Bobblehead Bunny

4 Kasım 2013

Makyaj Düzeni Serisi-17- Neslişah ve Düzeni


"Bu hafta makyaj düzeni serisinin 17. yazısı ile karşınızdayım. Geçen hafta konuğum sevgili Sena'ydı. Yazısını kaçırdıysanız okumak için tıktık. Bu hafta ise konuğum Hayali Makyaj Çantam bloğunun sahibi Neslişah. Hadi bir de onun düzenine göz atalım ^_^"


Merhabalar, öncelikle Alice'e böyle dört gözle beklenecek harika bir etkinlik yarattığı için teşekkür ediyorum. Eminim siz de en az benim kadar seviyorsunuzdur bu yazıları. Neyse lafı uzatmadan yazıma geçiyorum.


Benim kozmetik ürünlerimi muhafazakar ettiğim yer aile yadigarı bir şifonyer. Kendisini güzelce boyamak bir türlü kısmet olmadı zaten ömrünü de doldurdu. Ben halihazırda üç çekmecesini kullanıyorum.

En üstte makyaj malzemelerim var. İkea'dan aldığım ayırıcı ihtiyacımı tam karşılamasa da idare ediyorum.  Gruplara ayırdım ürünlerimi böylece sabah makyaj yaparken zamandan tasarruf ediyorum.  Tekli farlar, yüz ürünleri, allık vb. ürünler gibi gruplandırdım.



Bir altta ise bakım ürünleri kremler falan var. Bakmayın bu kadar karışık göründüğüne ihtiyacımı kolayca bulabiliyorum. Zaten bu ürünleri gruplandırmak isteseniz bile kısa süre içinde karışıyor . 


En altta ise kendisine yer bulamayanlar var. Bu kısmı bazen de bitenler yazısı için atmadığım ürünleri saklamak için kullanıyorum. Fazladan makyaj çantalarım ve saç maşam düzleştirici vs. var.


Favori beş ürünüm :

The Balm Staniac Prom Queen: Rengine doğallığına aşığım. Hem dudakta hem yanakta kullanıldığı yani joker bir ürün olduğu için mutlaka çantamda olan bir ürün.
Ecotools Airbrush Concealer fırça : Yüzünüzde sorunlu bölgeler varsa tavsiye ederim . Her çeşit kapatıcı ile kullanıyor ve yine her çeşit kapatıcı ile mükemmel sonuç veriyor.
Ecotools allık fırçası : İstisnasız her allıkta çok kolay kullanılıyor. 
Maybelline The Falsies Maskara: Adının hakkını veren bir ürün gerçekten de takma kirpik etkisi yaratıyor.

Rimmel London Hide the Blemish kapatıcı : Çok güçlü bir kapatıcı değil ama kızarıklıklar konusunda harika iş çıkarıyor. 




Uygun fiyatlı beş ürünüm ise :

TheBalm Hot Mama Allık: Şeftali tonu ve içindeki parıltıları ile her cilde her makyaja giden harika bir allık.
Maybelline ruj no 340: Rengi koyu gül kurusu tabi tam bir sonbahar rengi
Watsons far fırçası: Gölge uygulama konusunda cidden başarılı.
For your beauty far fırçası: her farı kolayca uygulayabileceğiniz ve gölge konusunda size çok yardımcı olabilecek bir fırça .
Essence kapatıcı: Göz altı halkalarını doğal bir şekilde kapattığı için ve benim ırsi olarak göz altlarım koyu olduğu için çok seviyorum .

Alice'e beni bu etkinliğe dahil ettiği için size de okuduğunuz için teşekkürler umarım beğenirsiniz :)

Sevgiler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...