Bobblehead Bunny

3 Kasım 2013

Happy Unbirthday Gift- Ceren'den Doğmama Günü Hediyesi ^_^


Bloğumu açtım açalı o kadar güzel insanlar tanıdım ki, hepsi bana sevildiğimi hissettirdi. Aralarından çok yakın olduğum tanıştığımızdan beri çok iyi anlaştığımız Ceren. Kendisiyle günlük hayatta da sık sık görüşüyor, konuşuyor, dertleşiyoruz. O yüzden bizim için sanallıktan öte gerçek bir arkadaşlığa dönüştü. 

Kendisi bana geç de olsa bir doğum günü hediyesi yollamış. Geçi erkeni hiç önemli değil, hatta yollayıp yollamaması bile önemli değil, beni düşünmesi, kutlaması yeter ama varlığıyla olduğu gibi hediyesiyle de günümü o kadar güzelleştirdi ki uzun uzun bahsedeceğim ^_^

Doğum günümün üzerinden zaman geçti. O yüzden Ceren'in bu hediyesine kendi doğum günü hediyesi dese de ben Unbirthday Gift- Doğmama Günü Hediyesi demeyi uygun görüyorum :D Bilmeyenler için açıklayayım. Unbirthday kelimesi Alice in Wonderland'in yazarı Lewis Carroll tarafından Through the Looking Glass kitabında İngilizce'ye kazandırılmış bir kelimedir. Unbirthday yani doğmama günü doğum günümüz olmayan yılın 364 günüdür. Böylesi daha iyi sanırım yılda bir gündense :D 


Gelelim hediyelerime ^_^ Sanki sevgisini göndermiş arkadaşım. Dün sabah yeni uyandığım sırada geldi. Paketi heyecanla açtım ki kalbi çıktı içinden ^_^


İçinden çıkan güzellikler ise bunlardı. Ben küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim diyebilirim. On beş yirmi dakika baktım kutuya. Anlam veremedim başta süzdüm kutuyu durdum. Kızdım Ceren'e olmadı, sevdim olmadı, sevindim olmadı, gözlerim doldu olmadı. Nasıl kabul ederim diye de düşündüm ama benim için seçilmiş bir şeyi, doğum günü hediyesi olarak gönderilen bir şeyi geri çeviremezdim. Sonuçta durumu kabullendim ve cicilerimi sevmeye başladım ^_^


Ojeler ojeler :) H&M oje setini hediyeleşmemizde paketime koymayı unutmuştu. Sonra neler geldi bu ojenin başına ama sonunda benim ellerime ulaştı. Ne yapmış etmiş yollamış bana :) Pastel ojeleri çok sevdiğimi de bilir. İkisine de bayıldım. Hatta bordo olanı sürdüm, harika bir renk <3


Gelelim işin en heyecanlı kısmına.Makyaj malzemeleri <3 Rimmel London Concealer da hediyeleşmemizde unutulanlardan. Onları belirtiyorum ki kendimi ay neler almış diye kahretmeyeyim :D 

Rimmel London Scandal Eyes Kalem fara ise bayıldım. Çok güzel bir rengi var ve sürümü çok güzel. Bundan almak istiyordum, Ceren'e şunu istiyorum demeye gelmiyor zaten, sonra böyle kapımda buluyorum :D 

MAC-Russian Red ruj, sanırım yeni göz bebeğim. Biz ikimiz de kozmetik aşığı olduğumuz için sık sık  bu konularda konuşuyoruz. Şunun şu rengi güzel, bunun bu renginden alsak diye. Bir MAC ruj alsam hangi renk olur temalı konuşmamızın ürünü sanıyorum bu ruj. Sonra bir de "Arkadaşım bana hediye olarak MAC ruj almış, kabul etsem mi, sen olsan napardın?" diye ağızdan laf almalar. Çok fenadır Ceren, ağzınızdan fark ettirmeden laf alır :D Hayatta tahmin edemezdim bana bunu alacağını. Kalbim mahcubiyet altında eziliyor biraz ama mutluluktan da pır pır etmiyor değil ^_^

