Bobblehead Bunny

22 Ekim 2013

Makyaj Düzeni Serisi-15- Alice'in Kozmetik Düzeni ^_^


Makyaj Düzeni serisinin Pazartesi olduğunu bildiğinizden Salı günü yazmış olmam ilk başta tuhaf gelmiş olabilir. Ama bugün bloğumun 1. yaş günü olduğu için kendi düzenimi bugün paylaşacağıma dair söz vermiştim kendime. Bol fotoğraflı kocaman bir yazı olacak. Hem sorulduğu ve merak edildiği, hem de düzenim nasıl diye yazıyorum. Bakalım ben düzeni nasıl sağlıyorum :)

Çekmecem ilk geldiği zamanlarda bir mim yapmıştım düzenim üzerine. Ona bakmak isterseniz tıktık.  Hatta karşılaştırıyorum da koleksiyonum iki katına çıkmış en az :D


Makyaj düzenimin baş kahramanı burada gördüğünüz şifonyer. Tasarımcısı ben sayılırım :) Çizdim boyutlarını yazdım, akçaağaç istedim. Odam küçük olduğu için mobilyalar odama özel yapılmak durumunda kaldı. Kulplarını bile ben seçtim ^_^ En üst çekmecenin derinliği diğerlerinden daha az. Makyaj malzemelerimi koymak için öyle yaptırdım. 


Masamın üstünü görüyorsunuz. Soldaki aynayı IKEA'dan yeni aldım ve bayıldım. Duvardaki ayna da aynı yerdendi ve yetersiz geliyordu özellikle göz makyajımı yaparken. Bir tarafı büyüteçli. 10 liraya satılıyor sanırım. İhtiyacınız varsa bakın derim. Yanındaki benim saçma minik zen bahçem. Kırmızı mum da IKEA'dan. Mum yakma fobim var sanki, süs olarak duruyor. 


Geldik ilk çekmeceme. Zaten makyaj malzemelerimin yaşam alanı burası :D İlk baktığımızda gözümüze azmış gibi gelebilir ama aslında ben alanı çok iyi kullanıyorum sanırım :)


İkili ikili bakmamız gerekirse... Bunlarda yüz ürünlerim bulunuyor. İlk kutuda cilt ürünlerim var. Beyaz sepeti yapı marketin birinden almıştım. İçinde pudralarım ve aydınlatıcılarım var. Pembe kalemliğin içinde BB kremlerim ve kapatıcı paletim var. Makyaj düzeltme çubuklarının olduğu minik kova ise nikah şekeriydi :D Köşede saklanmış bir de Girl Meets Pearl var. Minik olduğu için oraya koyuyorum. 

Sağ tarafta ise allıklarım var genel olarak. Çok fazla allığım olmadığı için bu şekilde düzenledim. Bir de iki dudak balmım ve Time Balm kapatıcım da bu bölmede.


Ortadaki iki bölmenin ilkinde kendi yaptığım ve yapımını şurada anlattığım paletim var. Yanına da ruj kutusu olarak kullandığım kutunun kapağını koydum ve içine H&M ve Flormar paletlerimi istifledim. 

İkincisinde ise Nude Tude paletim ve yine o beyaz sepetlerden bir başkasını görüyorsunuz. Sepette ise kalan far paletlerimin hepsi var. Sepetin altında kendilerine ev bulamamış Essence Jel eyeliner ve Maybelline Color Tattoo'm var. 


Son iki bölmenin birincisinde ağırlıklı olarak fırçalarım var. Fırçalarım genelde Ecotools. Üç tane seti var bende. Şu an karşılayabileceğim en iyi setler olduğunu düşünüyorum. Bir de Innova setim var. Yazısını şurada yazmıştım. Çekmeceye dikine sığmayan allık fırçamı ve minik kabuki fırçamı diğerlerinin yanlarına koydum. Onun dışında temizlik amaçlı iki ufak şişede Bioderma var. Yan tarafında ise ufak ufak kestiğim pamuklar var. Genelde Jel eyeliner fırçamın temizliği için kullanılıyor.

İkinci kısımda ise pembe kalem kutulardan üsttekinde dudak kalemlerim, Rimmel London Apocalipslerim ve parlatıcılarım; alttakinde ise rimmellerim, göz kalemlerim ve kirpik kıvırıcım var. Sağ tarafta ise yapımını şurada bulabileceğiniz kendi imalatım olan rujluğum var. Yaptığım en pratik şey olduğunu düşünüyorum bütün rujlarımı tutuyor :) Hem de bir bakışta rengi anlayacağım şekilde ^_^


Geldik ikinci çekmeceme. Burada bakım ürünlerim ve ojelerim var. Düzenleyicileri öyle güzel konumlandırdım ki tüm alanı kullanıyorum :D Kutuların hepsinin altında kaydırmaz taban var. Hani şu halıların altına da koyarlar ya ondan. Çekmecede düzenliyorsanız ürünlerinizi tavsiye ederim. Kutuların çekmeceyi açarken savrulmasını önlüyor. Ayrıca makyaj çekmecemde de bazı şeylerin altında var kaydırmaz taban ^_^


Burada da makyaj çekmecemde kullandığım sepetlerin büyüğünü kullandım. Bunların içlerinde de var kaydırmaz taban. Çünkü çekmece hareket ettikçe hareket ediyordu ojeler. Ayrıca arkada görünmeyen bir palet var. Normal resim paleti olur ya hani, onlardan. O paleti de nail art yaparken kullanıyorum. 


