Bobblehead Bunny

5 Aralık 2013

Alışveriş-19- Rossmann ve Yves Rocher Alışverişi


Geçen gün kozmetik diyeti üzerine ne kadar az şey almışsın diyen arkadaşlarıma inat yine alışveriş yaptım :D Bu sefer genelde renkli kozmetik üzerine oldu. Diyet boyunca aklımda kalan birkaç şeyi almış oldum :)


İlk durağım Rossmann oldu. Essence standından almak istediklerim vardı. Daha önce hiç göz bazı kullanmamıştım. İhtiyacım olduğunu düşünüyordum. Bu yüzden I <3 Stage göz bazını aldım. 8.5 liraydı yanılmıyorsam. Essence'in yeni ruj serisini çok merak ediyordum. Bir rengini edinmiş oldum. 7.75 lira. Essence'in yine yeni çıkan Metal Glam serisi farlarını merak ediyordum. Beğendiğim bir rengini almış oldum.  7 ya da 8 liraydı. Yazıları kullandıkça gelecek. Golden Rose Rich Color ojeler de iki liraya düşmüştü. Geçen gün aldığım ojeyi beğendiğim için bir rengini daha aldım. Rossmann'dan bunlarla ayrılmış oldum :)


Ertesi gün Yves Rocher'e gittim. Geçen Yves Rocher alışverişimde erkek arkadaşıma da kart çıkarttığımdan bahsetmiştim sanırım. Onun kartı da bende doğal olarak. Bende olmasa bile yine benim için kullanılır zaten o kart :) %20 indirimi varken stoğuma bir duş jeli daha ekleyeyim dedim. Göz makyaj temizleyiciyi de hediye olarak almış oldum bu vesileyle. Doğum gününde de ben kullanacağım sanırım kartını. Çok mu fenayım ne :D Alice'e bir ay değil iki ay doğum günü. Sevdiceğim doğmuş, az mı ^_^

Benim aldıklarım şimdilik bu kadardı. Siz bu aralar neler aldınız ^_^



13 yorum :

  1. Göz makyaj temizleyicisinden memnun musun? Benimki bitmek üzere ve yenisine ihtiyacım varken farklı ürünler denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazısını yazmıştım:
      http://alicemakyajdiyarinda.blogspot.com/2013/08/yvesrochergozmakyajtemizleyici.html

      Maskaradan maskaraya etkisinin değiştiğini düşünüyorum. O yüzden ben pek memnun kalmadım. Ama kullandığım maskara da kendi ürünleri olan Sexy Pulp. Kendi ürettikleri maskarayı zorla temizlememesi lazım bence :)

      Fondöten ve kapatıcı fırçası temizlemekte çok başarılı olduğunu keşfettim. Bunu o amaçla kullanacağım sanırım :D

      Sil
    2. Makyaj temizleyici olarak sephora makyaj köpüğünü denemediyseniz mutlaka deneyin derim. Gözlerimi de yakmıyor. Başlarda yakıyordu. Ama alıştım. Çok güzel temizliyor. Ama ben yine de ondan sonra bir makyaj pamuğuna (disk) biraz bioderma h2o ile üzerinden geçiyorum.

      Sil
  2. Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi :) Bende sevgilime bir kart çıkarttırıyımda yararlanıyım onun indirimlerinden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi ^_^ Bir de arkadaşını getir, organik hediyeni kap tarzı bir kampanya vardı. Onu üye yaptığım için hediye de almıştım. Bence öyle bir kampanyayı da bekleyebilirsin. İndirim ve kampanya konusunda çok mu şeytanım ne :D

      Sil
  3. Güle güle kullan,canım,aldıklarını.

    YanıtlaSil
  4. I <3 Stage göz bazından ben de aldım. :)) rujların serisi neredeyse tamamlandı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan :) Rujların hepsinin rengi bana hitap etmiyor, sadece bunu almakla yetineceğim sanırım :)

      Sil
  5. Hayırlı olsun kuzum, bende yapıyorum işte doğum günü için bişiler tek tük alıyorum ama indi,rimsiz zor oluyor beeh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) İndirimsiz fiyatları pahalı gelebiliyor bize. Sanırım mesleğimizi elimize alsak daha rahat alırız :)

      Sil
  6. Erkek arkadaşını da üye yapman çok iyi fikir:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...