Bobblehead Bunny

14 Ekim 2013

Makyaj Düzeni Serisi-13-Pek Bilmiş ve Düzeni


"Makyaj düzeni serisinin 13. yazısı arife gününe denk geldi :) Bayramda yazı yazmayı düşünmüyorum. O yüzden arife günü makyaj düzeni yazısı okumak hoş olacak :) Geçen hafta Mathilda konuğum olmuştu. Yazısını okumak isterseniz tıktık. Bu hafta ise konuğum Pek Bilmişin Dünyası bloğunun sahibesi Pek Bilmiş. Öğrenci olmasına rağmen gayet düzenli -öğrencilik göçebelik biraz, yoksa öğrencilere düzensiz demiyorum- olduğunu söyleyebilirim. Bakalım onun düzeni nasılmış ^_^ "


Herkese Merhabalar!!!

Öncelikle Alice'e beni blogunda ağırladığı için çok teşekkür ediyorum.

Makyaj koleksiyonu denilecek kadar değil benim malzemelerim. Özellikle bazı arkadaşların malzemelerini görünce ağzım açık kalmadı değil. :)

Şimdi benim malzemelerime bakalım. Öğrenci evinde kaldığım için eşyalarımı genelde plastik kaplarda saklamak zorundayım.Oldukça pratik oluyorlar aslında. 


Bu ilk rafımın görüntüsü. İki adet minik üçlü çekmecem ve kalemliklerimin bulunduğu bir kısım.
Kalemliklerin önüne aynamı koyarak yapıyorum makyajımı.

İlk önce sağdaki mavi çekmeceden başlayalım.


Üst bölümünde sephora disk ve baykuşum var :)


İlk çekmecede bazlar,fondötenler,renkli nemlendiriciler ve bb kremler var.


İkinci çekmecede ise farlar bulunuyor. Genelde kahve tonları kullanıyorum :)


Üçüncü çekmecede far bazları,aydınlatıcılar ve kapatıcılar bulunuyor.

Şimdi diğer pembe çekmeceye geçelim.


Üst bölümünde the balm fırçalarım var. Çift taraflı olduğu için kalemliğe koyunca fırçanın kılları zarar görüyor. O nedenle yan bir şekilde koyuyorum onları.
Süngerler
Kalemtraş



Birinci çekmecede rimeller ve eyelinerlar var.



İkinci çekmece dudak ürünlerinden oluşuyor.


Üçüncü çekmece ise allıklardan oluşuyor. Hiçbirini ben almadım hepsi hediye :)) Yeni yeni allık kullanmaya başladım desem yeridir :)
Bu nedenle sayıları az ama ilerleyen günlerde artarlar umarım :)


Ve fırçalarım,göz kalemlerim.
Arkadaki sarı kutuda ise dudak kalemleri bulunuyor.


İkinci raf ise oldukça karışık. Kremler , parfümler vb.

 Bu rafların altında ise dörtlü bir çekmece bulunuyor. Bunun en üst ve en alt çekmeceleride kozmetik ve bakım ürünleriyle dolu.



 Birinci çekmecede sıklıkla kullandığım ürünler var. Makyaj çıkarıcılar ,pamuk gibi. Ayrıca paletlerimde burada: balmjovi,nudetude ve shady lady.
Ojelerim ise gördüğünüz kadar. Pek kullanmıyorum çünkü :)

En alttaki çekmece ise tester ve denemeyi bekleyen ürünlerle dolu.

En favori 5 ürünüm ise;


Real Techniques Expert Face Brush: Bir tane daha almayı düşünüyorum.
Missha BB Krem : Bitmek üzere yenisi alacağım. Çok seviyorum.
Balmjovi palet: Herkes aşk yaşıyor zaten biliyoruz :)
Rimmel London Kate Moss 07: Hayatımın nude ruju. Koyu pembe dudaklara sahip olan ve nude rujunu bulamayanlar birde bunu denemeli!!
Bioderma Sensibio H2o: Bu da hayatımın makyaj çıkarıcısı oluyor efendim :)

Umarım keyif aldığınız bir yazı olmuştır . 
SEVGİLER...

14 yorum :

  1. şimdi ağlayacağım bu nasıl bir kozmetik düzendir:((( malum bende öğrenciyim bunları almaya kalksam 1 yıl aç gezerim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekür ederim :) Ben de biriktire biriktire alıyorum. Ve bir kısmıda sağolsun arkadaşlarımdan hediye geliyor :)

      Sil
  2. Benden çok makyaj malzemesi olduğu kesin .
    Kullanmadığım ürünleri elimde tutmayı sevmiorum ben nedense :)
    Zevkle okudum .Teşekkürler Aliceee ,teşekkürle Pek Bilmiş :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz maymun iştahlıyım maalesef :( Her gün farklı birşey kullanıyorum ve dolayısıyla bitmiyorlar böylece birikoyorlar :)

      Sil
  3. oy oy oy:)) kesinlikle maşallahı var malzemelerinin:)) allah arttırsın:DD

    YanıtlaSil
  4. Çok sevdim düzenini ben kuzum. Makyaj malzemelerin de az öz :) Güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bitanem :) Az olsun öz olsun :*

      Sil
  5. Çok başarılı bir düzenleme Ellerine sağlık.Güzel blog takipteyim.. Ayrıca Bumerang ödülleri en uzman blog adayıyım sayfamı beğenip desteklersen çok sevinirim. link: http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/43355.htm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...