Bobblehead Bunny

6 Kasım 2013

Günün Ojesi- Rimmel London 240-English Rose- Ülkemizde Markalara Erişilebilirliğin Değerlendirmesi


Ülkemizde olmayan ürünlerin yazısını yazmayı tercih ediyorum çünkü insan yurt dışından bir şey almaya kalkınca şaşırıp kalıyor, arayan olursa bulsun diye yazıyorum :) Bugünkü ojemiz de çok iyi tanıdığımız Rimmel London markasının bir ojesi. Birebir aynısı olmasa da buradaki ojelerle yapı olarak aynı olduğunu düşünüyorum. 

Ben bu ürünü aldığımda hayatımda Rimmel London diye bir marka görmemiştim, rengi de ilginç gelince almıştım ama bir döndüm ki ülkeme buraya da gelmişti ürünleri. Şimdi Rimmel London'ın güzel ojelerine erişebiliyor olmamız da bir güzellik bence. Bir beş yıl önce ne doğru düzgün drugstore vardı, ne de marka. L'oreal, Maybelline ve Max Factor'den başkası yoktu. Şimdi ne güzel Essence'ti, Rimmel London'dı, The Balm'dı, NYC'ydi erişebiliyoruz. Ve çok pahalı fiyatlarda değiller. Yurt dışı fiyatından bir çeyrek kadar pahalılar en fazla. Watsons ve Gratis'ten tüketici olarak ricam ilerleyen zamanlarda Revlon, Wet'n Wild, Wild Candy, Cover Girl, Almay, Catrice, Manhattan vb. markaları bize ulaştırmalarıdır. Biz tüketici olarak arz etsek onlar da talebi karşılarlar değil mi? Her gün usanmadan mail mi atsak acaba? Revlon getirseler getirdikleri sabah standa koşacak o kadar çok insan var ki, getirirlerse kendileri kazanırlar :) Neyse, gelelim ojemize çok konuştum^_^


Bu ojenin rengine bayılıyorum çünkü ben çoğu kıyafetime uyan bir renk olduğunu düşünüyorum. Gül kurusuna da bayılırım ayrıca :)


240 numaralı bir oje. 10 gün dayanıklı falan diyor ama o hikaye biraz :) En fazla iki gün dayanıyor. Çabuk kuruyor, iki katta opak oluyor.

Birebir aynı rengi de olabilir belki. Aslında şişeyle gidip bakmam lazım Watsons'dan. Ama yok gibi geliyor ne yazık ki. 

Renk hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce Gratis ve Watsons'ın başlarını şişirsek daha fazla marka getirirler mi? Düşüncelerinizi merak ediyorum :)

4 yorum :

  1. Rengini çok sevdim. İlk fotoğrafta kırmızı gibi çıkmış ama ikincisinde daha iyi gözüküyor rengi :) Buna benzer bir renk Flormar da vardı.

    Bence denemekte fayda var :) Belki de güzel diğer markalara ulaşabiliriz biz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hayatım ^_^ Evet, vardı Flormar'ın öyle bir rengi sanki :)

      Bu işi örgütlemek lazım :D

      Sil
  2. ojenin tonu çoookk güzel hemen gidip almalıyımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısının bulunacağından şüpheliyim, ama başka markalarda falan vardır :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...