Bobblehead Bunny

19 Kasım 2013

Essence Kajal Pencil- Göz Kalemi- 08 Teddy


Essence'in kalemlerini çok başarılı buluyorum. Bugün de size çok severek kullandığım bir renginden bahsedeceğim. 


Ambalajlarını seviyorum ben bu kalemlerin. Kapakları sağlam. Öyle olur olmadık yerde açılmıyorlar. 


Bugün size bahsedeceğim rengi 08-Teddy. 


Çok güzel bir kahverengi. Hem göz üstümde hem göz altımda severek kullanıyorum. Ama göz altıma daha çok yakıştırıyorum. Ben siyah eyeliner ya da göz kalemi çekmeden duramam çünkü ^_^


Güneşte renginin güzelliği ortaya çıkıyor o yüzden güneş vururken çektim. Hafif metalik gibi, parlak, güzel mi güzel bir bronz rengi :)

Kalemin rengi çok güzel. Çok kolay sürülüyor ve rengini hemen veriyor. Kalıcılığı normal seviyede. 3.5 lira fiyatıyla ve fiyatına göre yüksek performansıyla Essence göz kalemleri piyasadaki en alınası kalemlerden. Dudak kalemleri de öyle aslında. Yazısını yazmıştım daha önce. Bakmak isterseniz tıktık.

Siz Essence'in kalemleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Favori renginiz hangisi? 


16 yorum :

  1. Nice review :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/11/one-dress-three-ways-to-wear.html

    YanıtlaSil
  2. Bende almak istiyorum bunu ama bir türlü denk gelemedim :( bulduklarımda hunharca test edilmiş mahvolmuştu :( Güle güle kullan canım çok güzel bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın ben de bu kalemi aylardır arıyordum. Ya yoktu ya da mahvolmuştu dediğin gibi. Görünce kaptım, mutluyum :) Teşekkür ederim, umarım sen de bulursun sağlamını :)

      Sil
  3. Aa tesadüfe bak ben de yarın aynısını yazıcaktım bikaç gün erteliyim :) çok sevdiğim bir kalem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk geliyor bazen öyle, önemli değil :) Çok sevilesi ama ^_^

      Sil
  4. Ceren bana hediye etmişti bunu :) Bne de bayıldım!! Kahverengi <3 ben zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam senlik bir renk zaten, Ceren çok isabetli bir seçim yapmış :)

      Sil
    2. Ah benden bahsedilmiş :) fıstıklar ikinizde güzel günlerde kullanı. Ben kullandığım dönemde çok sevmiştim. Ben bu aralar Essence Long Lasting Hot Chocolate rengini kullanıyorum kalıcılık olarak daha iyi bundan ona da bir bakın derim fıstıklar ♡♡♡

      Sil
    3. Teşekkür ederim hayatım :) Hot chocolate da aklımda aslında, bir gün onu da alabilirim sanırım :D

      Sil
  5. Çok güzel bir renkmiş, deneyebilirim , tabi bulursam :D
    Güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulması biraz zor ama bulursan beğeneceğini düşünüyorum :)
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  6. Ya tam da böyle bir renkte göz kalemi arıyordum hatta MAC Coffee ve Teddy arasında gidip geliyordum bu yazın çok isabetli oldu. ^__^ Bu rengini ilk defa gördüm, hep yağmaladıkları için o standları... Umarım bulurum. Güle güle kullan çok güzelmiş. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulursan al bence çok tatlı bir rengi var :) Bir MAC kadar kalıcı değildir eminim ama rengini çok sevdim ben :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  7. Kalemin rengi çok hoş. Güle güle kullan :) .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...