Bobblehead Bunny

7 Kasım 2013

Alışveriş-17- Gratis


Kozmetik diyeti bitince zincirlerinden kurtulmuş bir mahkuma döndüm diyebilirim. Diyet bittikten iki gün sonra bir sabah vakti kendimi Gratis'te buldum. Amacım Roll-on ve nemlendirici krem almaktı. 


Gratis'te şu taksit taksit yaptıkları indirim vardı. Bir gün şu şampuan indirimde bir gün yok o duş jeli indirimde dediler. Toplu bir duyuru bir şey yoktu. Sevmedim bu durumu. Ama Gratis arada beni sinir etse de düzenli bir ilişkimiz var :D

Gratis'ten L'oreal kremi aldım önce. İlk hedefim o oldu. Sonra roll-onlara baktım ki dokuz lira on lira. Saçma buldum fiyatları. Almadım o yüzden. Bazı şeylerin fiyatları çok abartı oluyor, dikkat edin derim. Saç ürünlerine bakayım derken Pantene'in bu elektiriklenme önleyici bakım kremini aldım. Biraz daha dolanayım dedim ki ağız bakım suyunu da almışım. Hep görüp merak ediyordum. Sonra alışverişimi sonlandırdım. 

L'oreal Skin Perfection Nemlendirici- 22.5 lira.
Pantene Bakım Kremi- 4 lira olması lazım
Perfect Purity Ağız Bakım Suyu- 2.5 liraydı zaten. Üniversiteliye %10 indirimleri varmış kendi ürünlerinde. Utanmadan onu da yaptırdım :D Yani yüzde on yüzde ondur, okuyom ben yaaa :D 

Nivea Roll-on ve Golden Rose Rich Color ojeyi yerel bir kozmetik marketten aldım. İkisi de Ceren sayesinde keşfettiğim ürünler oldu :) Özellikle Golden Rose oje. Pek sevmem normalde ürünlerini bilirsiniz ama bu seriyi sevdim sanki :) Roll-on altı liraydı. Oje de 2.5 lira.

İhtiyaç alışverişi oldu sanki genel olarak. Umarım bu şekilde devam eder, kendimi çok kaybetmem :D

Siz son zamanlarda neler aldınız?


20 yorum :

  1. Diyet sonrası çok masum bir alışveriş olmuş :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masum oldu biraz sanırım. Ama bir iki alışveriş yazısı daha geliyor arkadan :D Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan,canım aldıklarını.

    YanıtlaSil
  3. merhaba, güzel günlerde kullanman dileğiyle ürünlerini, nivea güzel kokuyor bence :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Çok güzel pudralı, çiçekli bir kokusu var :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım :) Bende bu aralar sadece ihtiyaç alışverişi yapıyorum :) Aferin bize ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Aferin bize diyeceğim ama ihtiyaç dışı da aldım bugün :) Aferin sana :)

      Sil
  5. yuzde 10 ındırımı ılk kez senden duydum öğrencı olunca 1 lıra bıle degerlı oluyor bır dahakıne bende yaptırıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis'e ait ürünlerde var bir tek ama :) Evet öğrencilik öyle biraz yeri geliyor o bir liraya işin düşüyor çünkü :D

      Sil
  6. güzel günlerde kullan aldıklarını. pantene'nin elektriklenmelere karşı olanını artık bugün anneme postaladım.ben beğenmemiştim kremsi yapısını. umarım sen beğenirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Büyük beklentilerle almadım, beğenmezsem şaşırmayacağım ben de :)

      Sil
  7. İhtiyaç diyip giriyorum kasada bir bakıyorum elim kolum dolmuş aklım alamadıklarımda kalmış kendime onları dert etmişim falan :) Uzun bir kozmetik diyetinden sonra çok temkinli alışveriş yapmışsın yalnız tebrik ederim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle yapıyorum genelde. Cezbediyor bizi kozmetik ne yapalım :D Tek alışverişim bu olmadı, tebriği hak etmiyorum :))

      Sil
  8. Bende yılbasına kadar alışveriş yapmamaya calısıyorum. Zaten ihtiyacım yok bir seye o yuzden bekleyeyim azıcık dedim. Sende guzel seyelr almıssın canım. Loreal'in serumunu kullanıyorum ben memnunum umarım sende memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En doğru tercih sanırım. Yılbaşında indirim de olur, ihtiyaçlar alınır :) Teşekkür ederim :) Güzel sanki, ben de beğenirsem indirimde serumunu almayı düşünüyorum ^_^

      Sil
  9. Canım kendini tutmanın sırrı nedir çok merak ediyorum. Bir şey almadan geçen o kadar zamandan sonra gerçekten az şey almışsın. Güle güle kullan hepsini =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gereksiz bir şeyler almayayım diye tutuyorum :) Yine aldım bir şeyler :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  10. İyi günlerde kullan canım :)
    Golden rose ojeleri ben severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :)
      Sen de mi :) Ben daha yeni keşfettim valla :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...