Bobblehead Bunny

21 Ekim 2013

Kullanmadıklarından Arın-4- Tırnak Ürünleri


Bugün sizi uzun bir ara yazmamış olmamdan sonra rengarenk bir yazı bekliyor :) Çok ojem olmasa da rengarenk olduklarını söylesem yanlış olmaz :) Çoğundan vazgeçmem zor ama ayrıldığım ojelerim oldu :)


Bunlar benim ojelerim. Üst kutudaki farı görmezden geliniz. Onu şuradaki Kendin Yap projemde kullandım ^_^ Bu plastik sepetleri Baumax yapı marketten aldım. Ama Bauhaus, Koçtaş, Ikea gibi yerlerde benzerlerini bulabilirsiniz :) Şimdi marka marka her şeye göz atalım :)


İlk grup Pastel ojelerim. Yazılarımı takip ediyorsanız biliyorsunuzdur ki ben tam bir Pastel sevdalısıyım. Fiyatlarına oranla kaliteleri mükemmel. O yüzden hiçbirinden vazgeçmem ^_^


İkinci grup ise Essence ojelerim. İyiler, çok hoş renkleri var ama sürdüğümün ertesi günü bozulmasalar keşke. Yine de seviyorum onları :)


Üçüncü grupta ise Rimmel London ve NYC ojelerim var. Rimmel London ojelerden sarı olanı fazla beğenmedim. Onunla vedalaşacağız sanırım. Onun dışındaki ojelerimi seviyorum :)


Dördüncü grupta ise canım Catrice ojelerim var. Essence kardeşlerinin aksine kendilerini başarılı buluyorum. Hiçbir yere gidemezler ^_^


Beşinci grupta Orly ve Sally Hansen ojelerim, bir de Wet'n Wild ve L.A. Colors ojem var. Severek kullanıyorum hepsini, yollama niyetinde değilim. 


Altıncı grupta ise yerli markalar olarak tanımlayabileceğim ojelerim var. Rapsodi, Kalyon, Alix Avien, Golden Rose ve Flormar. Aslında çok sevdiğim bir oje yok aralarında. Tercih etmiyorum genelde çünkü. Buradan Flormar'ın siyah ve beyaz ojeleri ve Alix Avien olan gidici. Beyazla bir DIY çalışması yaptım aslında ama gitti sayılır :)


Burada ise Nail Art ojelerim ve bakım, matlaştırma, kurutucu vb. ürünlerim var. Flormar'ın yağını göndereceğim. Kullanmıyorum çünkü. Bir de Flormar nail art ojelerinden beyazıyla bahsettiğim çalışmayı yaptım. Grisini de yolluyorum. 


Bunlar da süsleme malzemelerim, törpü vb ürünler. Hepsini kullanıyorum :)


Gönderdiğim ojeler bunlar. Bir de beyaz Flormar oje, Simli Flormar nail art ojesi ve simli Alix Avien ojeyi gönderdim bu resimleri çektikten sonra :) Tekrar resim çekmedim :)

Oje konusunda kendime pek bir sınırlama getirmiyorum :) Sadece benzer renkleri ve Pastel dışında yerli firmaları almamayı (özel seriler hariç) kendime tembihleyebilirim. Ojede sevmediğim fazla renk yok. Ama sanırım sarı, mor gibi renkleri normalde de fazla sevmediğimden başka almasam daha iyi olur. 

Sizin oje konusunda kendinize getirdiğiniz sınırlamalar var mı? Tercih ettiğiniz markalar neler?

14 yorum :

  1. Bu ""kullanmadıklarından arın" dan ziyade; ortaya dök, sev, ayır ama yinede arınama" olmuş :) tek kelime ile pastel ojeleri gösterdiğin resme bayıldım. Ne kadar güzel renkler öyle :) güle güle kullan ve arın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumuna çok güldüm :) Aynen dediğin gibi döküp sevip arınamadım :) Çok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Pastel bence de oje olarak fiyatına göre çok kaliteli ve senin gibi bende essence ojelerin uçlardan soyulmasına ertesi gün bozulmasına gıcık oluyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ben son zamanlarda pek oje alamadım tabi Gratis indiriminden kaaptığım Sally Hansen'ları saymazsak :) yılbaşı indiriminde umarım çalışıyor olurum ;)
    Favorim China Glaze (çekilişle kazandığım bi taneciğim var :() ve Sally Hansen.
    Ben Alix Avien, Cecile, Rapsodi, Golden Lady gibi ojeleri tercih etmiyorum.
    Flormar, Golden Rose, Pastel, NYC, Rimmel beğendiklerimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis indiriminden epey Sally Hansen kapmıştın sanki :)
      Senin de tercihlerini öğrenmiş oldum. Tek tek yazdığın için teşekkür ederim ^_^

      Sil
  4. canım bu yazı dizisinde en merak ettiğim grup buydu:) şaşırdım daha çok oje bekliyordum senden ama elinde olan markaları sevdim henz deneme fırsatım olmayan markalara sahipsin sanırım biraz da kıskandım :)) güzel günlerde kullan :) bu arada pasteller benimde favorim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir grubu çok merak etmen beklenemezdi zaten :) Bunlar yetiyor aslında bana ama arttıkça artıyorlar. Pastel ojeleri herkes seviyor sanırım :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Bu haftasonu ojelerini düzenlemiş biri olarak Ahh ahh seninkiler neki demek istiyorum. Ve senin gibi oje sürme hobim falan yok. Sürekli ya kırmızı sürerim ya da krem veya ten rengi. Ama olmayan renk, olmayan marka yokmuş. 100 tanesinin üzerinde ojeleri resmen acımadan çöpe attım.

    Seninkilerde harika görünüyor ama abartmamak lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden ben de sürmediğim halde alırdım. Şimdi aldım bari süreyim diyorum atmaktansa :D Yine de kulllanmıyorsan iyi yapmışsın :)

      Evet, abartmasak iyi olacak :)

      Sil
  6. Pastel <3 Kesinlikle çok güzeller. Essence'de ben de aynı sorunu yaşıyorum maalesef ama renkleri çok güzel dayanamayıp alıyorum :/ İyi olmuş bu arınma işi her şey gitti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel'lere bayılıyoruz :) Essence'ler güzel renkleri olmasa çekilmezler :) Her şey gitti de yerine bir sürü geldi :D

      Sil
  7. Haftasonumu "evet bu sefer bütün ojelerimden sıkıldım kurtulucam,tek tek ayıklıcam " dedim ve yaptığım tek sey sevmediği 1 tane ojeyi atmak oldu onun dısında hepsi çekmece dolusu surulmek için beni sür beni sür diye bağırışıyorlar :)
    Ayrıca Pastel ojelerinin rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı benim gibi yapmışsın sen de :D Pasteller benim bebeklerim ben de çok seviyorum ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...