Bobblehead Bunny

28 Ekim 2013

Makyaj Düzeni Serisi-16- Sena ve Makyaj Düzeni


"Makyaj düzeni serisinin 16. yazısıyla karşınızdayız bugün. Geçen haftaki konuğum sevgili Esin'di. Yazısını okumak için tıktık. Ayrıca geçen hafta bloğumun doğum günü şerefine ben de yazımı paylaşmıştım. Onu okumak içinse tıktık. Bu hafta ise konuğum Little Butterfly bloğunun sahibesi sevgili Sena. Bakalım onun düzeni nasılmış?"


Selamlar :))

İlk konuk yazarlığım ile buradayım. Konumuz makyaj düzenim ve 5 favori ürünüm. Ben dağınık bir kızım bakalım eşyalarımı nasıl düzenleyip saklamışım.


Odamdaki makyaj aynamın üzeri bu şekilde, parfümlerim koltuk altı sticklerim ve yüz kremlerimi masamın sol köşesinde saklıyorum :) Arkada duran kırmızılı siyahlı gül şeklindeki kutu içinde farlar var. Bir arkadaşım Ağrı'dan getirmişti. Kullanmıyorum o şekilde duruyor.


Yakından bakacak olursak Clinique ve Lancome kremlerimi her sabah ve akşam düzenli cilt temizliğimden sonra kullanıyorum.

Fondöten kullanmıyorum. BB krem ve renkli nemlendirici sadece. Garnier BB krem favorim oldu çok memnunum. TBS marka renkli nemlendiricim ise çekmecede ona da sıra gelecek :)


Parfümlerimde masada kullanılmayı bekliyor. Lancome hypnose ve la vie est bella açılmayı bekliyor. Önce açık olanlar bitsin diyorum, hypnose canavarı olduğum doğrudur favori kokum.


Masamın bu tarafında fırçalarım ve kalemlerim var. O güllü kutunun içinde ise el kremlerimi sıraladım. Masamın üzerinde yer kaplamasın diye kutu içinde saklıyorum.


Masamın alt tarafında bir minik masa var. Onun üzerinde de takılarımı koyduğum kutuların yanı sıra, far paletlerim var. Bütün far ihtiyaçlarımı bu paletteki renklerden karşılıyorum.


Bu çekmeceli mini dolabın içinde küçük kremlerim ve tester ürünlerim var. Adımın yazılı olduğu sandık ise boş. Teyzemin el emeği :)


 Mini çekmeceli dolabın ilk gözü bunlarla dolu.


Alt göz ise bu şekilde. Minik boy ürünlerimi bu çekmeceli dolapta saklıyorum.


Göz kalemlerime yakından bakacak olursak, çok fazla göz kalemi sürmekten hoşlanmıyorum. Sadece bir tane siyah renk göz kalemim var. Genelde renkli göz kalemlerini severim ama.


Gördüğünüz gibi makyaj fırçamda çok yok. Elimdekilerle idare ediyorum.


El kremlerimi de bu kutuda saklıyorum. Alıyorum bu kutuya koyuyorum. Sonra çantamdaki kremim bittikçe bu kutudan alıyorum.


Çekmecemin içi ise bu şekilde. Ikea'dan aldığım çekmece düzenleyicisi içine makyaj malzemelerimi dizdim. Yakından bakalım :)) Fotoğrafı yandan çekmek zorunda kaldım, kusura bakmayın lütfen.


Bu gözde tekli farlarım var. Bunları bazen yanıma alıyorum. Çünkü işe giderken bazen geç kalıyorum ve makyajımı iş yerinde yapıyorum :/ Tembel bir kızım ben laf aramızda..


Rujlarım ve dudak nemlendiricilerim bu gözde ikamet ediyorlar. Çok fazla rujum yok, mesela nude tonlarında hiç rujum yok. Neden mi yok? Alice hanım bizi kozmetik diyetine soktu o sebeple yok :)) Diyetten sonra alacağım bir tane nude tonlarında bir ruj. Önerilerinizi bekliyorum kızlar.


