Bobblehead Bunny

24 Kasım 2013

Alice İnstagram Diyarında ^_^


Ceren de isteyince bir İnstagram açmak farz oldu bana :D Geçtiğimiz hafta hesabımı açtım. Bundan sonra her pazar Bir hafta boyunca neler paylaştığım üzerine yazacağım size. Acemiyim biraz bu konuda, idare edin artık :) Hesabıma gitmek için tıktık


Bu hafta bol bol vizelerime çalıştım. Hiç canım istemedi tabii ki çalışmak :(


Hastayım şu kediye. Öyle rahat ki. Bol bol resmini çekeceğim sanırım :)


Ananem bana aşure yolladı. Afiyetle yedim ^_^ İçinde meyve olmayan ya da az olan aşureleri seviyorum :)


Sınavlarım bitti, aynı bu kedi gibi yayıldım :)


H&M'den minik bir alışveriş yaptım. İkisine de bayıldım <3


Kullanmadığım cici defterlerim var benim. Kullanmaya kıyamıyorum ne yazık ki :(


Fırçalarımı yıkadım. Bebek şampuanı, Bioderma H2O ve Yves Rocher Çift Fazlı temizleyici kullandım. 


En favori beş rujumu paylaştım :) Pek Bilmiş beni etiketlemiş :)

En sevdiğim beş rujum; 
1-MAC Russian Red 
2-The Balm Mai Billsbepaid 
3-Rimmel London Kate 107 
4-Rimmel London Kate 101 
5-Miss Sporty 050- Rosy Cheeks


Kum efektli ojemle baş edemeyince folyo ile oje temizleme yöntemine şans vereyim dedim. 


Ta-dam! Folyoları çıkarınca sonuç buydu ^_^

Benim bu haftaki paylaşımlarım bunlardı. Umarım severek okumuşsunuzdur. 

İyi Pazarlar ^_^


10 yorum :

  1. Ohh şahane olmuş :) Başlık cuk oturmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar :) İnstagramla ilgili bir yazı görünce dayanamıyorum pek yorum yapmam ama dayanamadım çekmeye devam et takipteyim :) banada beklerim http://kupleler.blogspot.com/ .Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Çok sevindim yorumunuza :) Hemen bakıyorum ben de, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Folyo yöntemi bana göre değil :D Ben hemencecik çıkartıyorum her ojeyi hiç bir şey de kalmıyor bende :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beklemeyi sevmiyorum ama hemencecik çıkardı valla sevdim :)

      Sil
  5. Hoş geldin instagrama :) zaten seni görür görmez aldım takibe

    YanıtlaSil
  6. tatlı defterlere dayanamıyorum nerede öyle şirin not defterleri görsem alasım geliyor :) gratisteki vintage olanlardan bende aldım bir tane :) bana da beklerim bakimlikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dayanamıyorum aynı şekilde :) Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...