Bobblehead Bunny

28 Aralık 2013

The Balm Hot Mama Allık


The Balm allıklarına olan sevgimizin bitmesi mümkün mü ^_^ Her indirimde bir tane kapıyoruz sanki :) Bugün de konuğum bir türlü yazmaya fırsat bulamadığım Hot Mama. Kendisi çok çekici bir ablamız :D


The Balm ambalajlarına hastayız hepimiz zaten. Kaç kere söyledik hayranlığımızı bilmiyorum ^_^ Ayrıca mıknatıslı olması ve içindeki aynası da çok kullanışlı. 


İçeriğinde Talc olmaması beni sevindiriyor. Carmine var, ben sorun etmiyorum ama eden de olabilir tabii. 


İçindeki aynası ve allığın görünüşü böyle. Allık içinde altın rengi ışıltılar içeren bir şeftali rengi. Nars Orgasm'a dupe olarak gösteriliyor. Ben elimde olmadığı için emin değilim ama mağazadan baktığım kadarıyla benziyorlardı ^_^


Bu parmağıma biraz alınmış hali. Bir kere batırdım parmağımı. Pigmentasyonu yüksek gördüğünüz gibi. 


Bu da allık fırçasıyla elime dağıttığım hali. Gördüğünüz gibi çok doğal bir görüntü oluşturuyor. Işıltılar kendini çok belli etmiyor öyle. Ama mat allık seven biri olarak mat allıklarım kadar çok sevmedim kendisini itiraf etmem gerekirse :)

Genel olarak Hot Mama severek kullandığım bir allık. Işıltısını çok belli etmiyor, pigmentasyonu iyi, sürülümü kolay, bir de kalıcı. Bir allıktan daha ne beklenebilir değil mi ^_^Normalde 27 liraya satılsa da Gratis'te sık sık yapılan indirimlerden 13.5 liraya almanız mümkün. Bu renklerde bir allık arayışındaysanız bakmanızı tavsiye ederim :)

Siz Hot Mama hakkında ne düşünüyorsunuz? İlk The Balm allığınız hangisiydi?



26 yorum :

  1. Nars Orgasmla hiç benzemiyorlar. Her ikisini de kullanan biri olarak alakaları yok diyebilirim. Hatta yazısını yazmıştım.
    http://seregonsworld.blogspot.com/2013/03/nars-orgasm-balm-hot-mama.html

    The balm'dan aldığım ilk allık Hot Mama :) güle güle kullan şeker:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yazını okumuştum :) Benzeseler de ikiz değiller bence de. Büyük çoğunluk da benzetiyor ama sende ikisi de varsa senin sözüne güvenmek lazım :)
      Öyle mi :) Çok teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  2. Ben bu allığa bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  3. Bir ben almadim sanirim bunu :-) guzel gunlerde kullan cnm :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat allıkları seviyorsan benim gibi bir Frat Boy kadar sevmeyeceksindir belki :) Ama yine de güzel bir allık. Cazibesine kapılıp alınabilir :) Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. İlk the balm allığım paletin içinde ki frat boy du :) Çook seviyorum the balm allıkları ^,^ keşke çook çooook daha fazla renk seçeneği olsa MAC'lere taş çıkartırdı eminimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Frat Boy benim de ilk olmakla birlikte en favori The Balm allığım. Sanırım hiçbiri değiştiremeyecek bu gerçeği :) Bence de renk seçeneği olsa taş çıkartırdı. Ama şu Instain'lerin gelmesi iyi oldu, bayağı çok seçenek oldu ^_^

      Sil
  5. Benim ilk The Balm allığım Hot Mama:)) Sürekli kullanıyorum. Üstelik her tene yakışacak inanılmaz güzel bir tonu ve duruşu var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin bir sevgilisi var The Balm allıklarından :) Bence de ortalama herkese gidecek bir renk :)

      Sil
  6. Favori şeftali allığımdır :) Sende güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. Bir türlü es geçiyordum ama bakabilirim çünkü aradığım allık tonuna uyuyor. Carmine'i de çok sallamıyorum açıkçası, kimyasal boyadan iyidir. Vegan değilim, cruelty free olsa yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aradığın renkse bir bak derim :) Herkesin kendi tercihi bunlar tabii :)

      Sil
  8. Uzun süre "Alsam mı almasam mı? Işıltılı bu ya ben kullanamam!" desem de son Gratis indiriminde elime ilk aldığım The Balm ürünü bu oldu. =D Iyi ki de almışım çok severek kullanıyorum. ^^,
    Ilk The Balm allığım ise Frat Boy. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı senin gibi düşünerek aldım bu allığı. 3. The Balm allığım oldu hatta :) Ben de severek kullanıyorum :)
      Benim de ilk The Balm allığım oydu, ne çok benziyormuşuz biz bu konuda :)

      Sil
  9. Güle güle kullan canım.The Balm ürünlerden en sevmediğim ürün Hot mama,diyebilirim.
    Frat boy favorimdir.Bayıla bayıla kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Frat Boy ikimizin de favorisi o zaman ^_^

      Sil
  10. Bence bu allık Flormar'ın 91 numaralı allığına epeyce benziyor.Ondan çok daha fazla ışıltı içeriyor sadece. Benim ilk theBalm allığım Frat Boy mat güzel bir mercan ve risksiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç denemedim o allığı bir yorum yapamayacağım. Ama bakmakta fayda var benziyorlarsa :) Frat Boy benim de ilk allığım :)

      Sil
  11. Benimde bayıla bayıla sürdüğüm bir allık :)

    YanıtlaSil
  12. Çok severek kullanıyorum ben hayatım :) Bayıldım rengine bir de Orgasm a dupe dediler de öyle aldım ama pek benzemiyorlar :)

    Benim aldığım ilk The Balm allık Cabana Boy ikincisi de bu güzel günlerde kullanalım hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de mi öyle düşünüyorsun :) Dupe diyen olduğu kadar değil diyen de var demek ki :)

      Bence alırsan eğer üçüncüsü Frat Boy olsun ben ona aşığım ^_^

      Hepsini en güzel günlerimizde kullanalım :)

      Sil
  13. Yine üzerinden epey geçmiş bir yazıya yorum olacak ama duramıyorum =)

    Benim ilk ve tek the balm allığım bu. Onun dışında da sadece bir tane çok nadir kullandığım bir flormar allığım vardı. genelde allık kullanmıyordum. bunu aldığımdan beri sürekli kullanıyorum =) Çok sevdim yani gerçekten. ama yorumlarda falan da hiç kimse bahsetmemiş, toz toz oluyor bu allık. Benim pek allık tecrübem olmadığı için normal mi bilmiyorum ama toz olmasa daha da tadından yenmez olacak sanki. ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterse 5 yıl geçsin üzerinden sorun değil :)

      Bence çok da toz toz olmuyor. Ama ben yine de ışıltılı olduğundan pak sevmiyorum bu allığı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...