzemelerim en alt kısımdaki tek açık bölmede ve en üst kısımda yine açık bölmede. Niye böyle parçaladın derseniz, kitaplarımdan dolayı :)
Sığamayacak kadar çoklar ve şu an fark ettim bir düzenleme lazım :(



Sık sık ve günlük hayatta kullandıklarım,alt bölmede. Burada neler var ;
-BB kremlerim
-Göz altı kremim ve göz altı torbalarını yok edici makinem
-Günlük nemlendiricilerim
-Rujlarım
-Göz kalemlerim,makyaj fırçalarım,rimellerim,eyeliner malzemelerim,göz farlarım,göz far bazlarım.
-Parfümlerim,deodorantlarım,şampuanlarım.
-Takılarım.
-Kirpik kıvırıcı,taraklar,saç tokaları,roll on ve daha bir sürü şeey :)

Bu malzemelerim genelde kullandıklarım. Eğer üst tarafa koyarsam ulaşmam zor olur diye temel ihtiyaçlar altta ve gözümün önündeler :)




Gelelim favori ürünlerime ;


-Benim en en ennnnn favori ürünüm Avon Solutions BB krem. Bu kreme olan aşkımdan dolayı daha diğer markalarınkini kullanmaya fırsat bulamadım desem yeridir. İnanılmaz bir ihtiyaç bence. Özellikle fondötenin zararlarından kaçıp kurtulmak isteyenler ve cildini hem beslemek hem kapatmak isteyenler için üretilmiş bir mucize.

-İkincisi Nivea nemlendiricim. Ben hayatıma bu kadar güzel bir nemlendirici görmedim. Bir çok ürünün nemlendiricisini denedim ama hiç biriyle bu kadar anlaşamadım. Elimden düşmüyor :)


-Üçüncüsü yine Avon eyeliner ve eyeliner fırçası. Çok pratik. Klasik likitlerle sürme konusunda inanılmaz bir anlaşmazlık yaşıyorum. Ama bu eyeliner benim kurtarıcım :)


-Dördüncü favorim Avon Ultra Glimmerstick Lip Liner.Aşırı kalıcı ve rengini de tam veriyor.Tüm gün kullanım için ideal :)


-Beşinci favorim ise yine Avon yine Avon :)
Avon Ultra Color Rich Lipstick - Country Rose rengi.Mercana yakın tonuna aşık oldum resmen.Kalıcılığı da mükemmel.Şiddetle tavsiye edilir :)


Benim yazım bu kadar arkadaşlar. Blog ile ilgili her yazı beni inanılmaz mutlu ediyor. Bu etkinliği düzenleyen sevgili Alice, sana da bolca teşekkür ederim :)

Böyle etkinliklere her zaman açığım. Sevgiler herkese :)










3 yorum :

  1. bb kremlerin üstünde avon top allık var onun hakkındaki yorumunuz nedir acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz allıktan bahsediyorsunuz sanırım.Kendisi beyaz renkte olup,beyaz tenlilerde çok açık pembe renk veriyor.Ama pigment açısından çok başarılı olduğunu söyleyemem.O pembeyi verebilmesi için baya uğraşmanız lazım.Ben bir kaç kere denedim ama şu an aktif olarak kullanmıyorum.Bronz renkteki çeşidini kullanıyorum.

      Sil
  2. Aiyy cümlelerde anlatım bozuklukları yapmışım :S
    Kusura bakmayın lütfen.
    Alice , her şey için ve en önemlisi anlayışın için çok teşekkür ederim.
    Sevgilerrr herkesee :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...