Burada rimellerim ve göz altı kapatıcılarım var. Göz altı kapatıcılarını da çok sık kullanmıyorum ve muhtemelen bunlar çöpe gidecek ve bir daha almayacağım, çünkü göz altımı çok kurutuyor gibi ://


Bu gözde ise allıklarım, aydınlatıcım, pudralarım ve Oriflame kapatıcı var. Tüplü olan ise yukarıda bahsettiğim TBS renkli nemlendiricim var.


Bu gözde ise 5 li far paletlerim var. Sayıları yine az :) Ben neye güvenerek makyaj üzerine blog açmışım ki, çok bir şeyim yokmuş :)) Olsun işimi görüyor bunlar şimdilik.

Banyo dolabıma geçmeden önce favori makyaj malzemelerimden bahsetmek istiyorum. Aslında bu favori kısım yazının sonunda olmalı ama ben ortada yazmak istedim Umarım Alice kızmaz :)) (Kızmam tabii ki ^_^)


Hepimizin ayıla bayıla kullandığı The Balm Hot Mama allık ve The Balm Mary Lou Manizer aydınlatıcı benimde en sevdiklerim arasında.

Rimel olarak favorim Clinique çift fazlı rimel yaz boyu favorim oldu halende o şekilde.Kirpiklerimde hiç bir şekilde dökülme yaşamıyorum.

Clinique pudra ise diğer bir favorimdir. Fondöten kullanmasam da pudramdan vazgeçmiyorum :) Tabii ki yaz aylarında pudra da kullanmıyorum özel bir davet yoksa eğer.

The Balm Schwing Eyeliner ise incecik ucu ve kalitesiyle favorim :))

Gelelim banyo dolabıma. Neler varmış dolabımın içinde bir bakalım.


 Vücut losyonlarımı ve pudralarımı rafın bu sol tarafında muhafaza ediyorum.


Rafın diğer tarafında ise,saç ürünlerim var. Burada favorim Gliss :)


 Alt rafta tonik olarak kullandığım ürünler var. Arkasında duranlar ise saç maskelerim.


Yüzüme kullandığım maske ve peelingler. Arkadaki bebe şampuanı fırça temizliğinde kullanılmak üzere alındı ve dolapta yerini buldu.


 Bunlarda yüz yıkama jellerim.


 Dolabın genel görünüşü bu şekilde.

Benim makyaj düzenim bu şekilde kızlar. Çok fazla makyaj malzemem yokmuş, bunu görmüş olduk :)) 
Tavsiye edeceğiniz her ürüne talibim ve düzenimle ilgili her yoruma açığım.
Alice'e teşekkür ederim beni konuk ettiği için.
xoxo

8 yorum :

  1. Hepsı cok güzel cok begendom özellıkle düzenine hayran kaldım canım arkadasım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ceren. Beni düzenli bulmana sevindim :))

      Sil
  2. Sena masallah diyorum sana bi de pek bir şeyim yok diyo daha ne olsun:) Ayrıca çok duzenlisin ya sen benim kilerin herbiri bi yerde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve, bazı arkadaşların yazısını okuyunca, benim bir şeyim yok sandım:) Düzenli bulmana sevindim canım. Senin dolabını masanı da görmek isterim çok :)

      Sil
  3. allahım bana bir şeyler oluyor benim bu kadar malzemem olsa evi toptan terk etmem gerekir herhalde:))) çok özendiiiiiiim:((

    YanıtlaSil
  4. bence önemli olan çok çok olması değil, az ve öz olması zaten, senin elindeki malzemeler de her şeye yeter.
    makyaj yapmaya ve bir şeyler almaya yeni başladım ben, seninki gibi bir düzene ulaşınca bırakırım sanırım.
    çok beğendim düzenini de, yazını da :)
    Aliceye de teşekkürler bu hoş yazı dizinini oluşturduğu için :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...