Bobblehead Bunny

23 Kasım 2013

Bitenler&Çöpe Gidenler-8


Bu ay kocaman bir bitenler yazım var. Project panden sonra kolay kolay bir şey bitmez demiştim ama 15 gün falan olmuştu diyet falan biteli, o kadar çok şey birikti ki bir anda. Atılacak bir iki şey de çıktı ne yazık ki.  Ben de bir yazı yazıp çöplerimden kurtulayım dedim :D Bakalım neler bitirmişim?


Bu hepsinin genel bir görünümü. 


1- Diadermine High Tolerance Yüz Yıkama Jeli- Yazısını yazmıştım. İsmine tıklayarak bakabilirsiniz :) İçinde çok az kaldı. Ama bir sonraki bitenler yazıma kadar saklamak istemedim. Biter zaten bir iki güne, bu yazıma ekledim o yüzden. Severek kullandım. Elimde yıkama jeli olmasa tekrar alabilirdim. 

2- Alterra Deo Roll-on- Kokusunu falan çok sevmiştim aslında. Yazın yetersiz bulduğum için kullanmamıştım. Havalar serinledi, kullanayım dedim ama bozulmuş, çamur gibi olmuş. Haziran ayında mı ne almıştım aslında bozulmaması lazımdı. Bir daha almam o yüzden, çöpe gidiyor. 

3- Yves Rocher Bio Duş Jeli- Doğal içerikli bu duş jelini severek kullandım. Kokusu çok çekici değil ama içeriği güzel. Aloe vera kullanmamam lazım aslında, alerji gibi bir şeyim var çünkü. Vücudumda çok etkisi olmuyor ama o yüzden kullandım. Neyse, çok uzattım galiba, güzeldi sonuçta :)

4- Dove Saç Dökülmesine Karşı Saç Maskesi- Saç dökülmesine bir etkisi olduğunu düşünmüyorum bu maskenin, ama saçları yumuşacık yapıyor. Tekrar alabilirim ^_^

5- Arko Nem Zeytinyağlı Krem- Bu kremin yapısını değiştirmişler. O sevmediğim yağlı kremleri gibi yağlı olmuş biraz. Ama çabuk emiliyor. Eski serisi kadar sevmesem de yine alabilirim. 

6- Madecassol Krem- Bepanthen, madecassol ve sudokrem yazısı yazmak hep aklımda ama kısmet olmadı. Sivilcelerim ve yara izlerim için kullanıyorum bunu. Son kullanma tarihi geçti, çöpe atıyorum. Yeniden alacağım bir ara :)


7- Markası bilinmeyen kağıt törpü- Şu dörtlü olanlardan. Ara sıra tırnak üstüm için kullanıyordum. Bozuldu, mahvoldu. Bir benzeri alındı :) Bu gidiyor :)

8- NYC Turbo Dry Top Coat- Her bitenler yazımda oluyor artık. Ojeyi çok güzel kurutuyor. Elimde bir sürü yedeği var, bulamazsam diye korkup, gördükçe alıyorum :) Hala denemediyseniz mutlaka bir şans verin :)

9- Essence Jel Eyeliner- Aslında bozulmuş gibi değildi. Geçen gün kullanayım dedim, kapağındaki son kullanma tarihini gösteren kavanoz çarptı gözüme. Üzerinde 6 ay yazıyordu. Ben 12 ay sanıyordum ama değilmiş. Yılbaşı falandı aldığımda sanırım. Çoktan doldurmuş ömrünü. Atıyorum.

10- Essence Jel Eyeliner Fırçası- Laf aramızda berbat olmuştu. Tüyleri dökülmeye başlamıştı hatta. Aynısından da bulamadığım için değişmedim. Gittiğine seviniyorum :) Güzeldi ama, sizi 3-5 ay idare edecek bir fırça. 


11- Watsons Susam Sokağı Cep Mendili- Mendil işte ama çok şekerler. Küçük oldukları için taşıması da kolay. On ikili paket almıştım sanırım. Biterse alabilirim :)

12- Watsons Baby Wipes- Kokusunu çok seviyorum. Çantamda taşıyordum ama çantada taşımak için biraz büyükler. Bu yüzden tekrar almam sanırım. 

13- Benri Makyaj Düzeltme Çubuğu- Ben genelde oje düzeltmede kullanıyorum. Yenisi alındı bile :)

14- Benri Kare Pamuk- Bir tanesiyle bütün ojelerimi sildiğim için tercihim. Evde 3 tane daha var, bitene kadar almam sanırım. 

