Bobblehead Bunny

27 Kasım 2013

Essence Metal Glam Eyeshadow-06- Miss Tangerine


Bugün size benim için hayal kırıklığı olan bir fardan bahsedeceğim. Bu farı ilk gördüğümde çok heyecanlanmıştım. Çünkü metalik farları çok seviyorum. O sırada kozmetik diyetindeydim, alamadım ama diyet bittiğinde ilk aldığım şeylerden biri oldu. 

"Today I will talk about a dissapointing product. I was so excited when I saw this eyeshadow first. Because I love  metalic eyeshadows. But I was in a cosmetic diet in that time so I couldn't buy it but after the diet was over it was the first thing that I bought."


Aslında pembe rengini beğenmiştim ama elimdekilerden değişik renk olsun diye bu rengini seçtim. 

"Actually I liked the pink one more but I chose this one because it has a different color from the eyeshadows I have. "


Kutusunda hafif somon rengi duruyor ama alakası yok :/

"It looks like it is in salmon color but it is definitely not."


Numarası 06. Adı Miss Tangerine. 

"It's numbered 06 and named Miss Tangerine"


Parmağıma aldığımda da rengi kutusundakine benziyor. Ama kullanınca neye benziyor bakalım mı?

"It looks like a salmon color when I try it on my finger. But let's see how it looks when applied to my hand."


Altın rengi simli bir fara dönüşüyor. İnce simli ama pırıl pırıl. Hiç beklediğim gibi değil. Ayrıca dökülme de yapınca resmen parlıyorsunuz. Pigmentasyonu tek başına kullanıldığında yetersiz, ayrıca fazla kalıcı değil. Belki seveni vardır ama ben aldığıma alacağıma pişman oldum diyebilirim.

8.75 liraya Rossmann ve Gratis'lerde bulabileceğiniz bu ürünü görünüşe aldanıp da denemeden almayın diyorum. Diğer renkleri daha güzel olabilir. Yorumlarım bu rengi için geçerlidir :)

Son zamanlarda sizi hayal kırıklığına uğratan ürünler neler?


"It turns into a golden, silvery eyeshadow. Silvers are not big but the eyeshadow is so shiny. It was not what I was expecting. Besides they fall off to your face and your face shines too. Its pigmentation is not good without a primer and it does not last long. Maybe some people will love this eyeshadow but I regret to buy it. 

You can find it for 8.75 Turkish liras from Rossmann and Gratis (In Turkey). But don't buy it without trying. Maybe other colors are nice. My review is for this color of Metal Glam eyeshadows :)

What are the products you regret buying lately?"



10 yorum :

  1. Simli farlar dökülme yaptığı zaman çok sinir bozucu oluyor :/

    YanıtlaSil
  2. Bunun hakkında hiç iyi yorumlar okumadım herkes pigment sorunundan şikayet etmiş.. =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman genel bir sorun, almamak lazım :/

      Sil
  3. Bende bunun kahverengi olanini almistm ve hic begenmedim goruntu var ses yok:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun çok doğru. Harika görünüyor ama boş :/

      Sil
  4. gerçekten o kadar harika duruyor ki kabında, yazıyı okumadan ilk fotoğrafı gördüğümde ne güzelmiş demiştim, çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ona aldanıp aldım ama güzel değil işte :(

      Sil
  5. Hevesle alinan bir seyin kotu cikmasi cok fena :/ Flormar'ın lights of flower serisine baksan onlar fena degil;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insanın hevesi kursağında kalıyor. Canım onlara baktım da beğendiğim bir renk bulamadım :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...