Bobblehead Bunny

3 Ekim 2013

The Balm Instain Allık- Toile


Son zamanlarda makyaj ürünlerinin tanıtımlarına fazla ağırlık vermemiş olduğumun farkına vardım. Bu yüzden bu aralar bol bol yazıyorum :)


Bugünkü konuğum The Balm'ın yeni çıkan serisi Instain'den şahane bir allık. Ambalajı The Balm'ın alışık olduğumuz harika ambalajlarından. Instain serisi dergi kapağı gibi tasarlanmış. Ben çok şirin olduklarını düşünüyorum :)


Karton ambalajın içindeyse çok kullanışlı bulduğum aynası var. Çantaya atmalık bir allık da olabilir yani. Karton ama kapağı mıknatıslı, kolayca açılmıyor. Ama ben yine de çantamda hırpalanmasına kıyamam :)


Rengini ise parmağımda görebilirsiniz. Mercana bakan bir pembe olarak tanımlayabilirim sanırım. 


Tabii ki o kadar yoğun uygulamıyorum. Bu şekilde dağıtılmış olarak uyguluyorum. Çok canlı bir pembe olduğu için elinizi korkak alıştırmanızda fayda var. 


İçeriği ise beni mutlu ediyor. Paraben ve talc görmemek sevindirici. 

Allığın rengine, yapısına, dokusuna bayıldım. Pigmentasyonu çok iyi, öyle ki çok az bir miktarda ürün yetiyor. Sadece ufak bir sorun var, çok çabuk sabitleniyor. Hemen güzelce dağıtmazsanız allık yanağınızda çizgi şeklinde kalabilir bile. Düzgün uygulamak için biraz pratik gerekiyor bu yüzden. Aslında sabitlenmesi bir yandan iyi, bütün gün kalıyor yüzünüzde hiç bozulmadan. 

Ürün 5.5 gram. Gratisler'de 27 liraya satılıyor. Sık sık bulabileceğiniz %50 indirimde yakalarsanız tadından yenmez ^_^ Bu renkleri seviyorsanız bir bakın derim. 

Sizin kullandığınız The Balm allıkları hangileri? Instain serisini denediniz mi?

12 yorum :

  1. Şu aralar %50 olmasa da %25 indirim var. Downboy allığımı öyle aldım ben. Bayramda indirim olsa keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %25 de idare eder bir indirim :) Bence olur bayramda indirim :)

      Sil
  2. bu renkleri seviyorum ama bana yakışmıyor :// iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yakışmayan da sana yakışır :) Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. güle güle kulan canıım :)

    YanıtlaSil
  4. En beğendiğim Instain allıkların 2 tanesinden biri bu. Gerçekten çok güzel bir renk. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir bunu bir de Houndstooth'u beğendim :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  5. Çok güzelmiş aslında bu allığın rengi indirim olursa alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım :) Hem kim aldı bu güzeller güzeli allığı bana ^_^Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  6. Bayram indirimini bekliyorum the balm için ve bu allık için sabırsızlanıyorum :) harika bir tonu var ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...