15- Benri Disk Pamuk- 2 paket bitirmişim. Hafta içi makyaj yapıyorum genelde hep. O yüzden on günde falan bitiyor bir paket. Severek kullanıyorum. İki tane kaldı sanırım elimde. İndirime girsinler alacağım yine bir sürü :) 

16- Selesta Çilekli ve Zeytinyağlı Sabun- Duşta kullandım. Sabunun kendisi bitti tabii ki, paketini sakladım ama :) Kokusu falan güzeldi ama cildi kurutuyor tabii sabun olduğu için. Ama hep pembe renk verdi, ondan hiç hoşlanmadım. O yüzden almam tekrar. 


Benim son zamanda bitirdiklerim bu kadardı. Yazısını yazıp hepsini birden çöpe attığım için çok ciddi rahatladım :D

Siz bir şeyler bitirebiliyor musunuz? Atınca benim gibi mutlu oluyor musunuz :D



26 yorum :

  1. madecassol ve sudokrem ile ilgili tecrübelerini merak ediyorum, bununla ilgili bir post yazarsan süper olur:))
    Gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madecassolün yenisini alınca hemen fotoğraflayıp yazayım o zaman :)
      Gelsinler ^_^

      Sil
  2. vayy ne çok şey bitirmişsin öyle :D yenileri gelsin ozaman

    YanıtlaSil
  3. Yves'in duş jelini çok merak ediyorum. Kumbara projem bitince (hatta daha once evdeki dus jeli stogu azalmalı) almayı planlıyorum =)
    Bir sürü sey bitirmişsin gene tebrkler =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok beğeniyorum duş jellerini :) Azalınca bir şans ver mutlaka.
      Teşekkürler :)

      Sil
  4. NYC Turbo Dry Top Coat'ı ben 1 ay aradım. Sonunda geçenlerde buldum yedeğiyle birlikte aldım korktum bir daha bulamam diye :) Diadermine High Tolerance Yüz Yıkama Jelini bende severek kullanıyorum bitmek üzere bir daha almam ama başka ürünler denerim. Bende yakında bitenler postu hazırlayacağım. Bir an önce atsam da çöpe onları bir ferahlasam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de son zamanlarda bakıyorum, hiçbir yerde yok :/ Bulunca toplamak lazım yaptığın gibi :D
      Merakla bekliyorum yazını :)

      Sil
  5. merhaba, ne güzel bir sürü ürün bitirmişsin :) o zaman ne diyoruz gitsin bitenleri gelsin yeniler :))
    watsons ıslak mendillerin kokuları çok hoş oluyor doğrusu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelsin ki yeniler, teşekkür ederim :)
      Kokuları çok hoş, evet :)

      Sil
  6. Maske ile ilgili yorumlarım aynı :) Da, nasıl bitirdin onu :) Ben yarılayamadım bile!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne oldu bitti anlamadım desem :D Ben düzenli kullandım ama bitecek bir ürün değildi. Evde parmaklayan birileri olabilir maskemi: bkz-annem :)

      Sil
  7. alterra galiba bitkisel ürünleri olan bir marka o yüzden bozulmuş olabilir roll onun :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitkisel ama 12 ay dayanacağı yazıyordu. Altı ay sürmedi bozuldu. Ben ona takıldım :(

      Sil
  8. NYC Turbo Dry Top Coat'ı bulamadım yok satıyor :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir yerde çarpmadı benim de gözüme. Herkes keşfetti sanırım :D

      Sil
  9. Güzel ve tatlı alice çok güzel seyler bitirmisin loreal skin perfect hakkında bir post yazarsan cook sevinirim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatın için teşekkür ederim :) Kremi bir ay daha kullanayım, iyice fikir edineyim o zaman yazacağım yazısını mutlaka. Şimdilik memnunum ama, cildim cidden bayağı güzelleşti :)

      Sil
  10. beautiful post!

    I will be very happy if you would enter on my new giveaway!

    thank you so much!
    Cecilia

    YanıtlaSil
  11. Arın Alice !!!
    Bu aralar pek bir şey bitiremiyorum. Ben neden böyle oldum ya :D Neyse yenileri ve daha güzelleri gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arın arın bitmiyor valla ne çok almışsam :D Bir de dağıtıyorum da yine bitmiyor :D Yenileri gelmesin hayatım bir süre. Yine yasak koyacağım sanırım kendime :D

      Umarım sen de bitirirsin :)

      Sil
  12. Ben de elimdeki ürünler bitene kadar bir şey almak istemiyorum, ancak yves rocher'nin duş jellerini de merak ediyorum. Yine bitiyor bir şeyler ve ben de bitirdikçe yazıp mutlu oluyorum, okumak istersen beklerim: kedininkaleminden.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher duş jelleri çok güzel, elindekiler bitince mutlaka dene :) Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...