İkinci sepette ise daha çok pullu ojeler, tırnak bakım ürünleri, desen için gerekenler falan var. 


Üstte bol bölmeli kutuda Roll-onlarım, parfümüm, törpü ve cımbız benzeri şeyler, aseton ve kremlerim var genel olarak. Alttaki teneke, yuvarlak kutuda ise bir zamanlar fincan vardı. Sevgilim hediye almıştı ^_^ Sen kesin bu kutuya bir şeyler koyarsın demişti; koydum da :D İçinde ojelerimi silerken kullandığım Benri Kare pamuklar var. Diğer sepette ise pamuklar ve buraların temizliğinde görevlendirdiğim ıslak mendilim var. 


Üçüncü çekmeceye ilk baktığınızda hiçbir fikir vermiyor olabilir :D Stok ürünlerimin bir kısmı var. Ayrıca maşam ve düzleştiricim de burada. 


Kutuları açtım ki bakın diye. Üstte mendillerim var. Altında tek kullanımlık maskelerim var. Kırmızı kutuda kayda değer bir şey yok. Silikon tabancam falan var ille de merak ettim Alice derseniz ^_^ Mavi kutuda ise güneş gözlüklerim var. 

Sağ taraftaki ise Dove kutusu. Üst katta stok ürünler ya da şu an kullanmadıklarım, altta ise pamuklar var. 



Burası ise banyo dolabım. Cilt bakım ve saç bakım ürünlerimi genelde burada tutuyorum. Bunlar günlük ya da haftalık kullandığım şeyler. Kırmızı kutuda disk pamuklarım, yanındaki pembe sepette ise ıvır zıvır var.


Bu ise aşağıdaki dolap. Tamamen stok sayılır burası. Ayda yılda bir kullanılan bir iki şeyi de buraya tepiştirmiş olabilirim :D Annem de bir şeyler koyuyor arada, kaos burası bence :D

Favori beş ürünümü yazmadım ben ama o da başka bir yazının konusu olsun zaten çok uzun oldu :)

Umarım severek okumuşsunuzdur. Resimde gördüğünüz her şey üzerine soru sorabilirsiniz tabii ki. Düzenleme, ürün , herhangi bir ürün hakkındaki fikirlerim vb.  :)

Yorumlarınızı duymak beni çok mutlu eder. 

Sevgiler ^_^

48 yorum :

  1. Çok güzel olmuş, her şey elinin altında :) Bana da lazım böyle bir düzen, her yer her yerde şu an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Evet her şey göz önünde, çok rahat ediyorum :) Umarım sen de sana uyan bir düzen edinirsin ^_^

      Sil
  2. Ay şu ilk çekmecedeki portakal görünümlü şey ne lipbalmmı nerden bulurum cok ciciymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet lipbalm :) Onu H&M'den almıştım ama Polonya'dan :( Şu ana kadar Türkiye'de görmedim. Belki bir gün gelir :)

      Sil
  3. En en en sevkle okuduğum makyaj düzeni yazısı bu oldu, ne yalan söyleyeyim :)) Fotoğraflara bakarken ne kadar da yolun başında olduğumu anladım. Bunun yarısı kadar bile malzeme yok bende! :) Ama bir başak burcuna yakışır şekilde düzenlisinn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi gerçekten ^_^ Yani bence nicelik değil nitelik önemli. Aslında çok bile. Arada kullanmayı unuttuklarım oluyor çok :) Tam bir Başak burcuyum bence :D

      Sil
  4. Daha çok ojen olduğunu düşünüyordum :)
    Nail art yapan biri olarak benim de anca 50 ojem vardır ve arttırmayı da düşünmüyorum (yarısı kurumuş ve sadece desenler için kullanılabilecek durumda olsa da )
    Müsriflik yahu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden neden bu kadar çok oje bekliyorsunuz, dün Begüm de dedi :D
      Nail art yapınca farklı renkler lazım oluyor. Ay bilmem ne manikürü yapayım diyip gidip aldığım oluyordu :)
      Bence de elli kafi. Benim de öyle bir şey sayısı pek de artırmayı düşünmüyorum beğendiğim renkler olmadıkça :)
      Müsrifiz biraz :D

      Sil
  5. Çok guzel fıkırler edındım cok ıyı bır yazı olmus canım ozellıkler kaydırmazları ılk fırsatta bende kullanıcam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikir vermiş olmak çok hoşuma gitti :) Kaydırmazlar çok iyi, dene bence de :)

      Sil
  6. Canım ürünlerin derli toplu ne güzel görünüyor. Makyaj koleksiyonun süper =) Blogunun 1. yaşı da kutlu olsun nice senelere =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) Koleksiyonum seninkinin yanından geçemez bence hala imparatoriçe sensin :D

