Bobblehead Bunny

1 Ekim 2013

H&M Metallic Far Paleti


H&M kozmetik ürünleri Türkiye'ye geldi geleli mağazalara baksak da çoğumuzun pek bir şey bulamadığına eminim. Ne hikmetse neredeyse hiçbir şey yok reyonlarda. Ben zaten kendime bir şey almıyorum da çekilişe mi koysam diye baktım, pek bir şey göremedim. Ama Ceren bana güzel bir paletini bulmuş :)


İçinde beş far olan bu palette beş ayrı renk bulunuyor; füme, şampanya, açık gri, mor ve yeşil. Renklerin hepsi adı üstünde, "metalik". Pırıltılarına hayran kaldım ben, mor haricinde hepsi harika. 


İçeriğini buradan görebilirsiniz. Okumak istemiyorum, çünkü hoş değil :/


Renklerini de kolumda aynı sırayla denedim. Gördüğünüz gibi mor haricindeki renkler çok daha pigmentasyonlu. Hepsi bir kerede böyle güzel renk verdiler. Güzel renk vermeyen sadece mor oldu. Kalıcılığından da memnun kaldım ben günlük kullanımda. 

Siz de böyle değişik renkler barındıran, rengini güzel veren ve uygun fiyatlı bir palet arayışındaysanız bir bakın derim. Fiyatının 9.95 olması lazım. Bana hediye geldiği için tam emin değilim :) H&M mağazalarında bulabilirsiniz. 

Siz H&M kozmetik ürünlerini nasıl buluyorsunuz? Hangi ürünlerini denediniz?



8 yorum :

  1. ben hiç göremedim bunu mesela belki yeni ürünlerle gelir yeniden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne getirdikleri falan da belli değil bir şey geliyor ve bitiyor ben de anlamadım gelir mi gelmez mi :(

      Sil
  2. Mağaza standları gerçekten boş, Ankamallde dedim ki kozmetik standı nerede? görevli hatun diğer arkadaşına sordu ' kozmetik var mı bizde?' yuh dedim :) moru bende sevmedim ama diğerleri gerçekten hoşmuş, iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da özellikle küçük mağazalarda durum aynı sayılır. Darmaduman zaten kozmetik reyonu. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. h&m in farları pek renk vermiyor dedi çoğu bloggerlar bende ondan hiç birine yanaşıp bakmadım.. swatch da renkler harika çıkmış güle güle kullan canım. ben sadece kalem rujundan aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben Smoky ve bu paletini kullandım, yorumları da var zaten ikisinin de. İkisinden de gayet memnun kaldım :) Teşekkür ederim, sen de güle güle kullan :)

      Sil
  4. renkleri cok guzelmıs gulegule kullan:)
    mimledim seni, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen bakıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...