MAC- Tan pigment testerı. Kendi çok beğendiği renkten bana da almış. İçinde bayağı var. Rengine bayıldım<3

Maybelline Color Tattoo- Pink Gold- Bunu kendi ağzımla istedim. Pink Gold benim için lanetli bir renkti :D Ne zaman indirim yakalasam, almaya kalksam olmuyordu. Hatta bir iki kere normal fiyatıyla almaya kalktım, birkaç yere baktım yine bulamadım. Hani geldiği günden beri olan bir şey bu, ben de bulursa almasını rica ettim o yüzden. Aşk yaşıyorum bununla da, çok güzel rengi ^_^


Yıldızlı küpe taaaa ilk hediyeleşmemizin unutulanlarından. Ya ben Ceren'e bayılıyorum. Böyle bir şeyler unuttuğu zaman çok şeker oluyor. Bu sefer unutmamış. Keşke unutsaydı, onun o "Ya şunu unuttum." nidalarına hastayım ^_^ Yıldızlı şeylere bayılırım ayrıca, buna da bayıldım :)

Turuncu kolyeye de aşık oldum. Hep bakıyordum bu kolyelere almamıştım hiç.Kolye kardeşi olduk biz ^_^

İnsan birini bu kadar önemser, değer verir ve düşünür. Böyle birisine sahip olduğum için çok şanslıyım. İyi ki varsın Ceren, bugüne kadar benim için yaptığın her şey için çok teşekkür ederim :) En çok da iyi zamanımda kötü zamanımda yanımda olduğun ve beni böylesine düşündüğün ve tanıdığın için ^_^ 

12 yorum :

  1. Güle güle kullan canım. Seni düşünen bir dostu blog vasıtasıyla kazanmak ne güzel =)
    Güle güle sür sürüştür =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok mutluyum bu sebeple, herkese nasip olur umarım :)

      Sil
  2. İnsanın böyle dostu olsun daha ne ister ki :) Arkadaşlığınız daim olsun. Bende hep sanşsızımdır nerde arkadaşım olsa ya arkamdan iş çevirir ya da benim ona verdiğim değerin 10 da 1 ini vermez. Şuan hiç arkadaşım yok galiba doğum günümde kendime hediye paketi gönderirim :)
    Güle güle kullan bu güzellikleri :) Doğmama günü de olsa baya mutlu olmuşsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Eminim sizin de çok iyi arkadaşlıklarınız olur, negatif düşünmemek gerek :) Ben de doğum günü hediyesi alıyorum kendime zaten hep :)
      Çok teşekkür ederim. Epey mutlu oldum, darısı başınıza ^_^

      Sil
  3. Ceren gerçekten çok tatlı birisi :) Güzel günlerde kullan hediyelerini canım bnm :) Tekrar iyi ki doğdun!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceren bir tane <3 Çok teşekkür ederim canım, iyi ki doğmuşum da sizleri tanımışım :)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş. Hediyelerden çok dostluğunuzun güzelliğini anlatışın gerçekten çok çok etkileyici.. Dostluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hep daim olur inşallah ^_^

      Sil
  5. Kızlar hepinizi yerim !!! ♡ En çok da seni fıstığım :) O kadar mutlu oldum ki yazıyı okurken. Seni çok seviyorum blogda çok fazla kişiyle tanıştım ama en yakın seninle oldum belki görüşmemizden kaynaklanıyor ama görüşmesek bile çok severdim biliyorum :) İyi ki tanıdım seni. Dostluğumuz hep böyle hatta daha da iyi bir şekilde devam etsin. Happy Unbirthday :) ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi <3 Biz mutlu olalım ki ^_^ Ben de seni çok seviyorum ki :) Evet görüştüğümüz için daha da yakın olduk ama görüşmesek de böyle severdik birbirimizi. İyi ki tanışmışız hayatım, hiç ayrılmayalım ^_^ Teşekkür ederim ^.^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...