Bobblehead Bunny

29 Kasım 2013

Günün Ojesi- Essence 161- Ciao Oliviero


Bugün size Poliship'in bloğunda görüp aşık olduğum, koşa koşa alıp hevesle de sürdüğüm ojemi tanıtacağım. İsmi bile o kadar şeker ki: Ciao oliviero ^_^


Gün ışığında böyle koyu gözüküyor. Parmaklarımı da düzgün tutmayı hiç beceremiyorum :D


Flaş altında ise rengi böyle. Tırnağıma 2 kat sürdüm. Kalıcılığı bütün Essence ojelerinki gibi kötü. Çabucak uçlardan aşınıyor. Ama rengi şeker gibi olduğu için aldım. Fırçası ve sürüm kolaylığı ise güzel. 

Essence ojeleri Gratis ve Rossmann'larda bulabilirsiniz. Fiyatları 2.95 olmuş. Bu fiyatı hak edenin sadece şeker renkleri olduğunu düşünüyorum :) Bu renk favori yeşilim oldu bile :) Yeşili seviyorsanız bu renge mutlaka bakın derim. 

Sizin en sevdiğiniz yeşil oje hangisi?

10 yorum :

  1. Ysl nane yeşili favorim:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş tatlım güzel günlerde kullan:)) bu arada flormarında buna benzer bir rengi var essence e ulaşamayanlar için dip not olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Bilgilendirme için de sağol :)

      Sil
  3. bayıldım bu renge, military giysilerle muhteşem olur, güzel günlerde kullan canım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle düşündüm, çok yakışır gerçekten :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Renk mükemmel! Benim de bunun bir tık açık tonu bir ojem var ama flormarın ve dayanıklılığı çok iyi 451 numara belki denemek istersin. Bu ojeler gerçekten çok çabuk soyuluyor. Ve nedense sadece uçlardan değil kenarlardan bile soyuluyor. Ben çabuk kuruyan ve son dakika ojelerimn arasına koydm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 451 numarayı da not aldım, bakacağım ^_^ Hem Essence bulamayanlar için alternatif olur. Teşekkür ederim :) Evet Essence ojeler o anlamda rezalet ne yazık ki :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...