Bobblehead Bunny

21 Ekim 2013

Makyaj Düzeni Serisi-14- Esin ve Çekmeceden Gökdeleni


"Makyaj Düzeni serisinin 14. yazısıyla uzun bir bayram tatilinin ardından bloğumu şenlendiriyorum ^_^ Geçen hafta Pek Bilmiş'in yazısı arife günü geldi. Kaçırdıysanız okumadan geçmeyin derim. Okumak için tıktık. Bu hafta Makeup Addict bloğunun sahibesi sevgili Esin düzeniyle bloğuma konuk oluyor. Ben merakla bekliyordum bu yazıyı. Bakalım düzeni nasılmış ^_^"

Herkese merhaba, bu hafta Alice'in konuk yazarı oldum, çok mutluyum ve kendisine tekrar teşekkür ediyorum! ^__^ Makyaj düzenimi göstermeye çalışacağım sizlere. Başlamadan önce, yeni bir eve taşındım ve hala toparlanabilmiş değilim bu yüzden oldukça dağınık oldu, özür dilerim.


Çalışma masamın üst rafında fırçalarım, her gün kullandığım bazı ürünler mesela lens solusyonu, yüz toniği... (göz önüne koyuyorum ki asla atlamayayım) ve göz kalemlerimi koyduğum cam bir kavanoz var.



Çalışma masamın sağ köşesinde böyle bir gökdelen var, düşmüyorlar ama. İçlerinde çeşit çeşit şey var, detaylıca göstereceğim. Banyoda dolap olmadığından ben de cilt bakım ürünlerimi masamda tutuyorum, hem böylece hiçbir zaman atlamamış oluyorum. Pamuklarım da buralarda bir yerde.


En üstteki iki katlı kutunun üst katında küpelerim var, alt katında da allıklarımın çoğu duruyor, genelde acelem olduğundan kullandığım allığı yerine kaldırmaya üşeniyorum, bu nedenle yüz ürünlerimi tuttuğum kutular çok kalabalık, bu kutuysa çok boş oluyor genelde.




Bir altındaki iki pembe kutu, aldığım Clinique setlere aitti, öyle hoşuma gittiler ki bu şekilde değerlendirmek istedim. İçlerinde yedek ürünlerden tutun her gün mutlaka kullandığım ürünlere kadar her türlü şey var.




En alttaki hayvanlı kutuları IKEA'dan almıştım, ilkinde takılarım var. En alttakinde de her türlü yüz ürünümü tutuyorum.



Bu çekmece düzenleyicisi, hiçbir çekmeceme sığmadığından ben de açıkta tutuyorum. İçine farlarımı koyuyorum, paletlerden tutun tekli farlara kadar her şeyim bunun içinde. Garip bir şekilde aradığım farı kolayca bulabiliyorum bu kadar sıkışık olmasına rağmen.



Ruj düzenleyicisi alsam bile yetmeyeceğini bildiğimden şimdilik almadım ve bir yurtdışı alışverişimden kalan bir kutuyu değerlendirdim. Rujlarım ve dudak kalemlerim bir arada ve ters koyuyorum ki isimlerini görebileyim.



Bir de ojelerimi tuttuğum bu kutum var, her gün farklı bir oje süren biri olduğumdan elimin altında durmaları lazım, bu şekilde çok rahat ediyorum.




5 uygun fiyatlı, sevdiğim ürünüme gelirsek...


Rimmel Wake Me Up Fondoten: Uygun fiyatı ve harika performansıyla kullandığım tek drugstore fondoten, uykusuz kaldığım günlerde insana benzememi sağladığı için onu çok seviyorum. Türkiye'de bulunmuyor. 7.99 pounda almıştım. 

NYX Krem Allık - Diva: Çok korkutucu görünüyor ancak yanakta inanılmaz doğal duruyor, sanki kuru bir rüzgarda bir süre yürümüşüm gibi bir kırmızılık veriyor. Aynı zamanda oldukça kalıcı, sanırım tek eksisi Türkiye'de kolay bulamamak. Yurtdışı satış fiyatı 6 dolar. Douglas'larda daha pahalıya satılsa da bulabilirsiniz.

Flormar Full Coverage Kapatıcı: Performansını MAC Studio Finish ile kıyaslayabilirim, gerçekten çok iyi bir kapatıcılığa sahip ve hemen sabitlendiğinden kalıcılığı da memnun edici. 11.75 liraya edinebilirsiniz. 

Flormar Kaş Farı: Kaşlarıma çok doğal bir dolgunluk veriyor, çok memnunum. Kızıl saçlıysanız en açık rengini tavsiye ederim, tabii kaşlarınızı boyuyorsanız. 11.50 liraya bulabilirsiniz. 

Essence Transparan Pudra: Yağlı bir cilde sahipseniz sabitleyici bir pudra kullanmak zorunlu oluyor malesef. Normal pudralar cakey denen yapay görünümü oluşturduğundan daha ince yapılı ve renksiz bir pudra kullanmak her zaman daha iyi oluyor, bunu da Sigma F20 fırçamla uyguluyorum. 10 lira civarında bir fiyatı vardı emin değilim tam ^__^


Makyaj düzenim bu şekildeydi, biliyorum aslında buna düzen denemez ama öğrencilikte başka bir çarem yok... Umarım sevmişsinizdir! xx

7 yorum :

  1. Rujlardan sonra her şey koptu :-) Aman Allah'ım dedim. Bende istiyorum o rujlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi ve daha güzelleri senin olsun. ^__^

      Sil
  2. gözlerim yuvalarından çıktı :) ben üç beş tane şeyle zor başa çıkıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz (!) abartılı benimki ama ne yapayım çok seviyorum. :P

      Sil
  3. Bayıldım !!! Bunu bekliyordum vallahi ben de sonunda gördük :D Az çok tahmin ediyordum da bu kadarı da fazla :D Güzel günlerde kullan hepsini canım hepsi birbirinden güzeller :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzelim benim teşekkür ederim! ^///^ Umarım bir kısmını kullanıp bitireceğim. :P

      Sil
  4. sanırım ölüyorum. yarısını hemen bana ver :D oturup şöyle bir hepsini inceledimde hepsi kullanılabilir mantıklı alınmış çok güzel ciciler :D bende istiyorum :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...