Bobblehead Bunny

22 Kasım 2013

Alışveriş-20- Karışık Mini Alışveriş- Gratis, Toka, H&M


Bu alışverişin bir kısmını yapalı epey oldu aslında ama sınavlar yüzünden bir türlü yazısını yazmaya fırsat bulamamıştım. Üzerine bir de H&M'e gittim. Bakalım neler almışım ^_^


10 gün önce aldıklarım bunlardı. 


Gratis'e kafama taktığım ojeyi almak için gitmiştim. Ciao Oliviero diye bir renk ve aşık oldum. Yazısı gelecek. Yanındaki kum efektli ojeyi de beğendim. İki ojeye de aseton hediyeleri varmış. Onu da aldım. Tanesi 2.95 olmuş ojelerin. Renklerini beğenmesem almazdım, Essence ojelerin kalıcılığı çok kötü :/ 


Sonra takı bakmaya girdim bir yere. Takı beğenmedim. Daha önce kendime almış olduğum fakat yanlış hatırlamıyorsam erkek arkadaşımın kırmayı başardığı tokadan aldım. Arkada saçımı topluyorum bununla, çok şık duruyor. Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 2-3 lira bir şeydi. Yandaki tarak ve aynayı da beğendim, aldım gitti. İhtiyaç dışı saçma bir şeydi. Kız çok şeker göründü gözüme. Başak burcu da olduğum için iyice ilgimi çekti, almış bulundum ^_^ 1 liraydı, çok acımadım o yüzden :D


Bu iki güzelliği ise çarşamba günü H&M'den aldım. Sınavımdan sonra gezmeye gittik erkek arkadaşımla. H&M'e de girdik. Hem kıyafetlerini hem kozmetiklerini çok beğeniyorum oranın. Kıyafet beğenmedim, bunları beğendim sadece bu seferlik. Birileri bana gözlerini devirdi ama aldım ^_^ Biri gri tonlarda diğeri ise kahve. Çok şık ambalajları da, dayanamadım. Tanesi 6.95. Kısa zamanda bitiyor gelen her şey, siz de istiyorsanız kaçırmayın. 

Bir de Deichmann'dan çok şık bir bot aldım. Çok da rahat. Resmini çekmedim internetten bulurum diye ama bulamadım :D

Ne yazık ki yine kozmetik aldığım bir alışveriş oldu. Bu arada Ebay'den kıyafet ve takı almıştım. 40 gün geçti. Gelmedi, çok mutsuzum. Para iadesi yapacaklar ama çok beğenerek almıştım. Üzüldüm, keşke bir mucize olsa ve gelse :(

Siz son zamanlarda neler aldınız?



20 yorum :

  1. botu o kadar merak ettim kii. ben eylülden beri bot,çizme arayışındayım ama içime sinen bir model bulamadım henüz. Sanırım sperry'nin yağmur çizmelerinden alıcam ama hala kararsızım:) ve hayırlı olsun!

    YanıtlaSil
  2. Bulmadım ki, kendim çeksem bir şeye benzemez :D Ben de aynı durumdaydım. Mağaza mağaza gezdim kaç model denedim alamadım. Bunu da beğendim aslında ama renginden dolayı kararsız kaldım (Açık kahve, hardal gibi rengi). Erkek arkadaşım n'olur al artık, bitsin şu bot çilesi dedi aldım ben de aman artık diyip :D Deichmann'da güzel modeller oluyor bak istersen :) Umarım sen de istediğin gibi bir şey bulursun. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. son günlerde bir şey almamak için kendimi zor tutuyorum:)))))))
    güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi tutabilsek çok iyi olacak ama işte. Umarım sen tutabilirsin :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. O ayna nasıl şeker yahu :) Güzel günlerde kullan canımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ama değil mi ^_^ Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. Hepsi de çok güzel :)) Güle güle kullan canım ^_^ Yeşil ojenin tonuna ve o tarakla aynaya bayıldım özellikle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ojeye aşık oldum. Sürüldü, fotoğraflandı, yazısı gelecek yakında :) Ayna da çok kalitesiz ama çok şeker, sevdirdi kendini :)

      Sil
  6. yeşil oje süper görünüyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba, güzel günlerde kullan tatlım aldıklarını :))
    tarak ve aynana bayıldımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Herkes bayıldı bir tane alıp çekilişime mi koysam ne :)

      Sil
  8. Paletler güzel mi? Ben de bu sıra aldım 3-5 birşey, alışveriş yazısı yazsam mı yazmasam mı bilemedim :)
    Yazını görünce yine ikilemde kaldım,yazasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün kahve tonlarda olanı denedim ve beğendim. Yumuşacık farlar. Çok kalıcı değiller ama güzeller :)
      Bence yaz alışveriş yazısı, keyifle okurum ben :)

      Sil
  9. Ha bir de, hepsini güzel günlerde kullan, toka çok güzel!

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan. Ama ben H&M e gittiğimde hiç göremedim o farlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yeni gelmiş bunlar sanırım. Talan edilmemişti :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...