      Hep beraber olsun nice senelerimiz ^_^

      Sil
  7. Seve seve okudum :) Bunlar detoks sonrası sanırım hali bir de öncesi vardı dimi bunun :D Hepsi çok güzel ürünler ve fark ettim ki çoğunu ben de kullanıyorum, zevklerimiz benzer demek ki :) Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :) Aslında detokstan sonra bayağı azalmıştı da bir iki ben aldım, hediye geldi derken iki katına çıktı sanki, gitti detoksun arınmışlığı :D Demek ki benziyor zevklerimiz :) Çok teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  8. çok güzelmiş gerçekteen.yalnız senin ki harbi düzen.baya düzenliymişsin :D baktıkça bakasım geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ Başak burcu olmak böyle bir şey sanırım. En az iki haftada bir de derin temizlik ve düzenlemeden geçiyor :D

      Sil
  9. İtiraf edeyim senin düzenini merak ediyordum:)) Tıpkı düşündüğüm gibi derli toplusun :)) O kaydirmaz altlıklardan ben de kullanmıyorum çok işe yarıyorlar gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi, öyle mi ^_^ Sanırım derli toplu, bu konuda biraz takıntılı olduğum bloğu idare ediş şeklimden bile belli :D
      Öyleler :) Kurtarıcım oldular benim de. Önceden deli oluyordum çekmece açtıkça bozulmalarından, yıkılmalarından :)
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  10. çok beğendim düzenini. çok seviyorum şu düzen yazılarını. <3 bir türlü ulaşamadım istediğim düzene çok mutsuzum bu yüzden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Siz seviyorum dedikçe ben nasıl mutlu oluyorum ^_^ Aslında birden olacak bir şey değil düzenleme meselesi. İlk yazıma bakarsan mesela darmadağındı. Yavaş yavaş doğru parçaları alarak kurdum. Daha da güzel olabilir zamanla tabii :) Umarım sen de istediğin düzene ulaşırsın :)

      Sil
  11. Çok beğendim düzenini :) Gerçekten tam bir düzen olmuş bu. Çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  12. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil
  13. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets from germany ;-)

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar düzenliisn !! Bayıldım :) Hemde öyle çok ıvır zıvır malzemende yok hepsi gerekli şeyler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Pek Bilmiş ^_^ Aşırı ıvır zıvırım yok, zaman zaman yolluyorum çünkü :) Senin düzenin de gayet güzeldi ama bence ^_^

      Sil
  15. Sevmek ne kelime canım, bayıla bayıla okudum. Gerçekten çok ürünün var maşallah diyorum. Temiz düzenli kızsın belli, şimdi ben utandım valla :)
    Öptümmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, çok teşekkür ederim :) O kadar da çok değil aslında :) Başak burcu olmanın etkisi bunlar utanma, boşver :)
      Ben de ^.^

      Sil
  16. Tatlım,ellerine sağlık.Ne kadar düzenlisin.Severek okudum.

    YanıtlaSil
  17. Nice post!!! great organization! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  18. Thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
    Have a nice day! and my heart in bloglovin for your post too!!!:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nice Blog :)

      Wanna follow each other on GFC, Bloglovin, Facebook or Twitter???

      Just let me know and I will make sure to follow ya back
      xoxo

      Sil
  19. ahh ahh bende böyle bir çekmece istiyorum herşey elimin altında olsun falan :( ama nerdeee :( herşeyi kızımdan saklamak için kutulara koyup ulaşamayacağı yerlere koyuyorum makyaj yaparken hadi bakalım çıkar olduğu yerden otur makyaj yap sonra gene kaldır ohooo :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuk sahibi olunca oluyor sanırım öyle şeyler. Ellerinin ulaşabileceği yere kırılacak şey konulmuyor ne yazık ki. Olsun büyüyünce sen de koyarsın ^_^

      Sil
  20. Çok severek okudum postu (: Düzenin ne kadar da güzel, çok beğendim canım. Sanırım böyle bir yazı dizisi hazırlamışsın, düzenleyince ben de paylaşmak isterim makyaj duzenimi. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Teşekkür ederim. Evet var böyle bir yazı dizim ilerde seni de ağırlayabilirim tabii ki :)

      Sil
  21. Gerçekten takdire şayan. Süper düzenlisin. =)
    Bütün malzemeler elinin altında. Okuduğum makyaj düzeni postlarından en iyisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. En iyisi değildir belki. Kendime göre bir düzenim var işte :)

      Sil
  22. hayatım boyunca hiç bukadar düzenli olduğumu bilmem maşallah oha ohaaa ohaa dedim her bir diğer resimde. :) Elinden su içmeliyim ya da kısadan sen bir benim masama da el at da karman çurmanlık yok olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mı düzenli ^_^ Bana hala düzensiz gibi geliyor :) Gelir el atarım valla arkadaşlarımın falan odalarına da el atmışlığım vardır :D
      Teşekkür ederim ^_^

      Sil
  23. Düzennn ♡♡ Çok güzel odanı, çekmecelirini her gün karıştırırdım yanında olsam hihi Tebrik ediyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...