Bobblehead Bunny

10 Aralık 2013

Rimmel London Apocalips- Aurora


Bir zamanlar pek çok blogger tarafından övülmüş olsa da benim bir türlü edinemediğim Apocalips likit rujlardan birini tanıtacağım size. Bu güzellik Ceren'le hediyeleşmemizden geldi ve ben çok severek kullanıyorum ^_^


Şişesini hep şık hem de sağlam buldum. Benim size bugün tanıtacağım rengin adı Aurora. 


Fırçasını gayet kullanışlı buldum. Dudaklarımı kolayca renklendirebiliyorum sayesinde :)


Rengi ise pek benim rengim olmasa da az kullanınca harika duruyor. Aslında ben çok ruj insanı değilim sanırım bundan kaynaklanıyor biraz :) Ruj kullanıyorum ama göz makyajına düşkün olduğumdan ruj arkaplanda kalıyor biraz benim için ^_^

Apocalips rujun yapısını, sürülüşünü ve kalıcılığını beğendim. Hafif ıslak bir bitişi olduğundan dudakları kurutmuyor da. 

Rimmel London Apocalipsleri Watsons'dan 13 lira gibi bir fiyata edinebilirsiniz. İndirimde yakalarsanız tadından yenmez diyebilirim :)

Siz Apocalips'ler hakkında ne düşünüyorsunuz? Göz makyajını mı, dudak makyajını mı daha çok seviyorsunuz?

8 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Ben öyle bir sorun yaşamadım :o Belki de fazlalığı almak lazım :)

      Sil
  2. bence renge göre yapıları değişiyor, celestial çok güzelken lunayı hiç sevmedim. ama aurora hoş duruyor swatchlarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de Celestial var ve favorim. Ama ben Lunayı da sevdim :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İlla ki :D (Yazarın aklına sucuk reklamı gelir :))

      Sil
  4. Kozmetik diyetimiz bitsin bende bir tane edineceğim :) Renk çok hoş iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edinmelisin bence de çok hoş yapısı var :) Teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...