Bobblehead Bunny

1 Kasım 2013

Günün Ojesi- NYC Faithful Fuschia ve H&M Mad Confetti


Bir süredir hiç oje yazısı yazmamışım :) Oje sever okurlarımı küstürmeden bugün sizinle çok severek sürdüğüm bir ikiliyi paylaşıyorum.


Temel rengimiz NYC'den Faithful Fuschia. Koyu Kırmızı'nın bana gönderdiği doğum günü hediyelerinden :) Tırnak uçlarındaki pullar ise Ceren'le hediyeleşmemizden gelen H&M'in pullu ojesi Mad Confetti. Hediyelerimi sürdüm sürüştürdüm oldu bu ikili kısacası :)


Tırnağımda duruşunu çok sevdim ben. Pullu olanı başka renklerle de kullanabilirim. Rengarenk, çok hoş bir oje. Faithful Fuschia da al beni diyen bir pembe ^_^

Beğendiniz mi? Bir de pullu ve simli ojeleri nasıl çıkarıyorsunuz? Ben kafayı yedim de çıkarırken ^_^

12 yorum :

  1. Çok beğendim. Harika bir rengi var! Güle güle kullan!!! :)

    YanıtlaSil
  2. simli ojeleri ben de hiç sevmezdi taa ki folyo yöntemini bulana kadar :) asetonlu pamuğu alüminyum folyo eşliğinde 4-5 dk tırnağınızda tutun :) Kolayca çıkacağını göreceksiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Folyo yöntemini duydum ama üşengeçliğimden hiç denemedim. Folyo çıkar da kes de pamuklara aseton dök de bekle de :D Yine de teşekkür ederim sanırım denemem için bir teşvik oldu :)

      Sil
  3. canım ojelerin çok hoş çıkarmak içinse bildiğimiz naylon kadın çorabı varya asetonu ona döküyorsun pamuk kullanmadan çıkarıyorsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naylon kadın çorabı dayanmaz :D Yırtık falan olursa deneyeyim bir, teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Rengi çok hoşmuş taban ojenin :) Çok hoş olmuş ^_^

    YanıtlaSil
  5. Following back dear :)

    NEW POST...

    http://www.gagcloud.com/2013/11/tamar-abuladze-studio-hand-painted-t.html

    YanıtlaSil
  6. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. ojenin rengi çok tatlı,ben pullu ojeleri essencenin peel of base coatı ile çıkarıyorum,alttan bunu sürüyorum,üstüne ojemi,soyularak kolayca çıkıyor.Sevgiler Özlem

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...