Bobblehead Bunny

12 Kasım 2013

Ekim Favorileri


Geç kalan bir favoriler yazısıyla daha karşınızdayım :) Bu ay favorilerim genelde pratik ürünler oldu. Elimi attığımda hemen tercih ettiğim, haftada en az iki kere kullandığım ürünleri koydum buraya. Bakalım Ekim ayında neler kullanmışım?


Bu topluca bir görünümü. 


1- Garnier Yağlı ve Karma Ciltler için BB Krem- Aldığımdan beri favorilerimde mi ne? Bunda aynı anda iki BB krem açmama kararımın da etkisi var tabii :D

2-L'oreal True Match Pudra-Yapısına, dokusuna, kapatıcılığına aşığım. Biterse ne yaparım bilmiyorum :(

3- The Balm Frat Boy Allık- 7 tane allığım olsa da çoğunlukla tercihim bu oluyor. Şeftali pembelere bayılıyorum :)

                           

4- Essence Quattro Far Paleti- İçinde her gün kullanacağım her renk var :)

5- Maybelline Color Tattoo- On and on bronze- Aldığımdan beri sık sık kullandım. Tüm göz kapağıma dağıtıp köşelerine Essence paletindeki en koyu renkle gölge yapıyorum. Çok güzel oluyor <3

6- Flormar Jumbo Eye Kalem far-J04 Özellikle sabah sekizde dersim olduğunda tercihim. 30 saniyede havalı bir göz makyajı mı istersiniz? Buyrun size mimarı ^_^

7- Essence Kajal Pendil- Teddy- Rengine aşığım bu kalemin, yakında yazısı gelecek :)


8- Rimmel London Kate- 16- Çok güzel bir rengi var bu rujun. Bu ay sık sık kullandım.

9- Rimmel London Apocalips Celestial- Ben bunun rengine deli oldum zaten. O kadar çok kullandım ki :)

Bir de fotoğraflara eklemeyi unutmuşum ama Rimmel London 107'yi de bolca kullandım :) Rimel olarak da yine Yves Rocher Sexy Pulp kullandım, onu da unutmuşum :) Çok güzel bir rimel, hiç bitmese keşke :)

Benim bu ay sık kullandıklarım bunlardı :)

Ekim ayında en severek kullandığınız ürün hangisi oldu? Bir tane favorinizi paylaşırsanız çok sevinirim ^_^

Sevgiler :)

12 yorum :

  1. Frat Boy ve On and On Bronze benimde favorilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de en favori seçilecek kadar güzeller zaten :)

      Sil
  2. şu flormarın kalem farlarından bir ben almadım ayıp ettim galiba :) on and on bronze benim yaz favorimdi akmıyor dağılmıyor topaklanmıyor ohh miis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almayan da var çok :) Dediğin gibi çok güzel :)

      Sil
  3. -L'oreal True Match Pudra'yı tek geçerim=)
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. cok guzel urunler kullanmıssın:)
    bu arada mimledim seni canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, hemen bakıyorum :)

      Sil
  5. flormar ın jumbo kalemlerini kafama fazlasıyla kazıdım. ilk fırsatta denemek istiyorum hep olumlu yorumlar alıyorum çnkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok mu bahsedildi :) Umarım sen de memnun kalırsın alırsan ^_^

      Sil
  6. celestial'ı ben de çok seviyorum, yapıca en iyi apocalips sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana aralarında çok fark yokmuş gibi geliyor ama seviyorum rengini :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...