Bobblehead Bunny

11 Kasım 2013

Makyaj Düzeni Serisi-18- Aslolan Güzellik ve Kozmetik Düzeni

"Makyaj düzeni serisi başlayalı bu kadar zaman geçtiğine inanamıyorum. 18. yazımıza gelmişiz bile :) Geçen hafta sevgili Neslişah konuğum oldu. Yazısını kaçırdıysanız ve okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum sevgili Aslolan Güzellik. Bakalım onun düzeni nasılmış?"

Herkese merhaba, ilk defa bir bloğa konuk yazar oluyorum. Heyecan içinde yazdığım bu yazımı umarım keyifle okursunuz. :)) Alice'e bu güzel etkinliği için çok teşekkür ederim. Ve gelelim benim makyaj düzenime :))

Evleneli neredeyse 1.5 yıl oldu. Yatak odası takımının şifonyerinin ilk çekmecesini makyaj ürünlerim için ayırdım.


Gün içinde devamlı kullandığım ürünler elimin altında olsun istedim.



Şifonyerin üstü çok toz tuttuğu için üzerine sadece benim ve eşimin parfümlerini koydum.






Ayrıca geçen ay IKEA'dan aldığım bu saksılara da ten grubu,göz grubu,dudak grubu ve günlük kullandığım fırçalarımı koydum.Böyle olunca çekmecem de karışıklıktan biraz olsun rahatladı.


Çekmecemin sol tarafına farlarımı, allıklarımı arka tarafa da açmadığım parfümlerimi koydum.


Sağ tarafına da rujlarımı, kullanmaya başlamadığım rimellerimini ve ojelerimi yerleştirdim.

Aşağıda görmüş olduğunuz fotolarda banyo dolabımdaki stok yaptığım ürünlerim,bloğumu takip edenler bilirler,stok konusunda olayı biraz abarttım. :))





Evet benim makyaj düzenim bu şekilde arkadaşlar, gelelim sizler için seçtiğim uygun fiyatlı makyaj ürünlerime aslında 5 ürün seçecektim ama benim ki 6 oldu. :))


1)Essence Extreme Masraca:Uzun zamandır severek kullandığım bir ürün kirpiklerimi uzatıyor ve dolgunluk veriyor.Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 9,90 tl olması lazım.

2)Yves Rocher BB Cream: Aldığımdan beri devamlı ve severek kullandığım bir ürün,hassas bir cilde sahip olduğum için başka markaların bb kremleri bana hep sivilce yaptı.Fakat bu ürünü gün aşırı kullanmama rağmen yüzümde sivilce çıkarmadı.Benim için en büyülk artısı bu oldu.Ben indirimden 17-18 tl gibi birşeye almıştım.

3)Rimmel London Fırçalı Göz Altı Kapatıcısı: Yine bu ürünü de indirimden almıştım.8 yada 9 tl gibi bir fiyata gelmişti.Kapatıcılığı gayet iyi tavsiye ederim.

4) NYC Far Paleti: Renkleri çok güzel fakat biraz sürerken tozutma yapıyor.9.90 gibi bir fiyata almıştım.Bu fiyata göre performansı oldukça iyi sayılır.

5)Rimmel London Kalem Far: Uzun süre kalıcı bir far,bendeki rengi açık bej.13 yada 14 tl gibi fiyatı olması lazım.

6) Avon Glow Bronzlaştırıcı Allık: Yazdan beri severek kullandığım bir ürün çift taraflı bir ürün sol tarafı bronzlaştırıcı sağ tarafı ise pembe tonda bir allık ben genelde bronz tarafını kullanıyorum. Avon katologlarından indirimli fiyatla alabilirsiniz.Bana 17tl  gibi bir fiyata gelmişti.


Ayrıca sizler için banyoda kullandığım favori ürünlerimi de göstermek istedim.


1) Watsons Saç Bakım Maskesi: Watsons markasına ait süt özlü saç bakım maskesini 3 yıldır severek kullanıyorum.7.90 tl ye almıştım.Ben haftada 3 defa banyoda maske olarak uygulayarak kullanıyorum.Birçok çeşidi var saçınıza uygun olanı seçebilirsiniz kesinlikle memnun kalacağınız bir ürün.

2) Pantena Isı Koruma Spreyi: Saçlarımı düzleştirmeden önce sıkıyorum. Isıya karşı oluşan saç kırılmalarını önlüyor.Memnun kaldığım bir ürün.

3) Gliss Şampuan, Saç Kremi ve Saç Açıcı Spreyi: Bu seriyi severek kullanıyorum.Saçlarımda boyadan dolayı kırıklar arttıktan sonra tesadüfen aldığım ama vazgeçemediğim bir ürün oldu kendilerini.Benim saçlarıma çok iyi geldi.Saç uçlarım daha kolay taranmaya başladı.Eğer ki saçlarınızda kırıklarınız varsa ve uçları tülü tülü ise bu seriyi kullanmaya başlayın saçlarınızdaki değişimi farkedeceksiniz.

4)Palmolive Çilek kokulu Duş Jeli: Yazdan beri 2. şişeyi bitirdim.Kokusu büyüleyici çilek çilek kokuyorsunuz.Fakat dezavantajı kokusu kalıcı değil duştan sonra kokusu hemencik geçiyor.


Benim yazım burada sona eriyor.Umarım sizleri sıkmamışımdır.Yazımı keyifle okumuşsunuzdur.


Sevgiler... :))


8 yorum :

  1. Başkalarının düzenlerini görmeye ve fikirler edinmeye bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Yazıyı bilmem ama ben görselleri keyifle inceledim:))

    YanıtlaSil
  3. ne güzel görünüyor ürünler essence crazy maskara efsane resmen ya kuzenimin vardı kullandığımda ilk defa takma kirpik dedirtti bana :) herşeyin göz önünde olunca ürünleri unutulmuyor çok beğendim düzenini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'in birçok maskarasini denedim ama en çok bundan memnun kaldım, hersey elimin altinda olinca bulmam da kolaylaşıyor, kullanmam da begenmene sevindim :))

      Sil
  4. Ne kadar derli toplu düzenli görünüyor maşallah :) O IKEA saksılarını bende kullanıyorum fırçalarım için.Çok iyi oluyor.Bana da beklerim www.tipikterazi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İtiraf edeyim çoğunlukla böyle düzenli değildir, fotolari cekmeden önce düzenledim:))

      Sil
  5. :) Olsun hangimiz öyle değiliz kii...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...