Bobblehead Bunny

2 Ekim 2013

Kozmetik Diyeti- Project Pan Güncellemesi/ Bitenler-2


Kozmetik ve makyaj bloğu olan arkadaşlarımla kozmetik diyetine girdiğimizi hatırlarsınız. Diyete başlamamın ardından yirmi ürünlük bir project pane başlamıştım. İncelemek için tıktık. Geçen ay güncellediğimde 10 ürün bitmiş, 8 ürün daha eklemiştim. Güncelleme için tıktık. Diyet arkadaşlarımın project panlerine bakmak isterseniz de tıktık. Bakalım geçtiğimiz ay boyunca neler bitirmişim?


Bu ay bitirdiğim ürünler bunlardı. Arada kullanmayı bırakıp yolladığım iki ürün oldu ama onlara da geleceğiz :)




1- Watsons Cherry Blossom Vücut Losyonu- Çok severek kullandım. Hemencecik bitti ben de anlamadım :)
2- Watsons Ballı Saç Maskesi- Saç kremi olarak kullandım. Zaten içinde çok yoktu, bitti.
3- L'oreal Go 360 Clean Temizleme Jeli- Yüzümde alerji yapmaya başladı nedense, vücudumda kullandım :)
4- Crystal Body Deodorant- Bu neredeyse bitmek üzereydi ki dibine su mu gitmiş ne, içinden düşen kısım yere düşüp parçalandı :/


Bu da bitmiş halleri. 


5- Accentra el kremi- Nemlendirmesini falan sevdim. Gerektikçe elimi nemlendirerek bitirmeyi başardım :)
6- Golden Rose Dudak Kalemi- Neredeyse her gün tüm dudağımı doldurarak kullanınca bitti hemencecik. Çok da sevmiştim, yenisini alabilirim :)
7- Nivea Sabun- Sabunun kendisi bittiği için ortalarda yok :) Duşta kullandım, kokusu çok hoştu ^_^
8- Perfecta Ballı Bademli Maske- Polonya ganimetlerimden. Severek kullandım.


9- Oriflame Miracle Parfüm- Kokusundan zaten pek haz etmemiştim ki annem bana erkek gibi kokuyorsun diyince daha fazla katlanamadım. Yarısından çoğu bitti. 
10- Veet Tüy Dökücü- Yok böyle bir işkence diyorum. Kokusundan nefret ettim :/ Böylece çöpe yolladım, son kullanma tarihine çok az vardı zaten. 


Bunlar da yeni eklenenler.

1-L'occitane testerlar- O kadar uzun zamandır kullanmaya kıyamıyorum ki, kendimi zorlayacağım artık.
2- Nivea Double Effect Roll-on- Zaten çok severek kullanıyorum, azıcık hile oldu bu :)
3- NYC oje/ 234- Kıvamı bozulmaya başladı, bir an önce elimden çıksın.
4- Pierre F Soyulan Maske- Maske kullanmak kendimi zorlamadıkça hiç aklıma gelmiyor :/

Project panimin başarılı gittiğini düşünüyorum. Toplamda 32 ürünlük bir pan olmuş olacak. Geriye kalanlardan çoğunun biteceğini düşünüyorum. Maskara ve rujdan şüpheliyim bir tek :) Ben ki hiç ürün bitiremeyen biri bile bunları bitirmeyi başardıysa herkes yapabilir bence :)

Umarım bu yazıları severek okumuşsunuzdur. Düşüncelerinizi belirtirseniz çok sevinirim ^_^

Sevgilerimle ^_^



16 yorum :

  1. Maşallah sana tatlım!Çok iyi gidiyorsun.Bu arada bende de ilerleme var.Yazımı paylaşacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Yazını dört gözle bekliyorum :)

      Sil
  2. Ben maskeyi her pazar banyodan sonra yapıyorum alışkanlık oldu artık. .Ama saç maskesini unutuyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle bir alışkanlık edinebilsem keşke :)

      Sil
  3. canım nie pan yazısı okudum senin kadar azimlisini görmedim :)) maşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır elbet daha azimlisi :) Teşekkür ederim yine de :)

      Sil
  4. ne güzel üürünler bitirmişsin :)

    YanıtlaSil
  5. Accentra el kremini ben de kullanıyorum. En sevdiğim yani çok hızlı emilmesi :)

    YanıtlaSil
  6. Alice çok güzel ilerliyorsun tebrik ederim :) Bende de makyaj malzemelerinde sıkıntı var ama kremler maskeler peelingler çabuk bitiyor nedense :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bakım ürünleri günlük kullanıldıkları için çok daha çabuk bitiyorlar :)

      Sil
  7. ohh ohh baya bişiler bitmiş :)) gayet iyi gidiyorsun alice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az aslında ama olsun :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  8. ^direnAlice sadece 1 ay kaldı :)

    YanıtlaSil
  9. Aslında indirimler aklımı çelmiyor degil :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...